Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: دولت باید برنامه جامع و کاملی در حوزه سرمایه‌گذاری برای برق صنایع داشته باشد و مجلس هم در حوزه تقنین قانون مانع زدایی از صنعت برق را مصوب کند که این مشکلات در سال آینده حل شود.

حسین حسین زاده در گفت‌وگو با ایران اکونومیست، در مورد امکان واگذاری برق صنایع در بورس انرژی، گفت: واقعیت این است که یک‌سری مسائل و مشکلاتی است که در حوزه حکمرانی ایراد دارد، علی رغم اینکه در شبکه خانگی قطعی برق به حداقل رسید، اما در برخی از صنایع از جمله فولاد، شاهد خاموشی‌هایی بودیم که از نظر ما نباید این اتفاقات می‌افتاد، چرا که خاموشی در صنعت از نظر ما ضربه مستقیم به تولید و اقتصاد کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به باور این نماینده مجلس، دولت باید یک برنامه جامع و کاملی در حوزه سرمایه‌گذاری برای برق صنایع داشته باشد و مجلس هم در حوزه تقنین قانون مانع زدایی از برق و صنعت برق را مصوب کند که در سال آینده این مشکلات حل شود.

نماینده مردم لارستان در مجلس گفت: واگذار کردن برق صنایع در بورس انرژی از جمله راههای است که باید حاکمیت آن را برود، این روش مزایای دارد که در کلان قضیه هم سرمایه‌گذاری را به همراه دارد و هم حمایت از تولید و صنعت است و قطعا مجلس چون این سازکار به نفع مردم است از آن حمایت می کند.

 

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: برق صنایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۵۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شور و حال انتخاباتی در تک حوزه استان اردبیل در مرحله دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل با آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مناظره نامزدهای حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز از شبکه سبلان پخش می شود.

امشب ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه برنامه تبلیغاتی آقای ابراهیم فهیمی و ساعت ۲۳ و ۵۰ دقیقه برنامه تبلیغاتی آقای امیدعلی رعنایی

و فردا هم ساعت ۱۳ و ساعت ۲۳ و ۳۰ برنامه تبلیغاتی آقای رعنایی و ساعت ۱۳ و ۲۰ و ساعت ۲۳ و ۵۰ دقیقه برنامه تبلیغاتی آقای فهیمی پخش خواهد شد.

مناظره انتخاباتی ۲ کاندیدا هم از فردا دوشنبه تا روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت از شبکه سبلان در ساعات ۱۱ صبح و ۲۲ شب و از رادیو اردبیل در ساعات ۱۵ و ۲۳ پخش خواهد شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دهقان کیا: دولت و مجلس به دنبال حال خوب برای بازنشستگان تأمین اجتماعی نیستند/ حال خوب با پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی
  • توزیع عادلانه امکانات؛ رمز اصلاح حاشیه‌نشینی در مشهد
  • جلیل سبحانی از ورود هوش مصنوعی به صنایع پتروشیمی خبر داد
  • شور و حال انتخاباتی در تک حوزه استان اردبیل در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • افراد حاکم بر تلویزیون سرمایه‌ها را از بین بردند/ گفتگو
  • محمودزاده: رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند
  • ۷۰ درصد ظرفیت شهرک صنعتی شورمست غیرفعال است
  • برنامه جامعی برای مدیریت سیلاب در خراسان جنوبی لازم است
  • برنامه هفتم پیش از پایان مجلس یازدهم به دولت ابلاغ می‌شود
  • صالحی عمران: نیازمند نظر کارفرمایان صنایع در تدوین برنامه‌های درسی هستیم