Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رحیم عینی بعد از ظهر شنبه در مراسم بزرگداشت عملیات غرورآفرین مرصاد و رونمایی از ۲ فروند هلیکوپتر اورهال شده که در پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه که با حضور فرمانده هوانیروز ارتش برگزار شد، اظهار کرد: این پایگاه همانند سایر پایگاه‌های هوانیروز تمامی مأموریت‌های محوله را تا به حال به نحو احسن به انجام رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هرگاه در طول ۴۰ سال گذشته مأموریتی به پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه ابلاغ شده، این مأموریت را با موفقیت به پایان رسانده است.

فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه با بیان اینکه مراقبت شبانه روزی از مرزها توسط پرنده‌های آهنین انجام شده است، گفت: هر جای این مرز و بوم نیاز به وجود بالگردهای هوانیروز داشته باشد خلبانان آماده جانفشانی و انجام مأموریت هستند.

عینی به اقدامات این پایگاه برای رفاه کارکنان و نیروها اشاره کرد و ادامه داد: در راستای مناسب سازی محیط خدمتی و محیط زندگی با امکاناتی که در اختیار پایگاه است اقداماتی از جمله بحث زیباسازی محیط خارجی بلوک‌های مسکونی، نصب آسانسور و مقاوم سازی در برخی از بلوک‌ها، اندیشیدن تدابیر خاص برای جلوگیری از قطع آب و برق، راه اندازی نانوایی و فروشگاه در بحث اقتصاد مقاومتی و ارائه مسکن رایگان صورت گرفته است.

به گفته وی، ارائه تجهیزات پروازی از جمله لباس طی این هفته تحویل و بین نیروهای پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه توزیع می‌شود.

گفتنی است، در پایان این مراسم از کارکنان برتر هوانیروز کرمانشاه تجلیل شد.

کد خبر 5551475

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران سیلاب محرم 1401 بوشهر وقوع سیلاب ویروس کرونا ماه محرم مدیریت بحران بارش باران سیل کرمان کرمانشاه همدان خطبه های نماز جمعه سی امین سفر استانی دولت آمار کرونا پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۵۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجارستان: درگیری مستقیم ناتو با روسیه یعنی جنگ جهانی سوم

وزیز خارجه مجارستان ایده رئیس‌جمهور فرانسه درباره ارسال نیروزی رزمی به اوکراین را «خطرناک» توصیف و آن را رد کرد.

به گزارش ایسنا، «پیتر سیارتو» وزیر امور خارجه مجارستان روز جمعه و در واکنش به ایده «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه برای ارسال نیروی رزمی کشورهای ناتو به اوکراین، آن را عبور از خط قرمز توصیف کرد.

دیپلمات عالی‌رتبه مجارستان همچنین هشدار داد حضور نیروهای نظامی اروپایی در اوکراین جنگ جهانی سوم را کلید خواهد زد.

سیارتو در مصاحبه با شبکه ال‌سی‌آی درباره ایده ماکرون گفت: «این به معنای آن است که ما خط قرمز ناتو را رد کرده‌ایم. درگیری مستقیم با روسیه آغاز خواهد شد و این یعنی جنگ جهانی سوم».

سیارتو در ادامه گفت غرب باید به‌جای ارسال نیرو به اوکراین درباره چگونگی سازماندهی مذاکرات صلح بین مسکو و کی‌یف برنامه‌ریزی کند.

ایده ارسال نیروی رزمی به اوکراین برای جنگ با روسیه، پیشتر نیز توسط متحدان فرانسه در ناتو رد شده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امیر خاموشی از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن‌پور بازدید کرد
  • مجارستان: درگیری مستقیم ناتو با روسیه یعنی جنگ جهانی سوم
  • اورهال واحد سیار فرآورشی اسکید مونتد با ظرفیت بیش از ۵۰ هزار بشکه در روز
  • انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • پرداخت ۱۴۵ میلیارد وام اشتغالزایی توسط بسیج سازندگی
  • انجام ۴ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • ورزشکاران در فرهنگ جامعه نقش‌آفرین هستند
  • تمرینات یاسین چوکو، بادیگارد لیونل مسی و متخصص هنرهای رزمی و دفاع شخصی / فیلم
  • تجلیل از استادان خلبان پایگاه آموزشی هوانیروز اصفهان
  • محکومیت ۲۶ پرونده قصور پزشکی در پزشکی قانونی کرمانشاه