Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@14:22:30 GMT

انتشار فراخوان دومین کنگره ملی ۲۴ هزار شهید خوزستان

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۵۲۶۳

انتشار فراخوان دومین کنگره ملی ۲۴ هزار شهید خوزستان

ایسنا/خوزستان فراخوان آثار کمیته تالیف، تدوین و نشر دومین کنگره ملی ۲۴ هزار شهید خوزستان منتشر شد.

به گزارش ایسنا، فراخوان آثار کمیته تالیف، تدوین و نشر دومین کنگره ملی ۲۴ هزار شهید خوزستان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با موضوعات دفاع مقدس،جهاد و شهادت منتشر شد.

محورهای این فراخوان شامل: شهدا، ایثارگران، رزمندگان، جهادگران، خانواده، همسران، مادران شهدا، شهدای امنیت، مرزبانی، مبارزه با مواد مخدر، جهادگر، سلامت، شهدا و رزمندگان مدافع حرم و شهدای مقاومت، مسایل نظامی جنگ، یگان‌های رزم، سازمان‌های مرتبط با جنگ و سایر آثار مرتبط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های مختلف از جمله شعر، ترانه و سرود (متن سرود)، کودک و نوجوان، فیلم‌نامه، نمایش‌نامه، زندگی‌نامه، تاریخ شفاهی اشخاص و فرماندهان، خاطره و داستان، طرح‌های علمی و پژوهشی، خاطرات خودنوشت و آثار ترجمه شده به دبیرخانه کنگره ارسال کنند.

آثار جدید و یا چاپ مجدد مورد حمایت قرار می‌گیرد. تکمیل فرم مربوطه و آثار باید با فونت B Nazanin  و با قلم ۱۴ با ابعاد ۱۶ در ۲۳ باشد. پرینت یک نسخه اثر بر روی برگ A۴ به صورت یک رو به انضمام لوح فشرده فایل word و  pdf.
همچنین مولفان و محققان ایده‌ها و طرح‌های خود را نیز می‌توانند در قالب همین فرم ارسال کنند و در صورت تایید توسط کمیته به اجرای طرح خود بپردازند.
مهلت ارسال آثار محدودیت زمانی ندارد.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به اقشار بسیج استان و نواحی بسیج شهرستان‌ها، ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها، اهواز، خیابان فلسطین، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، کمیته تالیف، تدوین و نشر کنگره ملی شهدای خوزستان و اهواز، بلوار ساحلی کیانپارس، مجتمع شهید علم الهدی، دبیرخانه کنگره ملی شهدای خوزستان kongareh.kh@gmail.com ارسال کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری کنگره ملی شهدا کنگره ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۵۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب یوسف گم گشته باز آید در ماهشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، کتاب «یوسف گم گشته باز آید» پیرامون زندگی (تولد تا شهادت) سردار سرافراز اسلام شهید یوسف صادقیان یکی از شهدای ماهشهر است.

نویسنده کتاب «یوسف گم گشته باز آید» زندگی شهید صادقیان را تشریح می‌کند و این کتاب سرشار از درس‌های تربیتی، اخلاقی و انسانی برای آحاد جامعه است.

پیکر شهید صادقیان بعد از ۱۴ سال به آغوش خانواده بازگشت و در گلزار شهدای ماهشهر آرام گرفت.

کتاب «یوسف گم گشته باز آید» به قلم نویسنده و پژوهشگر ماهشهری فاطمه حیاتی تألیف و توسط انتشارات خوش آوازه اریترین در سراسر ایران منتشر شد.

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • مهلت ارسال مقاله برای ویژه‌نامه فصلنامه روند با موضوع «پول دیجیتال بانک مرکزی CBDC» تمدید شد
  • زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود
  • انتشار آگهی فراخوان عمومی جهت ارزیابی کیفی پیمانکاران راه و ترابری
  • حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • انتشار کتاب یوسف گم گشته باز آید در ماهشهر
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها