Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیل در استان تهران گفت: در فیروزکوه ۱۱ نفر، امامزاده داوود ۱۹ نفر، دماوند یک نفر، پردیس ۴ نفر، شمیرانات یک نفر و در مجموع ۳۶ نفر در استان تهران بر اثر سیل فوت کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران؛ محسن منصوری ضمن تسلیت به خانواده های جانباختگان حادثه سیل و آرزوی سلامت برای مصدومین این حادثه اظهار داشت: دستگاه های امدادی و خدماتی حضور پررنگی در روستای مزداران فیروزکوه دارند تا در کمترین زمان بهترین خدمات ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: به لحاظ تجهیزات منطقه اشباع شده و به لحاظ نیروی انسانی هم در روستای مزداران بیش از ۱۵۰۰ نفر از دستگاه‌های مختلف شامل هلال احمر، شهرداری ها و فرمانداری‌ها در حال خدمات رسانی هستند و کارها به سرعت پیش می رود. 

استاندار تهران به حضور گسترده مسئولین کشور به ویژه رئیس جمهور در شهرستان فیروزکوه اشاره کرد و گفت: شخص رئیس جمهور در کمتر از ۱۲ ساعت چهار بار از بنده پیگیر وضعیت سیل زدگان بودند که نشان از دغدغه مندی ایشان است که شبانه روز مسائل را دنبال می‌کنند و تمام امکانات دولت بسیج شده تا مشکلات به حداقل برسد. 

منصوری در مورد وضعیت امدادرسانی به سیل زدگان در امامزاده داوود بیان کرد: کارهای اولیه و پیدا کردن مفقودین در امامزاده داوود انجام شده و اکنون عملیات لایروبی و خارج کردن گل و لای از امامزاده به اتمام رسیده و مغازه ها و رستوران اطراف در حال انجام است و هزار نفر دیروز و امروز در حال خدمات رسانی در این منطقه هستند و اکنون باید وارد فرآیند اصلاح و بازسازی شویم. 

وی در مورد تعداد فوتی های ناشی از سیل در استان تهران گفت: در فیروزکوه ۱۱ نفر، امامزاده داوود ۱۹ نفر، دماوند یک نفر، پردیس ۴ نفر، شمیرانات یک نفر و در مجموع ۳۶ نفر در استان تهران بر اثر سیل فوت کردند. 

استاندار تهران خاطرنشان کرد: چهار نفر مفقودی در فیروزکوه داریم و به صورت غیررسمی طبق اعلام مسافرین دو نفر مفقودی در پردیس اعلام شده که اقدامات برای تعیین تکلیف وضعیت آنها ادامه دارد. 

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار تهران امامزاده داوود سیل در استان تهران امامزاده داوود استان تهران یک نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۶۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 

به گزارش جام جم آنلاین تهران،توحید مظفری دادستان شهرستان فیروزکوه با اعلام این خبر گفت:
اقدام ضربتی و غافلگیرانه دایره مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان فیروزکوه در کشف مقادیر قابل توجه ای مواد مخدر و دستگیری عاملین توزیع آن در شهرستان فیروزکوه با دستور ویژه از سوی دادستانی انجام شد.
وی خاطر نشان کرد:این عملیات ویژه روزگذشته ۱۰ اردیبهشت ماه به صورت ضربتی و غافلگیرانه توسط فرماندهی انتظامی شهرستان انجام که طی آن مقداری مواد مخدر از نوع تریاک و هروئین از منازل سوداگران کشف و ۲ نفر نیز در این خصوص دستگیر شدند.
مظفری یادآور شد:دادستانی در راستای تامین حقوق روانی و اجتماعی شهروندان با هیچ کسی مصالحه و متعارفی ندارد، با خاطیان و کسانی که سبب ناهنجاری اجتماعی در شهرستان می شوند به شدت برخورد خواهیم نمود.

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محور هراز و فیروزکوه
  • صدور مجوز فنس کشی زمین های کشاورزی فیروزکوه
  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین آغاز شد
  • مشکل طولانی شدن فرایند اداری ترخیص مواد اولیه شرکت‌های داروسازی به زودی رفع می‌شود
  • آغاز ساخت مرکز جامع خدمات سلامت روستای خطایان
  • افزایش سرانه فضای ورزشی در شرق تهران
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • بیش از ۵۷ درصد فوتی‌های سال گذشته زنجان به مردان اختصاص داشت
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین به تهران