Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@06:25:37 GMT

چهار ایرانی پای فینال 5 وزن دوم نوجوانان جهان

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۵۷۸۰

چهار ایرانی پای فینال 5 وزن دوم نوجوانان جهان

به گزارش "ورزش سه"، دومین روز از رقابت های کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان در شهر رم ایتالیا با برگزاری رقابت های مقدماتی 5 وزن دوم و مرحله شانس مجدد 5 وزن نخست پیگیری شد که چهار آزادکار کشورمان توانستند به مرحله نیمه نهایی صعود کنند. همچنین یکی از کشتی گیران کشورمان نیز موفق شد با پیروزی در مرحله شانس مجدد، راهی دیدار رده بندی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در وزن 45 کیلوگرم، امیر محمد نوازی در گام نخست ریکاردو بونانو از ایتالیا را با ضربه فنی مغلوب کرد و در مرحله یک چهارم نهایی در مقابل عظیم بردی عاشیرگولیف از ترکمنستان قرار گرفت که در قهرمانی آسیا نیز او را ضربه فنی کرده بود. نوازی این بار نیز با نتیجه 12 بر 1 کشتی گیر ترکمنستانی را شکست داد تا راهی مرحله نیمه نهایی شده و برای رسیدن به دیدار پایانی به مصاف دومینیک مونارتو از ایالات متحده و قهرمان نوجوانان قاره آمریکا برود.
نماینده کشورمان در وزن 51 کیلوگرم محمدرضا اسدی بود که پس از استراحت در دور نخست، ابتدا دنیل کورتف از مولداوی را با نتیجه 10 بر صفر از پیش رو برداشت و سپس در مقابل بایامان کریمبکوف قرقیزستانی با حساب 11 بر صفر به پیروزی رسید تا به مرحله نیمه پایانی راه پیدا کند. نایب قهرمان نوجوانان آسیا، در این مرحله باید رو در روی المان آقایف آذربایجانی  و قهرمان نوجوانان اروپا قرار بگیرد.
ابراهیم الهی نیز  در وزن 60 کیلوگرم به روی تشک رفت که در اولین مبارزه خود کاج براون از نیوزلند را با حساب 10 بر صفر شکست داد. الهی در گام دوم در برابر عبداله توپراک از ترکیه و قهرمان نوجوانان اروپا قرار گرفت که موفق شد با نتیجه 7 بر 2 از سد او عبور کند. سومین مبارزه الهی نیز در مقابل آقا گاسیموف آذربایجانی بود که او را نیز 3 بر صفر شکست داد تا با صعود به مرحله نیمه پایانی، عصر امروز و برای رسیدن به فینال در مقابل نیخیل پیلاناگویلا از هندوستان قرار بگیرد.
یونس شفیعی در وزن 70 کیلوگرم، ابتدا در یک کشتی نزدیک با نتیجه 4 بر 4 و به دلیل گرفتن امتیاز آخر، در مقابل بارتومیه نواکوفسکی از لهستان به پیروزی رسید. اما در دور بعد و در مصاف با ناریندر از هند اسیر بدلکاری های حریف شد و 8 بر 3 شکست خورد که با توجه به شکست این کشتی گیر هندی مقابل حریفی از ایتالیا، شفیعی نیز از دور رقابت ها کنار رفت.
عرفان علیزاده که نماینده ایران در وزن 92 کیلوگرم بود، ابتدا سوراتو کانازاوا از ژاپن را با نتیجه 8 بر 1 شکست داد و سپس مقابل روان موسایف از آذربایجان 6 بر 2 به برتری رسید تا راهی دیدار نیمه پایانی شود. نایب قهرمان نوجوانان آسیا، برای صعود به فینال رقابت ها در برابر موسی آرسونکائف مجارستانی صف آرایی خواهد کرد.
در وزن 48 کیلوگرم، عرشیا حدادی که با شکست مقابل کریستین کاستیو آمریکایی به شانس مجدد رفته بود، در این مرحله با نتیجه 13 بر 1 از سد اوزگور چاگلایان از ترکیه عبور کرد تا راهی دیدار رده بندی شده و برای کسب مدال برنز در مقابل رسول گالبورائف فرانسوی و نایب قهرمان نوجوانان اروپا قرار بگیرد.
محمد مهدی ممیوند نیز که در مرحله شانس مجدد وزن 65 کیلوگرم حضور داشت،  ابتدا موفق شد الپ ارسلان بگنجوف ترکمنستانی و قهرمان نوجوانان آسیا را 12 بر 2 شکست دهد اما در مسابقه بعدی و در یک کشتی دیدنی و در حالی که ابتدا 8 بر صفر عقب افتاده بود، نهایتاً با نتیجه 9بر 8 مغلوب آیکین بولاتولی از قزاقستان شد و از رسیدن به دیدار رده بندی بازماند.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آزاد قهرمان نوجوانان مرحله نیمه شانس مجدد بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۵۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود اتلتیکو مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 2-1 مقابل بایرن مونیخ (2016/5/3) / فیلم

8 سال از تقابل تیم های گواردیولا و سیمئونه در آلیانز آرنا گذشت.

دانلود (36MB)

دیگر خبرها

  • قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان در مسابقات عربستان
  • کهکشانی ها قهرمان لالیگا شدند | شکست سنگین بارسلونا، قهرمانی رئال را قطعی کرد
  • مانوئل نویر: بازی مقابل رئال مادرید یک فینال است و باید مقابل آنها بی‌رحم‌‌تر ظاهر شویم
  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 3-1 مقابل آیندهوون (4 می 2005) / فیلم
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز
  • غول دوم در راه رویای غیرممکن ایران: قهرمان جهان!
  • صعود اتلتیکو مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 2-1 مقابل بایرن مونیخ (2016/5/3) / فیلم
  • پلی به گذشته - صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل رئال مادرید (2011/5/3) / فیلم
  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا