Web Analytics Made Easy - Statcounter

با امضای معاون اول رئیس جمهور مصوبه مربوط به اختصاص سهام شرکت های مشمول واگذاری بابت رد دیون دولت به سازمان تأمین اجتماعی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح ابلاغ شد.

به گزارش حوزه دولت ایران اکونومیست، هیات وزیران در جلسه ۲۶ تیر ۱۴۰۱ در اجرای تکلیف مقرر در بند (ی) تبصره (۲) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور، مصوب کرد در راستای جزء (۱) این بند از قانون، از محل باقی مانده سهام متعلق به دولت در شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند، در سقف ۹۰۰ هزار میلیارد ریال به سازمان تأمین اجتماعی واگذار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین به موجب مصوبه دولت و در اجرای جزء (۲) بند قانونی یاد شده، سهام متعلق به دولت در شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند، در سقف ۲۰۰ هزار میلیارد ریال به بنیاد شهید و امور ایثارگران واگذار شد.

هیات وزیران در اجرای جزء (۳) بند (ی) تبصره (۲) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور، از محل باقی مانده سهام متعلق به دولت در شرکت مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب، در سقف ۹۰ هزار میلیارد ریال نیز به صندوق بازنشستگی کشوری واگذار کرد.

همچنین در راستای اجرای جزء (۴) بند قانونی مذکور، بخشی از باقی مانده سهام متعلق به دولت در شرکت فولاد غدیر نیریز، در سقف ۵۰ هزار میلیارد ریال به سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح واگذار می شود.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: سازمان تامین اجتماعی ، بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران ، دولت

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران دولت سهام متعلق به دولت در شرکت سازمان تأمین اجتماعی هزار میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۴۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلاتکلیفی ۶۰۰ متقاضی اهل خوسف برای واگذاری زمین

شهرستان خوسف در استان خراسان جنوبی واقع شده است. به گفته شهروند خبرنگار ما  قرعه کشی حدود ۶۰۰ قطعه زمین مسکن ملی به انجام رسیده است و وجه مورد نظر توسط متقاضیان پرداخت شده و پروانه ساخت نیز دریافت کرده اند، اما هیچ زمینی به متقاضیان واگذار نشده است.

وی با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به این موضوع شد. 

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام، یک سال شده به تعداد ۶۰۰ قطعه زمین مسکن ملی در شهر خوسف از شهر‌های خراسان جنوبی قرعه کشی انجام شده است ما نیز واریز وجه را انجام دادیم و پروانه ساخت گرفتیم ولی زمین را واگذار نمی‌کنند. لطفا پیگیری کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی
  • چرا شهرک‌های فدک و کوثر شاهرود به شهرداری واگذار نشد؟
  • واکنش فوری به تغییر نام باشگاه استقلال
  • نحوه واگذاری سهام ترجیحی پرسپولیس مشخص شد
  • اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان
  • اعلام نحوه واگذاری سهام ترجیحی به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • اعلام نحوه واگذاری سهام به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس
  • راهبری ۵ مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی واگذار می شود
  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • بلاتکلیفی ۶۰۰ متقاضی اهل خوسف برای واگذاری زمین