Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@19:27:00 GMT

پاپ به استعفا هم فکر می‌کند

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۴۹۷۱

پاپ به استعفا هم فکر می‌کند

آفتاب‌‌نیوز :

پاپ فرانسیس ۸۵ ساله در حالی که از سفرش به شهر نوناووت در شمال کانادا به خانه بازمیگشت، به خبرنگاران گفت که به استعفا فکر نکرده اما گفت "در به روی آن باز است" و هیچ اشکالی ندارد که پاپ کناره‌گیری کند. او در ضمن نشستن روی ویلچر در هواپیما اظهار کرد: عجیب نیست. این یک فاجعه نیست. شما می توانید پاپ را عوض کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، فرانسیس گفت که اگرچه تا به حال به استعفا فکر نکرده اما متوجه شده است که حداقل باید کمی سرعت خود را کاهش دهد.

او گفت: فکر می‌کنم در این سنم و با این محدودیت‌ها، باید (انرژی‌ام) را پس‌انداز کنم تا بتوانم به کلیسا خدمت کنم، یا برعکس، به احتمال کنار رفتن فکر کنم.

فرانسیس پس از این اولین سفرش که در آن از ویلچر، واکر و عصا برای رفت و آمد استفاده کرد، برنامه و توانایی او برای اختلاط با جمعیت را به شدت محدود کرد، با سوالاتی در مورد آینده پاپی خود مواجه شد.

این سفر این رهبر مسیحیان کاتولیک جهان به کانادا دشوار انجام شد و چندین لحظه را نشان می‌داد که فرانسیس هنگام بلند شدن و پایین آمدن از روی صندلی به وضوح درد داشت.

او در پایان این تور شش روزه سفر خود، به رغم صرف یک روز طولانی در روز جمعه برای رفتن به قطب شمال به منظور عذرخواهی دوباره از مردم بومی به خاطر بی عدالتی هایی که در مدارس شبانه روزی تحت اداره کلیساهای کانادا متحمل شدند، با روحیه ای خوب و پرانرژی ظاهر شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پاپ فرانسیس استعفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۴۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای اکبرپور از هدایت استقلال ملاثانی

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی از سمت خود استعفا کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سیاوش اکبرپور در پایان دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و سپاهان از سمت خود در تیم اهوازی استعفا و دلیل این موضوع را پاره‌ای از مشکلات عنوان کرد.

استقلال ملاثانی امشب در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نتیجه 2 بر یک برابر سپاهان شکست خورد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قابی‌زیبا از رهبرانقلاب درتجمع ضدصهیونیستی در کانادا
  • کانادا کمک‌ها به افغانستان را از سر می‌گیرد
  • از اینجا رانده و از آنجا مانده
  • گزارش سالانه کمیسیون حقوق بشر کانادا منتشر شد
  • روسیه به کانادا هشدار داد
  • سیاوش اکبرپور استعفا داد!
  • استعفای اکبرپور از هدایت استقلال ملاثانی
  • کانادا ۲ میلیون دلار به تولید پهپاد در اوکراین اختصاص می‌دهد
  • ادامه تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای حمایت از غزه
  • ادامه تحصن‌ در ۴۰دانشگاه‌ آمریکا و کانادا برای حمایت از غزه