Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم ملی بسکتبال کشورمان گفت: حضور تیم ملی ایران در ژاپن بنا به دعوت این کشور بوده و قرار است با ترکیب کامل در برابر ما به میدان بیایند.

حمیدرضا کلاسنگیانی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایران اکونومیست، اظهار داشت: دیدار تیم‌های ملی بسکتبال ایران و ژاپن از قبل در برنامه‌کاری فدراسیون بوده و طبق صحبت‌های قبلی قرار است این تیم با ترکیب کامل در برابر ایران به میدان بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حضور تیم ملی ایران در ژاپن بنا به دعوت مسئولان بسکتبال این کشور بوده و با توجه به اینکه پنجره‌های جام‌جهانی را در پیش داریم قرار شد تیم با ترکیبی از بازیکن تیم ملی ایران و تیم ایران‌نوین اعزام شود که این امر اتفاق افتاده و نفرات اعزامی مشخص هستند.

او با اشاره به اینکه تیم ملی بسکتبال ایران در شرایط کنونی بازیکن مصدومی ندارد، گفت: تنها مصدوم ما بهنام یخچالی بود که خوشبختانه او هم در شرایط خوبی است و سایر نفرات نیز در وضعیت مناسبی قرار دارند. بعد از تعطیلات تاسوعا و عاشورای حسینی نیز تمرینات خود را در تهران آغاز می‌کنیم تا با آمادگی راهی این کشور شویم. 

سرپرست تیم ملی بسکتبال کشورمان در واکنش به این سئوال که مسیر سخت صعود ایران به جام‌جهانی را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: اینکه در مسیر سختی قرار داریم یک واقعیت است اما باید از این مسیر به سلامت عبور کنیم.ما با تیم‌های بسکتبال ژاپن، چین و استرالیا در یک گروه قرار داریم و با توجه به امتیازهایی که باید بگیریم در همه دیدارهای خانگی نیازمند برتری و کسب امتیاز هستیم و در بازی‌های خارج از خانه نیز باید با صلابت به میدان برویم. از سویی دیگر قزاقستان هم در این گروه است و ما باید ۲ بازی بیشتر از آنها را با پیروزی پشت‌سر بگذاریم تا جواز حضور در جام‌جهانی را به دست بیاوریم.

 کلاسنگیانی تاکید کرد: خوشبختانه قزاقستان هم باید با همین تیم‌ها بازی کند، هر چند کار سختی داریم اما هدف ما حضور در جام‌جهانی است و برای رسیدن به این هدف با تمام تلاش به مصاف رقبای خود می‌رویم. 

تیم ملی بسکتبال کشورمان ۱۹ مردادماه به ژاپن سفر می کند .

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: تیم ملی بسکتبال ایران ، تیم ملی ایران ، بسکتبال

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال ایران تیم ملی ایران بسکتبال تیم ملی بسکتبال تیم ملی ایران جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۶۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: باید با تمام تمرکز به مصاف تایلند برویم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: برای رویارویی با تایلند با تمام تمرکز به زمین ‌می‌رویم که با کمترین اشتباه نمایش خوبی از فوتسال ارائه کنیم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال در نشست خبری قبل از دیدار فینال جام ملت‌های آسیا مقابل تایلند میزبان این دوره از رقابت‌ها گفت: ما برای رویارویی با تایلند باید با تمام تمرکز به زمین ‌برویم و با کمترین اشتباه نمایش خوبی از فوتسال ارائه کنیم. یکشنبه در تایلند تعطیل است و حتماً تماشاگران زیادی برای دیدن این بازی می‌آیند که این موضوع ما را خوشحال می‌کند.

صعود نفسگیر ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا با پنالتی

 

وی در پاسخ به سوالی که تفاوت قهرمانی به عنوان بازیکن و مربی در فوتسال آسیا چیست؟ گفت: اینها دو مقوله جدا هستند، خوشحالم که در دو سال مربیگری‌ام دو بار فینال را تجربه کردم. به عنوان بازیکن معمولاً تمرکز روی خودتان است اما وقتی مربی هستید در قبال 85 میلیون هواداری که تیم ملی کشورشان را عاشقانه دوست دارند مسئول هستید. 

شمسایی با بیان اینکه تایلند تیم بسیار قابل احترامی است، عنوان کرد: هر تیمی که به این مرحله رسیده حتماً شایستگی‌اش را داشته است، من و همکارانم در تمام کنفرانس‌های خبری همیشه با احترام به حریفان به خصوص مربیان کارمان را انجام داده‌ایم، این بخشی از فرهنگ ماست اما باید تاثیر میگل رودریگو سرمربی اسپانیایی تایلند را بر رشد فوتبال این کشور با دقت دید، ما همکاریم اما فردا روبروی هم قرار می‌گیریم و حق نداریم اشتباهات دو سال پیش در کویت را مرتکب شویم. 

شمسایی در پاسخ به سوالی در مورد برنامه ایران در جام جهانی ازبکستان خاطرنشان کرد: جام جهانی فضای متفاوتی دارد، هیچ تیمی از پیش بازنده نیست و همه برای دفاع از اعتبار کشور و البته فوتسال آسیا به میدان می‌روند، تیم ملی ایران هم همینطور است اما الان تمام تمرکز ما روی بازی فینال مقابل تایلند است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • منچستریونایتد - برنلی؛ ترکیب رسمی
  • لایپزیش - دورتموند؛ ترکیب رسمی
  • کری‌خوانی سرمربی تایلند برای ایران پیش از فینال
  • وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری در ژاپن (فیلم)
  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است
  • شمسایی: باید با تمام تمرکز به مصاف تایلند برویم
  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت
  • اعلام ترکیب سپاهان با یک تغییر عجیب
  • ترکیب آلومینیوم برای مصاف حساس با پرسپولیس
  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر