Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار کوهرنگ خسارت وارده به این شهرستان از سیلاب اخیر را قابل توجه اعلام کرد و گفت: بر اثر این رخداد یک هزار و ۵۰۰ راس دام سبک و ۳۰۰ تن ماهی تلف و ۵۰۰ تن محصول کشاورزی تخریب شد.

آقای اکبری افزود: شهرستان کوهرنگ طی ۲ روز پنجشنبه و جمعه با سیلاب مواجه شد که کانون اصلی آن در منطقه بیرگان و کانون دوم در منطقه میهه و روستا‌های اطراف آن بود که در نهایت خسارت‌های قابل توجهی بر منطقه وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

از بین رفتن وسایل زندگی ۲۵۰ خانوار روستای بارده در سیل

وی ادامه داد: حدود ۵۰۰ چادر و سرپناه عشایر ساکن در شهرستان نیز تخریب شد که جبران آن در دستور کار قرار گرفته و علاوه‌بر آن بخش زیادی از ایلراه‌های عشایری در شهرستان تخریب شده است. 

فرماندار کوهرنگ از تخریب چهار پل بین روستایی در شهرستان نیز خبر داد و گفت: این مسیر‌ها با کمک نیرو‌های امدادی و راهداری به طور موقت قابل استفاده شده، اما نیاز به تعمیر و مرمت دارد.

اکبری خاطرنشان کرد: سیلاب ۶۰ خانه مسکونی را نیز تخریب کرد که این خانه‌ها قابل سکونت نیست و باید نوسازی شود و همچنین این رخداد طبیعی به ۴۳۰ واحد مسکونی نیز آسیب رسانده که باید تعمیر شود.

وی با بیان اینکه خدمات‌رسانی به مردم در حوزه‌های آب، برق و گاز بدون وقفه در حال انجام است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد، اظهار داشت: خسارت‌های وارد شده به منطقه بیش از این موارد است که در روز‌های آینده به طور کامل و دقیق تمامی موارد و ارزش ریالی آن نیز اعلام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیلاب و آبگرفتگی منزل مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۴۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی

به گزارش «تابناک»، حسین ایثارگر، جمعه شب به خبرنگار ایرنا اظهار کرد:‌ بارش تگرگ موجب آب افتادگی برخی منازل روستایی به ویژه در روستاهای "جنبذ" و "علی آباد سیدرحیم" از توابع بخش مرکزی این شهرستان شده است.

وی افزود:‌ گزارش های رسیده حاکی از آن است که سیلاب به بخشی از راه‌ های روستایی و بین مزارع و نیز محصولات کشاورزی منطقه آسیب رسانده است و در موردی حتی یکی از روستاییان با موتورسیکلت هنگام عبور از رودخانه گرفتار سیلاب شده بود، که با تلاش مردم راکب نجات یافت اما موتور وی را آب برده است.

فرماندار ششتمد گفت:‌ با توجه به تعطیلی جمعه، روز شنبه تیم های ارزیاب برای بررسی وضعیت مناطق روستایی مزبور و برآورد خسارات وارده به منطقه اعزام خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد:‌ منازل روستایی این شهرستان عمدتا دارای سازه های خشت و گلی است و با مصالح قدیمی و سنتی ساخته شده است که این می تواند در مواقع بارندگی شدید و بروز سیلاب آسیب زا باشد.

مرکز شهرستان تازه‌ تاسیس شِشتَمَد در ۲۴۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

ششتمد با وسعت سه هزار و ۷۸۶ کیلومتر مربع و ۲۴ هزار نفر جمعیت، دارای ۲ بخش مرکزی و شامکان، ۴۸ دهیاری و ۵۳ آبادی است.

دیگر خبرها

  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • خسارت ۸۸۳ میلیاردی سیلاب در شهرستان کلاله
  • خسارت دیدگان بخش مسکونی جهت حضور ارزیاب با بنیاد مسکن ارتباط بگیرند
  • گردباد در نبراسکای آمریکا منازل مسکونی را ویران کرد
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی
  • سیلاب ۸۸۳ میلیارد ریال به کلاله خسارت زد
  • ریزش و تخریب یک واحد مسکونی فرسوده در شهر یزد بر اثر بارندگی
  • تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد
  • یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی تخریب شد