Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@16:38:25 GMT

تراکتور بمب نقل‌وانتقالاتی خود را رو کرد (عکس)

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۶۳۵۲

تراکتور بمب نقل‌وانتقالاتی خود را رو کرد (عکس)

به گزارش ورزش سه، باشگاه تراکتور برای جبران نتایج ضعیف فصل گذشته، رویه ای متفاوت را برای لیگ بیست و دوم در پیش گرفته است. این تیم خیلی زود تکلیف سرمربی خود را مشخص کرد تا دوران آماده سازی پیش فصل از دست ندهد. تراکتور در جذب بازیکن هم با وجود ورود دیرتر نسبت به چند تیم اما عملکرد خوبی داشت و دقایقی پیش از سومین خرید خارجی خود نیز رونمایی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که طی روزهای اخیر شایعات زیادی در خصوص جذب یک ستاره سرشناس توسط باشگاه تراکتور به گوش می رسید و نام های بزرگی نیز مطرح شده بود در نهایت سومین خرید خارجی تراکتوری بازیکنی دورگه بود که خیلی هم شناخته شده نیست.


گوستاوو واگنین، وینگر ۳۰ ساله برزیلی که تابعیت ایتالیایی هم دارد، با عقد قرارداد رسمی به جمع شاگردان بردیف اضافه شد.
گوستاوو فوتبالش را در تیم برزیلی اوداکس آغاز کرده و سپس برای دنبال کردن رویاهایش به باشگاه ایتالیایی سالرنیتانا پیوست.

این وینگر برزیلی در ادامه دوران حرفه‌ای خود پیراهن تیم‌های نوارا، لچه و مسینا در ایتالیا، یونیورسیتاتیا کرایووا در رومانی، لیائونینگ هووین در چین و عجمان امارات را بر تن کرده است. این بازیکن در طول دوران بازی، چهار جام قهرمانی بالای سر برده است.

گوستاوو که به عنوان بمب نقل و انتقالاتی باشگاه تراکتور معرفی شده، در ۲۹۰ بازی رسمی ۶۹ گل به ثمر رسانده و ۳۰ پاس گل نیز ارسال کرده است.

این وینگر برزیلی فصل گذشته در ۴۴ بازی برای تیم یونیورسیتاتیا کرایووا به میدان رفته و آمار ۱۲ گل و ۷ پاس گل برجای گذاشته است. او تا می 2023 تحت قرارداد باشگاه رومانیایی کرایرو قرار داشت اما این باشگاه نسبت به جدایی او اعلام رضایت کرد تا این بازیکن راهی فوتبال ایران شود.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۶۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک برزیلی به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه شد

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های لیگ ملت‌های 2024 از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است. تیم ملی والیبال کشورمان که اردوهای آماده‌سازی خود را از 18 فروردین آغاز کرده است، برای حضور هر چه بهتر در این رقابت‌ها آماده می‌شود.

مارسلو زنگراند مربی بدنساز تیم ملی والیبال ایران که بامداد امروز (سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شده بود، بلافاصله پس از استقرار در محل اسکان خود به سالن فدراسیون والیبال آمد و به جمع ملی‌پوشان در اردو پیوست.
بدین ترتیب تمرینات بدنسازی ملی‌پوشان که تا کنون به صورت آنلاین زیر نظر این مربی بود، امروز به صورت مستقیم ازسوی مارسلو پیگیری شد.

موریس موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران از روز گذشته (دوشنبه دهم اردیبهشت) تمرینات را با حضور 18 بازیکن دنبال می‌کند که علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک بازیکنان حاضر در این اردو هستند.

همچنین امین اسماعیل‌نژاد از روز شنبه 15 اردیبهشت ماه به جمع اردونشینان افزوده خواهد شد تا در کنار ملی‌پوشان تمرینات خود را آغاز کند و دیگر لژیونرهای تیم ملی والیبال ایران هم به محض ورود به ایران و با تشخیص کادر فنی به اردو اضافه خواهند شد.لئوناردو دستیار برزیلی پائز نیز روز جمعه 14 اردیبهشت وارد تهران می‌شود.

دیگر خبرها

  • مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • مربی برزیلی به تیم ملی والیبال پیوست
  • یک برزیلی به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه شد
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • پاسور برزیلی به شهداب یزد پیوست
  • عشق تیاگو سیلوا به چلسی: یک روز به این تیم برمی‌گردم
  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه