Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا: مهران فاطی در این بازدید گفت: بارش استان یزد در شهر یزد متوسط بارش سالیانه ۴۵ میلی متر بوده که تا الان ۹۰ میلی متر بارش داشته یعنی بارش دو سال یزد ظرف چند ساعت و حجم رواناب زیادی را ایحاد کرد.

وی افزود: در کوهستان‌های اطراف که کلیه مسیرهای آن‌ها منتهی به شهر یزد می‌شود بالغ بر ۷۰ میلی‌متر بارش گزارش شده که موجب تکمیل ظرفیت کلیه سدها و بندها شده و مازاد آب آن در قالب رواناب با ۹۰ مترمکعب بر ثانیه (در بعضی از ساعات) به سمت شهر یزد حرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار یزد خاطرنشان کرد: سیل‌بندهای اطراف شهر همگی تکمیل و سرریز آن‌ها با سیلاب شهری بهم پیوستند و سبب بالازدگی فاضلاب، ایجاد مشکلاتی در بافت فرسوده و برخی مشکلات در زمینه‌های آب، گاز و برق شد.

فاطمی اعلام کرد: خوشبختانه در ناحیه بافت تاریخی ثبت شده در فهرست میراث جهانی، خسارت‌ها جزئی بوده است.

استاندار یزد افزود: با حضور وزیر کشور در یزد، اهتمام شخص رئیس‌جمهور و پیگیری‌های ویژه وی، سپاه، بسیج و ارتش، همه تجهیزات مورد نیاز در استان مستقر هستند.

وی تصریح کرد: بارش باران در شهر یزد استمرار دارد و عوامل شهرداری و دستگاه‌های خدمات رسان استان به مدت ۴ شبانه روز است که در حال پیگیری مسائل و مدیریت سیل هستند.

استاندار تاکید کرد: امید است با خروج سامانه بارشی از استان و در کوتاه‌ترین زمان ممکن خسارت‌های وارده را ارزیابی و با پیگیری‌های مسئولان استان وضعیت زندگی مردم در خانه‌های آسیب دیده به روال عادی برگردد.

 

منبع: الف

کلیدواژه: شهر یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۴۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  طرح ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت با راه اندازی آن سعی در کمک به افراد کم درآمد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام از تسهیلات مسکن ملی و تسهیلات مسکن بافت فرسوده و ودیعه مسکن بافت فرسوده خبری نیست. سامانه شرکت بازآفرینی شهری هیچ اقدامی نمی‌کند اصلا پاسخگو نیستن .ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید
  • انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز
  • جولان خسارت‌های سیل در محور‌های خراسان جنوبی
  • محورهای مواصلاتی،متحمل بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی
  • راه‌های مواصلاتی قربانی سیلاب‌های اخیر در خراسان جنوبی/ خسارت‌ها برآورد می‌شود
  • بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی به محورهای موصلاتی وارد شد
  • مافیای «بافت تاریخی» به زمین می‌خورد؟
  • تصویب محدوده و ضوابط بافت تاریخی شهر لاهیجان