Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@15:43:30 GMT

۴ تصادف با ۶ مجروح طی ۲۴ ساعت گذشته در خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۵۷۹۳

۴ تصادف با ۶ مجروح طی ۲۴ ساعت گذشته در خراسان شمالی

سرهنگ رحمان اسپیدکار در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی اعلام چند مورد تصادف در محورهای استان، بلافاصله گشت پلیس راه به همراه عوامل امدادی به محل‌های اعلام شده اعزام شدند.

رئیس پلیس راه خراسان شمالی با اشاره به اینکه در این حوادث که طی ۲۴ ساعت گذشته در محورهای سطح استان به وقوع پیوست، ۶ نفر مجروح شدند، گفت: با بررسی‌های انجام شده علت این حوادث عدم توجه به جلو، تجاوز به چپ و تخطی از سرعت مطمئنه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با بیان اینکه در محورهای سطح استان، بارش مقطعی باران را شاهد هستیم، تصریح کرد: گردنه‌های اسدلی و امین الله نیز مه آلود بوده و لازم است تا رانندگان عزیز با دقت بیشتری رانندگی کنند.

اسپیدکار با تاکید بر اینکه رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از وقوع حوادث پیشگیری می‌کند، از رانندگان خواست تا از بی احتیاطی و شتاب در رانندگی پرهیز کرده و در صورت خواب آلودگی حتماً در محل مناسب توقف کرده و بعد از استراحت، مسیر خود را ادامه دهند.

کد خبر 5551497

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی خراسان شمالی پلیس راهنمایی و رانندگی سانحه تصادف سیلاب محرم 1401 بوشهر وقوع سیلاب ویروس کرونا ماه محرم مدیریت بحران بارش باران سیل کرمان کرمانشاه همدان خطبه های نماز جمعه سی امین سفر استانی دولت آمار کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۵۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود

ایسنا/خراسان شمالی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان‌ شمالی گفت: آیین دسته‌روی و عزاداری متمرکز هیأت مذهبی استان به‌مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۱۶ شهر استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام ناصر هدایتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: هیأت‌های مذهبی، علما، روحانیون و مردم ولایتمدار استان در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به‌صورت متمرکز به دسته‌روی و سپس عزاداری و سوگواری خواهند پرداخت.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری باشکوه‌ این مراسم، ادامه داد: در تمام نقاط شهری استان از جمله مراکز ۱۰ شهرستان و به‌طور کلی ۱۶ شهر خراسان شمالی شاهد برگزاری این دسته‌روی‌ها و عزاداری‌ها خواهیم بود. همچنین در روستاهای بزرگ استان، مراسم عزاداری و دسته‌روی به‌صورت همزمان برگزار می شود.

وی گفت: آیین دسته‌روی و عزاداری متمرکز هیأت‌های مذهبی شهرستان بجنورد ساعت ۹:۳۰ صبح شنبه، ۱۵ اردیبهشت ماه از محل میدان شهید به سمت آستان امامزاده سید عباس (ع) انجام می‌شود.

هدایتی با بیان اینکه این دسته‌روی در همه نقاط شهری استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این آیین در شیروان ساعت ۹ صبح از مساجد به سمت مصلای نماز جمعه، در اسفراین ساعت ۱۰ صبح از مساجد شهر به سمت حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) و در آشخانه نیز ساعت ۹ صبح از ابتدای بلوار شهید بهشتی تا میدان امام خمینی (ره) مقابل مسجدجامع است.

وی با تاکید بر لزوم الگو گرفتن از سبک زندگی امام صادق (ع) افزود: نگاه خاص امام صادق (ع) به موضوع تعلیم و تربیت و پرورش شاگردانی ممتاز برای ترویج فرهنگ ناب قرآنی و اسلامی می‌تواند بهترین الگو برای فعالان فرهنگی، قرآنی و مجموعه‌های حوزه تعلیم و تربیت باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • وقوع ۵۲۲ فقره تصادف خسارتی در مشهد
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • پلیس علت اکثرتصادف‌های رانندگان ایرانی را فاش کرد
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • دومین تصادف وزرای اسرائیل در 24 ساعت گذشته
  • دومین حادثه رانندگی وزرای صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته + ویدئو
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور