Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام باباخانی با اشاره به ویژگی‌های منحصربه‌فرد نمایشگاه عطرسیب امسال گفت: نمایشگاه عطر سیب امسال با تدبیر ویژه شهرداری تهران خصوصا سازمان فرهنگی هنری، تحول جدی پیدا کرده است. این نمایشگاه باحفظ جنبه فروشگاهی خود به یک رویداد فرهنگی تبدیل شده و امیدواریم که این رویکرد جریان ساز ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اهتمام شهرداری و خصوصا شهردار تهران که به تقویت جریان متدین جامعه منجر شده است، افزود: خوشبختانه به هیآت مذهبی به عنوان عناصر موثر در دینداری جامعه و به مصابه یک عنصر موثر فرهنگی در شهر تهران توجه ویژه‌ای شده است. بنیاد دعبل و اداره کل تبلیغات اسلامی تهران نیز دوشادوش عزیزان ما در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران سعی کردند که در هر چه بهتر شدن این رویداد فرهنگی نقش‌آفرین باشند.

مدیرکل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه در پاسخ به این سوال که چرا به برخی از هیآت مجوزدار، بن خرید کالا از نمایشگاه عطرسیب تعلق نگرفته است گفت: طبیعی است که ظرفیت منابع اختصاصی توسط شهرداری تهران علیرغم رشد ۳۰۰ درصدی نسبت به سال قبل محدود است. از طرفی اختصاص کمتر از 6 میلیون در شرایط اقتصادی موجود برای هر هیأت غیر قابل قبول بود. امسال هم حدود ۲ برابر بیشتر از گذشته، این نمایشگاه مورد استقبال هیئت‌ها قرار گرفته و ظرفیت بن‌های عطر سیب در روزهای اول برپایی نمایشگاه به اتمام رسیده است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی نمایشگاه عطر سیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۴۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مانور‌های نمایشی شهر فرهنگی ویژه معماری

مسئول امور ارتباطات معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان گفت: همزمان با روز معمار و شروع هفته فرهنگی اصفهان مانور نمایشی شهر فرهنگ با هدف اطلاع رسانی خدمات غیرحضوری و مباحث شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان به عنوان شهر پیشرو در این زمینه در حال اجرا است.


عادل فتوحی نیا  با بیان اینکه از جمله راه‌های آشنایی شهروندان با خدمات قابل ارائه شهری، روی آوردن به اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری از مردم برای مردم با مشارکت گروه‌های نمایشی است افزود:  معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان با همکاری و همراهی اداره توسعه فرهنگ شهروندی وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اقدام به برگزاری فراخوان و اجرای مانور نمایشی (شهر فرهنگ) به منظور ارتقای فرهنگ استفاده از خدمات غیرحضوری و نقش معماری در هویت شهری کرده است.


او گفت: مانور‌های نمایشی شهر فرهنگ در واقع نقطه اتصال فرهنگ و هنر با معماری و انتقال معانی و فرهنگ سازی از طریق هنر در شهر خواهد بود که به خوبی ارتباط میان دستگاهی مجموعه‌های شهرداری در ارائه و معرفی خدمات به شهروندان محترم را به نمایش می‌گذارد.


مسئول امور ارتباطات معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان ادامه داد: این برنامه تا ۹ اردیبهشت همزمان با هفته فرهنگی اصفهان از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در ۴ نقطه از معابر پرتردد شهر از جمله چهارراه شیخ صدوق، چهارراه تختی، چهارراه آپادانا و پل بزرگمهر نزدیک به ۱۵۰ اجرای نمایشی خواهند داشت.



باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • افتتاح نمایشگاه وقف
  • اجرای مانور‌های نمایشی شهر فرهنگی ویژه معماری
  • تبریز فقیرترین کلانشهر از نظر هوشمندسازی معابر است
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار