Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات فوتسال و تنیس روی میز ایمیدرو و شرکت‌های تابعه به میزبانی شرکت ملی صنایع مس ایران در تبریز پایان یافت. سیزدهمین دوره مسابقات فوتسال آقایان، دهمین دوره مسابقات تنیس روی میز آقایان و یازدهمین دوره مسابقات تنیس روی میز بانوان ایمیدرو و شرکت‌های تابعه، صبح دیروز پنجشنبه شش مردادماه با برگزاری دیدار‌های رده‌بندی و فینال و با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر به میزبانی مجتمع مس سونگون در شهر تبریز به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در رقابت‌های فوتسال، تیم فولاد مبارکه اصفهان قهرمان شد و تیم‌های فولاد هرمزگان، ذوب آهن اصفهان و آلومینیوم اراک نیز در رتبه‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند.

در رقابت‌های تنیس روی میز تیمی آقایان نیز تیم فولاد خوزستان قهرمان و تیم فولاد مبارکه اصفهان نایب قهرمان شد، تیم‌های ذوب آهن اصفهان و گل گهر سیرجان نیز مشترکاً در جایگاه سوم قرار گرفتند. در مسابقات تنیس روی میز دوبل آقایان نیز محمد حجتی و میثم اصلانی از ذوب آهن اصفهان اول، علی زاهدی و ابوالفضل علیخانی از فولاد مبارکه دوم و مهدی زاهدی و مجتبی اژدری به همراه عباس کاظمی و علی ظهیری از فولاد خوزستان مشترکاً مقام سوم را به دست آوردند. در مسابقات تنیس روی میز انفرادی آقایان نیز فرهاد صدفیانی از فولاد آذربایجان اول، مهدی زاهدی از فولاد خوزستان دوم و سبحان رفعتی از گل گهر و مصطفی اژدری از فولاد خوزستان نیز مشترکاً مقام سوم این رقابت‌ها را از آن خود کردند.

جایگاه سوم برای تیم تنیس بانوان مس شهربابک و سرچشمه در این دوره از رقابت‌ها

در رقابت‌های تنیس روی میز تیمی بانوان نیز، تیم ذوب آهن اصفهان قهرمان و تیم فولاد مبارکه اصفهان نایب قهرمان شد، تیم‌های مس شهربابک و مس سرچشمه نیز مشترکاً در جایگاه سوم قرار گرفتند. در مسابقات تنیس روی میز دوبل بانوان نیز زهرا خانی و زهرا احمدی از مس سرچشمه اول، شیرین کلانتری و مریم مهدوی‌زاده از شرکت ملی مس (ستاد تهران) دوم و طوبی وفاپور و آذر افسرده بصیری از ذوب آهن اصفهان به همراه زهرا کمالی و محبوبه موسوی از مس سرچشمه نیز مشترکاً مقام سوم را به دست آوردند. در مسابقات تنیس روی میز انفرادی بانوان نیز لیلا سلیمانی از فولاد خوزستان اول، لیلا بنی اسدی از ایمیدرو دوم و طوبی وفاپور از ذوب آهن اصفهان و پوران محمدی از مس شهربابک نیز مشترکاً مقام سوم این رقابت‌ها را از آن خود کردند.
در آیین اختتامیه این مسابقات سید ابوالفضل اسماعیلی مدیر روابط عمومی مجتمع مس سونگون ضمن خسته نباشید به تمامی تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات، کادر اجرایی و برگزاری و تبریک به تیم‌های برتر ابراز امیدواری کرد در آینده نیز مجتمع مس سونگون ورزقان میزبان اینگونه رویداد‌های ورزشی باشد. همچنین محسن آذرمهر رییس کارگروه ورزشی ایمیدرو و شرکت‌های تابعه نیز با تشکر و قدردانی از مجموعه شرکت ملی صنایع مس ایران و مجتمع مس سونگون، به دلیل میزبانی و برگزاری شایسته این مسابقات، سطح کیفی مسابقات را نسبت به سال‌های گذشته بالا دانست و ابراز امیدواری کرد سایر رقابت‌های رشته‌های دیگر نیز در سال جاری به بهترین شکل ممکن برگزار شود.
در این دوره از مسابقات که از بیست و نهم تیر ماه تا ششم مرداد ماه برگزار شد بیش از ۹۰۰ ورزشکار، مربی، کادر داوری، کادر اجرایی و … در قالب ۲۹ تیم فوتسال آقایان و ۴۲ تیم تنیس روی میز آقایان و بانوان حضور داشتند.
شایان ذکر است در این دوره از رقابت‌ها تیم‌های شرکت ملی صنایع مس ایران (ستاد)، مجتمع مس سرچشمه، مجتمع مس سونگون و مجتمع مس شهربابک حضور داشتند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: شرکت مس شرکت ملی مس شرکت ملی صنایع مس شرکت ملی صنایع مس ایران مس سرچشمه ایمیدرو و شرکت های تابعه مسابقات تنیس روی میز شرکت ملی صنایع مس ایران فولاد خوزستان مجتمع مس سونگون ذوب آهن اصفهان فولاد مبارکه مس شهربابک تیم فولاد مس سرچشمه رقابت ها مقام سوم تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۵۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جنجال بزرگی که هفته پیش در جریان میزبانی استقلال ملاثانی از فجرسپاسی در لیگ دسته اول پیش آمد، مسئولان باشگاه استقلال خوزستان به خاطر ندادن ورزشگاه غدیر اهواز به تیم استقلال ملاثانی بسیار تحت فشار قرار گرفتند.

حواشی این مسئله آنقدر بازتاب گسترده‌ای داشت که استاندار خوزستان و مسئولان ورزش این استان را بر آن داشت که جلسه‌ای مهم را با حضور مدیران عامل باشگاه‌های خوزستانی برگزار کنند.

خروجی آن جلسه حمایت از استقلال ملاثانی بود و در این راستا باشگاه فولاد خوزستان که در جام حذفی حضور نداشت، با همکاری به موقع ورزشگاه مدرن و شیک خود را در اختیار آبی‌پوشان ملاثانی قرار داد.

روز گذشته استقلال ملاثانی برای اولین بار در فولادآرنا که ورزشگاه اختصاصی فولاد است از سپاهان در جام حذفی پذیرایی کرد که اتفاق بزرگی برای این تیم لیگ یکی به حساب می آمد. این اتفاق باعث شد تا روحیه بازیکنان و اعضای ملاثانی قبل از مصاف با سپاهان هم بالا برود و عکس‌های یادگاری نفرات این تیم قبل از شروع بازی با سپاهان در فولادآرنا نشان از همین مساله دارد.

استوری صفحه رسمی باشگاه استقلال ملاثانی از حضور اعضای این تیم در فولادآرنا.

همکاری باشگاه فولاد و در راس آن بهرام رضاییان مدیرعامل این باشگاه سبب شد تا مسئولان استقلال ملاثانی به تمجید از فولادی‌ها بپردازند. نعیم حمیدی، مدیرعامل باشگاه استقلال ملاثانی بعد از بازی دیروز از مسئولان فولاد و امین ابراهیمی رییس کارخانه و بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه بابت دادن ورزشگاه اختصاصی خود به تیم تشکر کرد. سیاوش اکبرپور سرمربی استقلالی‌ها نیز در نشست خبری خود به این مساله اشاره داشت و لب به تقدیر از باشگاه فولاد خوزستان گشود.

این در حالی است که با شروع مسابقات فولاد در لیگ برتر احتمالا شاهد ادامه مشکلات استقلال ملاثانی برای میزبانی از حریفان باشیم. باید دید در آینده چه اتفاقاتی پیرامون میزبانی ملاثانی از حریفان پیش خواهد آمد.

دیگر خبرها

  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل به پایان رسید
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد/ میزبانی از ۲ هزار تاجر خارجی
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • دختران تنیس روی‌میز ایران چقدر شانس کسب سهمیه المپیک را دارند؟