Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در آخرین روزهای اردوی تدارکاتی خود در تهران با تیم‌های صنعت نفت آبادان و خیبر خرم‌آباد بازی دوستانه برگزار می‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، تیم فوتبال ذوب‌آهن که آخرین روزهای اردوی آماده‌سازی خود در تهران را پشت سر می‌گذارد، قرار است که فردا در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم صنعت نفت آبادان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوبی‌ها پیش از این قرار بود که با پرسپولیس بازی کنند اما بعد از قرعه‌کشی لیگ برتر ، مشخص شد که سبزپوشان اصفهانی باید در هفته نخست رقابت‌ها به پرسپولیس بروند به همین خاطر هر دو طرف ترجیح دادند که این بازی دوستانه برگزار نشود و مسابقه لغو شد.

در صورت شکایت ذوب‌آهن از خرید جدید پرسپولیس؛ استعلام از فیفا تکلیف پرونده را مشخص می‌کند؟صادقی‌شاه‌نشین: امیدوارم انحلال تیم هندبال ذوب‌آهن صحت نداشته باشدصدرنشینی ذوب‌آهن در پایان دور رفت گروه «الف» لیگ پاورلیفتینگ

به همین دلیل مدیران ذوب‌آهن در میان سایر تیم‌های لیگ برتری به دنبال پیدا کردن جانشینی برای پرسپولیس بودند تا بتوانند بازی تدارکاتی مدنظرشان را انجام دهند و در نهایت صنعت نفت آبادان، جانشین سرخپوشان شد و گاندوها فردا در زمین تهرانسر به مصاف این تیم خواهند رفت. علاوه بر این ذوب‌آهن در روز دوشنبه در کرج نیز به مصاف تیم خیبر خرم آباد می‌رود تا با آمادگی کامل به اصفهان باز گردد.

به گزارش تسنیم تیم فوتبال ذوب‌آهن دوشنبه شب تهران را به مقصد اصفهان ترک کرده و آماده شروع لیگ می‌شود.

انتهای پیام/170/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صنعت نفت ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۵۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی از ساعت 18:15 امشب در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود و بازی سختی را مقابل شاگردان سید مجتبی حسینی خواهد داشت که یک چالش بزرگ برای شاگردان اوسمار در این سفر وجود دارد.

بازیکنان پرسپولیس قرار بود با پرواز اختصاصی و مشابه با اتفاقی که برای استقلال رقم خورد، از تهران راهی اراک شوند و آماده دیدار برابر آلومینیوم شوند، اما پرواز آنها لغو شد تا دوباره با دو دستگاه اتوبوس به این شهر سفر کنند و حدود 4 ساعت در راه باشند.

سفر 4 ساعته بازیکنان پرسپولیس با اتوبوس که پس از تمرین دیروز برای آنها در نظر گرفته شد و کاری کرد حدود ساعت 8 شب به اراک برسند و در هتل محل اقامت خود استقرار پیدا کنند، می‌تواند جدی‌ترین چالش برای سرخ پوشان در دیدار مقابل آلومینیوم باشد، چراکه خستگی راه ممکن است روی عملکردشان تاثیر بگذارد.

بازیکنان پرسپولیس در آخرین سفر خود به اراک برای نخستین بازی دور برگشت لیگ برتر که مقابل آلومینیوم شکست خوردند هم با اتوبوس به اراک رفته بودند که دوباره این اتفاق برای آنها رخ داد.

دیگر خبرها

  • ملوان در جمع ۸ تیم پایانی جام حذفی
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی
  • آغاز بازی های انتقامی پرسپولیس و اوسمار ویرا
  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!
  • نگاهی به دومین مصاف سپاهان در جام حذفی
  • کمیته انضباطی؛ خیبری‌ها 100 میلیون جریمه شدند
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی