Web Analytics Made Easy - Statcounter

تابناک : سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان برای بررسی شرایط سیل زدگان و نیز امدادرسانی در مناطق سیل زده شهرستان فیروزکوه وارد این شهرستان شد در جمع مردم روستای مزداران گفت: نیروهای امدادی با تمام توان در حال امدادرسانی به مردم سیل زده هستند.

رئیس جمهور در جمع مردم سیل زده روستای مزداران با عنوان اینکه در حال حاضر ۶۶۰ نقطه در کشور دچار سیل شده‌ است، بر تداوم امدادرسانی تا برقراری آرامش در منطقه تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، محسن منصوری استاندار تهران و برخی مسئولان شهری و استانی، رئیس جمهور را در این سفر همراهی کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

بر اساس این گزارش، رئیسی در ادامه حضور خود در روستای سیل زده مزداران با استماع حرف ها و خواسته های روستاییان بر پیگیری امور آنان تا رفع مشکلات دستوراتی صادر کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

از اواخر شامگاه چهارشنبه بارندگی های سیل آسا در تهران موجب جاری شدن سیلاب در نقاط مختلف استان از جمله فیروز کوه شد. سیلاب در منطقه کن و امام‌زاده داوود و همچنین روستای مزداران شهرستان فیروزکوه خسارات جانی و مالی زیادی برجای گذاشت به طوری که به گفته استاندار تهران تا کنون ۱۰ نفر در شهرستان فیروز کوه جان خود را از دست داده و عملیات امداد رسانی کماکان ادامه دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: دریاچه ارومیه استهبان محرم بادهای موسمی سامانه بارشی مونسون عادل آذر رییسی سیل فیروزکوه دریاچه ارومیه استهبان محرم بادهای موسمی سامانه بارشی مونسون عادل آذر رئیس جمهور سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۴۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسائل زیست محیطی اصفهان در جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور

چهارمین جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور و با بررسی دستورات شش گانه این جلسه از جمله موضوعات مرتبط با حوزه‌های محیط زیست استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، چهارمین جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست عصر پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت به ریاست حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور و نیز با حضور سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان به‌عنوان مدعو این جلسه برگزار شد.

در این جلسه، تعیین بهای جانوران وحشی از لحاظ مطالبه ضرروزیان، سند فرابخشی برای نجات یوزپلنگ آسیایی، ارتقای سطح حفاظتی شش منطقه کشور، اصلاح و بازنگری و اجرای پروژه‌های ۵ منطقه کشور، ارجاع کار سیستمی و پایش خود اظهاری در پایش آلاینده‌های واحدهای مشمول خوداظهاری و به‌روزرسانی تعرفه‌های آزمایشگاه‌ها جهت آزمایشگاه‌های معتمد سازمان حفاظت محیط زیست، شش دستور جلسه اصلی بود.

مسائل زیست محیطی استان اصفهان نیز به‌عنوان یکی از استان‌های درگیر با چالش‌های مختلف زیست محیطی از مواردی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر 750203

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل زیست محیطی اصفهان در جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل
  • سفر همسر رئیسی به پاکستان / اهدای دکتری افتخاری (+ عکس)
  • تاکید رئیس جمهور بر فعال شدن پروژه منوریل قم
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • هرجا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم