Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا پاکدل گفت: اوج مصرف داده در روز‌های بحرانی سیل به عدد بی سابقه ۱۵۰ گیگابیت بر ثانیه رسید.

او می گوید: این رکورد بی سابقه مصرف داده در روز‌هایی که یزد در گیر سیل بوده، بیانگر پایداری مناسب ارتباطات ثابت و سیار در شرایط بحرانی و تاثیر دسترسی مردم، ارگان‌های خدمات رسان و مجموعه مدیریت بحران به زیرساخت‌های ارتباطی و اینترنت پرسرعت برای اطلاع رسانی به موقع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاکدل گفت: با توجه به هشدار سطح قرمز اداره کل هواشناسی استان و شروع فعالیت سامانه بارشی در استان یزد و جاری شدن سیل در بیشتر مناطق شهری و روستایی، در بازدید‌های میدانی و ارزیابی‌های فنی توسط حوزه‌های مرتبط و اپراتور‌های ارتباطی، قطعی‌های جزئی شناسایی و توسط تیم‌های امدادی رفع گردید و هم اکنون زیرساخت‌های ارتباطی در سراسر نقاط استان یزد پایدار و از پوشش مناسبی برخوردار است.

پاکدل گفت: اولین نیاز مردم، ارگان‌های خدمت رسان و مجموعه مدیریت بحران در این شرایط حساس، دسترسی به ارتباطات پایدار و شبکه پرسرعت جهت اطلاع رسانی، هماهنگی، سرعت عمل، اعلام هشدار و کاهش خسارات است، گفت: با درخواست استاندار محترم و تایید وزارت ارتباطات، در سه نوبت پبامک‌های اطلاع رسانی و هشدار توسط اپراتور‌های تلفن همراه برای عموم مردم ارسال شد.

او در پایان از رهنمود‌های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونین وزیر و مجموعه ستاد وزارت و تلاش‌های شبانه روزی همکاران مسولیت پذیر در مدیریت ارتباطات زیرساخت، مخابرات منطقه یزد، اپراتور‌های تلفن همراه، شرکت‌های fcp و همه فعالان ICT که در تعامل با مدیریت بحران استان، زیرساخت ارتباطی پایدار فراهم کردند قدردانی کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارتباطات فناوری اطلاعات وقوع سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۵۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، مدیران شهرداری شیراز هر هفته در قالب “پاسخگویی تلفنی مدیریت شهری به شهروندان” از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ در طرح روی خط شهر پاسخگوی مستقیم شهروندان هستند.
علی مصلی‌نژاد، عبدالصالح رستم‌زاده و شهرام سبزیان‌فرد شهرداران مناطق ۸، ۹ و ۱۰ شیراز به ترتیب در روز‌های شنبه، یکشنبه و دوشنبه ۸، ۹ و ۱۰ اردیبهشت‌پاسخگوی مسائل شهری از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ خواهند بود.
در ادامه پاسخگویی تلفنی مدیریت شهری شیراز به مسائل مردمی؛ علی فراشاییان و مسعود قادری شهرداران مناطق ۱۱ و ۶ در روز‌های ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت پاسخگوی شهروندان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • شوراها پل ارتباطی مدیریت اجرایی و مردم هستند
  • شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم و حاکمیت هستند
  • پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • پایداری شبکه گاز خراسان جنوبی در برابر سیلاب
  • حضور معاون وزیر حمل‌ونقل و زیرساخت ترکیه در غرفه همراه اول
  • پاسخگویی مدیران شهری شیراز از طریق سامانه ۱۳۷
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • الگوهای غذایی با پیش آگهی سرطان پستان چه ارتباطی دارد؟