Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: هیأت‌های مذهبی در ایام عزاداری محرم با در نظر گرفتن شیوه‌نامه‌های بهداشتی به فعالیت خود ادامه خواهند داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، حسین مدرس خیابان بعد از ظهر امروز در نشست ستاد استانی مدیریت و مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: طبق آخرین رنگ‌بندی اعلام شده شهرستان میرجاوه در وضعیت نارنجی، شهرستان‌های زابل، زاهدان، سراوان، خاش، مهرستان و دلگان در وضعیت زرد کرونایی و سایر شهرستان‌های سیستان و بلوچستان در وضعیت آبی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: در هفته گذشته یک هزار و 287 مورد به ویروس کرونا مبتلا و 146 مورد بستری و یک نفر نیز بر اثر بیماری کووید- 19 جان باخت. یکهزار و 731 نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، 784 نفر در دانشگاه علوم پزشکی زابل، سه هزار و 869 نفر در محدوده دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در هفته گذشته به تزریق واکسن اقدام کردند.

آمار کرونا در ایران| فوت 46 نفر در شبانه‌روز گذشتهتعداد شهرهای قرمز کرونا 2 برابر شد/ افزایش 3 برابری موارد فوتی در یک هفته + نقشه و نمودارآخرین اخبار کرونا در ایران | رشد 110 درصدی شهرستان‌های قرمز / تعداد متوفیان 2 برابر شد + نقشه و نمودار

وی با تاکید بر اینکه اعزام اکیپ‌های سیار واکسیناسیون در حاشیه شهر، مراکز پرجمعیت و ادارات باید در دستور کار قرار گیرد، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت علما، روحانیون، ائمه جمعه و صاحبان کلام برای ترغیب جامعه به تزریق واکسن استفاده شود.

مدرس خیابانی تاکید کرد: با توجه به افزایش موارد مثبت کرونا، جدی گرفتن شیوه‌نامه‌های بهداشتی و تزریق دٌز یادآور گامی اساسی در مبارزه با ویروس کرونا است. هیأت‌های مذهبی در ایام عزاداری محرم با در نظر گرفتن شیوه‌نامه‌های بهداشتی به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/393/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس شیوه نامه های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۵۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، اولین جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان بهاباد در سال جدید به ریاست تیموری فرماندار بهاباد و با حضور موسوی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان، و سایر اعضای کارگروه در محل سالن فرمانداری بهاباد برگزار شد.


در ابتدای این جلسه رحمتیان مدیر جهاد کشاورزی و دبیر کارگروه آرد و نان شهرستان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت فعالیت نانوایی‌ها در سطح شهر و روستا‌ها عدم تغییر قیمت نان علیرغم افزایش هزینه‌های ثابت و جاری واحد‌های نانوایی را به عنوان مهمترین دغدغه و افزایش سهمیه آرد ماهانه را مهمترین درخواست نانوایان از کارگروه آرد و نان شهرستان مطرح کرد و خواستار رسیدگی به این موارد توسط مسئولان استانی گردید.


فرماندار شهرستان بهاباد ضمن تشکر و قدردانی از همه نانوایان به خاطر تلاش شبانه روزی در تامین قوت غالب مردم از بروز برخی بی نظمی‌ها در ساعات فعالیت شماری از نانوایی‌ها و همچنین افت محسوس کیفیت نان در اغلب نانوایی‌های شهرستان گلایه کرد و از متصدیان واحد‌های نانوایی درخواست کرد نسبت به پخت و عرضه نان سالم و باکیفیت در ساعات مقرر اهتمام ورزند.


موسوی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان ضمن عرض خداقوت به فعالین حوزه گندم، آرد و نان شهرستان به تشریح دستورالعمل هوشمندسازی یارانه آرد و نان پرداخت و افزود: در سامانه هوشمند نانینو در صورت تبدیل آرد تخصیصی به نان مشوق‌هایی برای نانوایان در نظر گرفته شده است و سهمیه ماهانه به صورت خودکار افزایش می‌یابد و در صورت عدم تبدیل بخشی از آرد تخصیصی به نان ضمن اعمال جریمه، سهمیه آرد آن واحد نانوایی به صورت خودکار کسر می‌گردد.


شایان ذکر است در ابتدای این جلسه رییس اتحادیه و جمعی از نانوایان شهرستان به بیان مسائل و مشکلات حوزه کاری خود پرداختند و تصمیمات لازم به منظور رفع مشکلات مطرح شده اتخاذ گردید.

دیگر خبرها

  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی در ارتفاعات سیستان و بلوچستان
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • واکسیناسیون موثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقاء سلامت
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • وزیر کشور: عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی مذهبی ماست
  • برای احقاق حقابه سیستان از همه اهرم‌ها باید استفاده شود