Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@22:41:01 GMT

۳۸ مورد گزش عقرب پس از بارندگی در میناب

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۵۲۸۱

۳۸ مورد گزش عقرب پس از بارندگی در میناب

دکتر یدالله رئیسی ماکیانی گفت: به دنبال بارندگی اخیر در ظرف مدت ۲۴ ساعت ۳۸ مورد عقرب گزیدگی ثبتی گزارش شده که این آمار می‌تواند هشداری برای خانواده‌ها باشد.

او گفت: متاسفانه ۱ کودک ۴ ساله تبعه افغانستای در بخش پی آی سی یو بیمارستان میناب بستری و تحت درمان قرار دارد که هم اکنون حال عمومی وی خوب و به بخش کودکان منتقل می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر رئیسی گفت: با توجه به گرمی هوا و همچنین بارندگی‌های اخیر هجوم عقرب هابه منازل زیاد شده و این همت را می طلبد که همشریان نسبت به پاک سازی محیط و همچنین محلول پاشی دقت نظر داشته باشند.

رئیس بیمارستان گفت: بیشترین آمار گزش عقرب در ۲۴ ساعت گذشته مربوط به هشتبندی و توکهور می‌باشد لذا از مردم خواست در صورت بروز حادثه در اولین زمان ممکن خود را به نزدیک‌ترین مرکز درمانی برسانند تا اقدامات درمانی به موقع صورت پذیرد. 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گزش عقرب میناب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۵۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگیری بیش از ۸۰۰ هزارمتر مکعب از سازه‌های آبخیزداری درمیان

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز کدخدا صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به بارندگی‌های اخیر در این شهرستان اظهار کرد: سازه‌های آبخیزداری شهرستان درمیان بر اثر بارندگی‌های چند روز اخیر (۱۴، ۱۵ اردیبهشت) در این شهرستان آبگیری بسیار خوبی پیدا کرد.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان درمیان ادامه داد: این سازه‌ها با حجم بیش از ۸۰۰ هزار مترمکعب آبگیری شد.

کدخدا ادامه داد: هدف از احداث سازه‌های آبخیزداری کنترل فرسایش و رسوب، حفظ منابع آب و خاک، تغذیه سفره‌های آب زیرزمینی، جلوگیری از خطر سیل‌گیری مناطق پایین دست و آبدهی قنوات همراه با توسعه بخش کشاورزی است.

وی یادآور شد: همچنین هدف دیگر از احداث سازه‌های آبخیز داری به تأخیر انداختن سرعت روان آب حاصل از سیلاب است که در این زمینه نقش مؤثری را ایفا می‌کند.

کد خبر 6097808

دیگر خبرها

  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • سهم ناچیز سدهای خراسان شمالی از بارش‌ها/ آب ذخیره کمتر شد
  • بارندگی‌های استان در ۲۵ سال اخیر بی سابقه بوده است 
  • آبگیری بیش از ۸۰۰ هزارمتر مکعب از سازه‌های آبخیزداری درمیان
  • وارد آمدن خسارت بیش از ۲۵۳ میلیارد تومانی به بخش کشاورزی
  • وقوع سیل در افغانستان ۱۴ کشته برجای گذاشت
  • خسارت بیش از یک میلیاردی سیل به تاسیسات آب و فاضلاب شهر تفت
  • خسارت ۲۵۳ میلیارد تومانی بارش‌های اخیر به کشاورزی کرمانشاه
  • خسارت بارندگی به عشایر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد
  • تصاویر سیل شدید در برزیل در پی بارندگی‌های اخیر