Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای کاووسي ۸ مردادماه در حاشيه ستاد هماهنگي برگزاري همايش بين‌المللي عمان ساماني به ميزباني چهارمحال و بختياري در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: جلسات هماهنگي براي برگزاري همايش عمان ساماني ملغب به تاج الشعرا برگزار شده است و دستگاه‌هاي اجرايي مرتبط آمادگي لازم را براي برگزاري اين همايش دارند.

مديرکل سياسي، انتخابات و تقسيمات کشوري استانداري چهارمحال و بختياري بيان کرد: در همايش بين‌المللي عمان ساماني به ميزباني چهارمحال و بختياري، شعرا، عرفا و علما از خارج و داخل کشور که در تراز ميرزا نورالله عمان ساماني هستند، نيز حضور دارند و به بهترين نحو ميزبان آن‌ها خواهيم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

دانشگاه شهرکرد میزبان آیین بزرگداشت عمان سامانی

کاووسي با تاکيد بر اينکه همايش عمان ساماني مصادف با ايام محرم است، گفت: اميدواريم بتوانيم باتوجه به شخصيت اين شاعر گرانقدر، مراسمي درخور برگزار کنيم.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: همایش عمان سامانی چهارمحال و بختیاری عمان سامانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۴۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، بارش باران در استان باعث طراوت هوا و خوشحالی مردم شد. بیننده تصاویری از بارش باران بهاری باشید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • همایش «حوزه انقلابی حوزه منتظر» به میزبانی شیراز برگزار می‌شود
  • تصاویری از لحظه حادثه مینی بوس در چهارمحال و بختیاری
  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری اردوی استعدادیابی فوتبال در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری امتحانان نهایی دانش آموزان در ۱۱۰ حوزه امتحانی چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • خبر‌های ورزشی ۱۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن در چهارمحال و بختیاری