Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@16:28:22 GMT

اصفهان میزبان طرح بصیرت عاشورایی

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۴۴۵۵

اصفهان میزبان طرح بصیرت عاشورایی

حجت‌الاسلام، ولی الله روان ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم و افزایش مجدد کرونا و برپایی مراسمات با محدودیت‌های سختگیرانه اظهار داشت: از این رو برنامه‌ریزی با توجه به شرایط فعلی برای برگزاری طرح " بصیرت عاشورایی" در امامزادگان در دستور کار قرار گرفت و توصیه ما این است که از فضا‌های باز بقاع برای برگزاری مراسم استفاده شود و نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه امسال طرح بصیرت عاشورایی در ۱۵۰ بقعه استان اصفهان اجرایی می‌شود، ابراز داشت: این طرح در بازه زمانی دو ماهه و از ۸ مرداد تا ۵ مهر ماه ادامه خواهد داشت.

او با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته این طرح در امامزادگان سطح یک، دو و سه برگزار می‌شود، اضافه کرد: شاخص‌ترین برنامه‌ها در ۱۴ امامزاده سطح یک اجرایی خواهد شد.

حجت الاسلام روان ادامه داد: راه اندازی استیج، همکاری با شبکه‌های استانی و ملی، برگزاری مراسم تعویض پرچم در روز اول محرم با حضور هیئات مذهبی، برگزاری همایش رهروان زینبی، برگزاری همایش نوجوانان حسینی در روز ۱۳ مرداد، برگزاری مراسم شیرخوارگان حسینی در روز جمعه ۱۴ و برگزاری مراسم‌های ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی ۱۶ و ۱۷ مرداد، برگزاری نماز ظهر عاشورا از جمله برنامه‌های بقاع سطح یک استان اصفهان است.

اوبا بیان اینکه در بقاع سطح دو نیز سخنرانی‌ها، تعویض پرچم، برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورا و برپایی خیمه معرفت نیز از برنامه‌های بقاع سطح دو و سه است، افزود: در کنار این برنامه‌ها راه اندازی کاروان عزا با اجرای مداحان و ذاکران جوان و نوجوان نیز در بقاع سطح دو و سه در دستور کار است.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت تاکنون درخواست اعزام ۲۲ نفر مبلغ و روحانی از شهر قم را داشتیم و پیش بینی ما این است در کنار این ۲۲ نفر بیش از ۱۵۰ نفر از مبلغان بومی در کنار این مبلغان همکاری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بصیرت عاشورایی برگزاری مراسم بقاع سطح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۴۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان یزد میزبان لاله گمنام

سرهنگ زارع مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد گفت: مراسم استقبال مردمی از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ساعت ۷:۳۰ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شب پنجشنبه هم مراسم گرامیداشت شهدای امنیت استان با حضور پیکر مطهر شهید گمنام و قرائت دعای ندبه در امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد واقع دربلوار جمهوری برگزار می‌شود، ادامه داد: در روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه هم مراسم وداع با این شهید گرانقدر ساعت ۲۰ در گلزارشهدای فیروز آباد اشکذربرگزار می‌شود. 

مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد، خاطرنشان کرد: این شهید گرانقدر در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه در پارک بزرگ اشکذر پس از تشییع به خاک سپرده می‌شود.

سرهنگ زارع از عموم مردم ولایتمدار دارالعباده برای شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری این لاله‌ی بی نام نامدار وطن دعوت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • دهه کرامت فرصت مغتنمی برای بصیرت‌افزایی است
  • برگزاری مراسم گرامیداشت فردوسی ترکمن‌ها در همه شهرستان‌های گلستان
  • ۲۴ اردیبهشت سنندج میزبان جشن بزرگ «روز دختر» است
  • برگزاری مراسم گرامیداشت تولد مختومقلی فراغی شاعر شعر ترکمن در همه شهرستان‌های گلستان
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • استان یزد میزبان لاله گمنام
  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • برگزاری ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری در دانشگاه صنعتی اصفهان
  • به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز