Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز عطایی برای کاپبتانی تیم ملی والیبال ۲ گزینه دارد و باید دید از بین سید محمد موسوی و میلاد عبادی‌پور کدام بازیکن این مسئولیت را بر عهده خواهد گرفت.

تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌ها عملکرد بسیار خوبی داشت و حالا باید از دهم مرداد خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان آماده کند. در لیست ۱۶ نفره بهروز عطایی برای این رقابت‌ها نام سید محمد موسوی هم به چشم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی که با نظر و تصمیم کادرفنی در رقابت‌های قهرمانی آسیا و همینطور لیگ ملت‌ها به میدان نرفت کار سختی برای حضور در ترکیب ثابت تیم ملی دارد؛ چرا که باید با بازیکنانی همچون مهدی جلوه و امیرحسین توخته که در لیگ ملت‌ها درخشان ظاهر شدند رقابت کند.

از طرفی با بازگشت موسوی به تیم ملی، گمانه‌زنی‌های زیادی در خصوص انتخاب کاپیتان تیم ملی والیبال به وجود آمد. با توجه به اینکه موسوی سابقه ملی بیشتری نسبت به میلاد عبادی پور دارد قاعدتا او باید کاپیتان تیم ملی شود؛ اما به نظر می‌رسد عطایی تصمیم دارد عبادی‌پور همچنان وظیفه کاپیتانی تیم ملی را بر عهده داشته باشد.

عطایی در گفت‌وگویی تلویزیونی که روز گذشته (جمعه) داشت در خصوص اینکه کاپیتان تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان کدام بازیکن است عنوان کرد که باید این موضوع بررسی شود، چون موسوی در همه مسابقات حضور ندارد؛ بنابراین سخت است کاپیتان بار‌ها تغییر کند.

با توجه به این اظهارنظر به احتمال فراوان عبادی پور همچنان کاپیتان تیم ملی والیبال خواهد بود؛ مگر اینکه در این زمان باقیمانده تا رقابت‌های قهرمانی جهان اتفاق پیش‌بینی نشده‌ای رخ دهد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: میلاد عبادی پور سیدمحمد موسوی بهروز عطایی کاپیتان تیم ملی تیم ملی والیبال عبادی پور تیم ملی رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۴۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه اهواز: هر روز در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود/ درصد خودکشی در زنان آمریکایی 50 درصد افزایش داشته/ همه قوانینی که در غرب اجرا کردند، به ضرر زنان بوده/ پدران و مادران باید تمرین حجاب را در کودکی به فرزندان خود بیاموزند

به گزارش جماران؛ به نقل از مهر، حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران اهواز با یادآوری اینکه مقام معظم رهبری ۱۵ سال است شعار سال را براساس موضوعات اقتصادی اعلام می‌کنند، بیان کرد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده و مسؤولان باید با مشارکت مردم هر چه بیشتر در راستای جهش تولید و ایجاد اشتغال تلاش کنند.

امام جمعه اهواز اضافه کرد: مسؤولان باید در خصوص عملکرد خود در موضوعات اقتصادی و اشتغالزایی اطلاع رسانی کنند.

حجت الاسلام موسوی فرد اظهار کرد: جوانان نباید تنها به فکر استخدام در ادارات دولتی باشند بلکه با فراگیری دوره‌های فنی و حرفه‌ای در راستای اشتغال و ورود به بازار کار تلاش و همت کنند.

وی با اشاره به اعتراضات دانشجویی در غرب علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی گفت: به برکت هدایت‌های مقام معظم رهبری در جبهه مقاومت چه تحول و پیروز‌های بزرگی ایجاد شده است.

حجت الاسلام موسوی فرد با تقدیر از فراجا برای اجرای طرح «نور» اظهار کرد: از طرح نور باید حمایت شود چرا که بحث حجاب مهم است و مردم و همه دستگاه‌ها باید کنار نیروی انتظامی باشند و در مقابل بی حجابی مقابله کنند و این طرح محله به محله اجرا شود.

وی با عنوان اینکه حجاب تنها مختص به دین اسلام نیست، تاکید کرد: پدران و مادران باید تمرین حجاب در کودکی به فرزندان خود بیاموزند.

امام جمعه اهواز اظهار کرد: هر روز می‌بینیم در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود و درصد خودکشی در زنان آمریکایی ۵۰ درصد افزایش داشته و تمام قوانینی که در غرب اجرا کردند، همگی به ضرر زنان بوده است.

دیگر خبرها

  • شکست 4-2 اینتر مقابل لاتزیو و از دست رفتن شانس قهرمانی سری آ در هفته آخر (2002/5/5) / فیلم
  • 3 گزینه اوسمار برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس
  • سه گزینه برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس در قائم‌شهر
  • مسی و رونالدو تحمل هم را ندارند، رونالدو بیشتر!‏
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • این آخرین شانس قهرمانی تراکتور است
  • اعتراف یک پرسپولیسی؛ نکونام و هاشمی نسب شاهکار کرده اند | شانس قهرمانی یک تیم بیشتر است
  • پشیمانی عجیب بایرن: شاید توخل بماند!
  • امام جمعه اهواز: هر روز در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود/ درصد خودکشی در زنان آمریکایی 50 درصد افزایش داشته/ همه قوانینی که در غرب اجرا کردند، به ضرر زنان بوده/ پدران و مادران باید تمرین حجاب را در کودکی به فرزندان خود بیاموزند
  • بدترین خبر ممکن: احتمال غیبت کاپیتان یونایتد