Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@18:51:09 GMT

سیلاب ساوجبلاغ هیچ خسارتی را در برنداشته است

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۴۵۲۴

سیلاب ساوجبلاغ هیچ خسارتی را در برنداشته است

محمدرضا البرزی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا در حاشیه بازدید از رودخانه کردان شهرستان ساوجبلاغ گفت:  اقدامات پیشگیرانه و  دادن هشدارهای لازم به مردم و مسوولان موجب شد تا در جریان این بارندگی خسارتی متوجه شهرستان ساوجبلاغ نشود.

وی بیان داشت : لایروبی به موقع کانال ها و مسیل ها از مهمترین اقداماتی بود که در پیشگیری از جاری شدن سیل در این شهرستان موثر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البرزی  افزود: اکنون رودخانه کردان سیلابی است  که بخشی از این سیلاب در  مخازن ذخیره  و مابقی در بخش کشاورزی و باغداری مورد استفاده قرار می گیرد.

وی در پایان به مردم توصیه کرد که از توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل های این شهرستان خودداری کنند.

بارش شدید باران طی ۲ روز گذشته تاکنون سبب خسارات به تعدادی از روستاهای شهرستان طالقان و راه های شمالی استان البرز شده ضمن آنکه ۴۰ دستگاه خودرو گردشگران نیز از بین رفت.

برچسب‌ها ساوجبلاغ سازمان مدیریت بحران کشور فرمانداران گزارش ملی سیلاب ها سیل پروندهٔ خبری بارش‌های سیل آسای تابستانه در کشور و موج امدادرسانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوجبلاغ سازمان مدیریت بحران کشور فرمانداران ساوجبلاغ سازمان مدیریت بحران کشور فرمانداران گزارش ملی سیلاب ها سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۴۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرکوه در محاصره سیلاب + تصاویر

بارش باران از دیروز در نقاط مختلف خراسان جنوبی آغاز شده و با توجه به شدت بارش‌ها در شهرستان زیرکوه، به باغات، مزارع و زیرساخت‌ها آسیب وارد شده است.

همچنین شب گذشته به دلیل سرریز سد خاکی نوده و احتمال خطر برای ساکنین این روستا، غیرتی فرماندار شهرستان زیرکوه دستور تخلیه این روستا را صادر کرد؛ دیشب این سد خاکی شکسته شد.

امروز نیز تمامی ادارات شهرستان زیرکوه تعطیل اعلام شده و طبق آخرین خبرها، تمامی جاده‌های منتهی به این شهرستان نیز مسدود شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • بسته شدن مسیر رودخانه قره سو بر اثر سیلاب در روستای دوست بیگلو + فیلم
  • پاکسازی ۳ کیلومتر از حریم رودخانه در ساوجبلاغ
  • خسارت ۸۸۳ میلیاردی سیلاب در شهرستان کلاله
  • سیلاب ۸۸۳ میلیارد ریال به کلاله خسارت زد
  • سیلاب وارد بخش سنگان شهرستان خواف شد
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری و تندباد برای ۱۱ شهرستان اصفهان تا آخر شب
  • مرگ ۲ کودک در رودخانه سیستان وبلوچستان
  • پیکر ۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • مسدود شدن برخی از محورهای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • زیرکوه در محاصره سیلاب + تصاویر