Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-03@04:59:12 GMT

حضور سرزده رئیس جمهور در منطقه سیل زده فیروزکوه

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۶۳۸۹

حضور سرزده رئیس جمهور در منطقه سیل زده فیروزکوه

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در جمع مردم سیل زده روستای مزداران با عنوان اینکه در حال حاضر ۶۶۰ نقطه در کشور دچار سیل شده‌ است، بر تداوم امدادرسانی تا برقراری آرامش در منطقه تأکید کرد. 

بر اساس این گزارش، محسن منصوری استاندار تهران و برخی مسئولان شهری و استانی، رئیس جمهور را در این سفر همراهی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دکتر رئیسی در ادامه حضور خود در روستای سیل زده مزداران با استماع حرف ها و خواسته های روستاییان بر پیگیری امور آنان تا رفع مشکلات دستوراتی صادر کرد.

از اواخر شامگاه چهارشنبه بارندگی های سیل آسا در تهران موجب جاری شدن سیلاب در نقاط مختلف استان از جمله فیروز کوه شد. سیلاب در منطقه کن و امام‌زاده داوود و همچنین روستای مزداران شهرستان فیروزکوه خسارات جانی و مالی زیادی برجای گذاشت به طوری که به گفته استاندار تهران تا کنون ۱۰ نفر در شهرستان فیروزکوه جان خود را از دست داده و عملیات امداد رسانی کماکان ادامه دارد.
  انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: حجت الاسلام رئیسی فیروزکوه مناطق سیل زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۶۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای سایت الگویی عدس دیم در منطقه مرگور و سیلوانا شهرستان ارومیه 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،پرویز امجدی با بیان این خبر افزود: کشت عدس در منطقه مرگور و در روستای سه گرگان به صورت الگویی و کشت انتظاری و در راستای اهداف طرح جهش تولید در دیم زارها با دستگاه کشت مستقیم و بدون عملیات خاکورزی و با رقم جدید ورزقان برای نخستین بار به جایگزینی از ارقام محلی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: به منظور مقایسه کشت انتظاری با کشت بهاره رقم ورزقان به صورت بهاره و کشت مستقیم در روستای موانا منطقه سیلوانا کشت شده است.

وی هدف از این طرح را علاوه بر مقایسه کشت انتظاری و بهاره، ترویج کشت پائیزه، تغییر تاریخ کاشت و استفاده بهینه از نزولات آسمانی و استفاده از مزایای کشت مستقیم و کاهش تردد ماشین آلات در مزرعه عنوان کرد. 

امجدی افزود: با توجه به اینکه حبوبات از خانواده لگومینوز بوده و تناوب بسیار خوبی برای غلات پائیزه به شمار می رود، به لحاظ اصلاح و تثبیت خاک و کاهش جمعیت علف های هرز و آفات در مزرعه، توسعه کشت آن ها جزو برنامه های الویت دار زراعت شهرستان و در راستای سیاست های تغییر الگوی کشت محصولات کشاورزی می باشد.

گفتنی است نتایج اجرای طرح در اختیار بهره برداران منطقه قرار خواهد گرفت‌.

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل زیست محیطی اصفهان در جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور
  • بررسی پروژه‌های ریلی از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد
  • اجرای سایت الگویی عدس دیم در منطقه مرگور و سیلوانا شهرستان ارومیه 
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رئیس جمهور
  • ضرورت اجرای ۱۵۰ هزار هکتار طرح‌های آبخیزداری در شهرضا
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور حضور رئیس جمهور
  • تجلیل از مدال‌آوران ورزش در سال ١۴٠٢ با حضور رئیس جمهور
  • جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند
  • پخش زنده| جشنواره ملی امتنان از کارگران با حضور رئیس‌جمهور