Web Analytics Made Easy - Statcounter

نهم مرداد ماه سال 1401، هشتمین سالگرد درگذشت زنده یاد ناصر احمدپور است...

فردا نهم مرداد ماه، هشتمین سالگرد درگذشت زنده یاد ناصر احمدپور، ورزشی نویس صاحب سبک ایران است.

به گزارش طرفداری، ناصر احمدپور، اولین سردبیر روزنامه خبر ورزشی و موسس روزنامه های ورزشی نود، البرز ورزشی و هوادار، صبح روز نهم مرداد ماه سال 1393 به دلیل عارضه قلبی درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ورزشی نویس متخصص و حرفه ای که سابقه مربیگری و داوری فوتبال را داشت و به عنوان سرمربی قهرمانی جام حذفی تهران را با ندسا تجربه کرد و شاگردانی مثل فرهاد مجیدی، پرویز برومند، علی لطیفی، مهرداد میناوند و ... را به فوتبال ایران معرفی کرد، به عنوان مدیر هم سابقه فعالیت در ورزش اسلامشهر را داشت. او در جامعه رسانه ورزشی هم شاگردان زیادی تربیت کرد. مهدی هژبری، سردبیر رسانه طرفداری، فرهاد اشراقی، سردبیر روزنامه خبرورزشی، آرش ظلی پور، مجری برنامه های ورزشی، مهدی یکتا، مدیر رسانه باشگاه نساجی، مهدی حدادپور، تاریخ نگار برجسته فوتبال ایران، کریم مقدم، سرمربی مطرح فوتبال ساحلی دنیا، فرزاد حبیب اللهی، آنالیزور برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی عمان، آرش لبجویی، مربی صاحبنام فوتبال پایه، اسماعیل حیدرپور، مدیرعامل باشگاه پدیده، کامران احمدپور، مدیر مسئول روزنامه ورزشی نود، امیرعباس واسعی، حبیب افتخاری، حامد وفایی، علیرضا وهابی، عباس اسدزاده، مهدی همدانی، بهروز احمدی، بهزاد آریس، رضا عباسی، داریوش شهریاری، علی فولادی راد، محسن احمدی، امید مافی، آرش نوعدوستی، زنده یاد آرش رستم نمدی، حسین قهار و ... روزنامه نگارانی بودند که زیرنظر این زنده یاد فعالیت می کردند و با حمایت ناصر احمدپور در فضای رسانه ای امکان رشد به دست آوردند. فرشاد عباسی، مهدی زارع، سعید زارعیان، محمد برنو، نعیم احمدی و ... در جامعه عکاسی نیز با این پیشکسوت همکاری داشتند.

ناصر احمدپور، منتقدی بود که سر سازش با هیچ جریانی نداشت. او سال ها در عرصه ورزش به ویژه فوتبال قلم زد. او بی شک جدی ترین و مهربان ترین سردبیر رسانه های ایران بود.

امروز روزنامه دنیای هوادار به مدیرمسئولی مهرداد تیموری، همکار قدیمی زنده یاد ناصر احمدپور، با انتشار ویژه نامه ای به استقبال سالگرد درگذشت این ورزشی نویس رفت. همچنین سازمان قهرمانان ملی ورزش نیز با صدور پیامی یاد و خاطره این روزنامه نگار فقید را گرامی داشت.

رسانه طرفداری نیز سالگرد درگذشت این ورزشی نویس پیشکسوت را به خانواده محترم احمدپور، تسلیت می گوید. 

پیام تسلیت سعید حق وردی، رییس سازمان قهرمانان ملی ورزش صفحه اول روزنامه دنیای هوادار، به مدیرمسئولی مهرداد تیموری

 

اخبار داغ 

حواشی حضور اسکوچیچ در اردوی ترکیه استقلال سردار آزمون در ایران یک قهرمان ملی است / گزارش نشریه بیلد اشتفان افنبرگ: در بایرن مونیخ همه از رفتن روبرت لواندوفسکی خوشحال هستند ژول کونده در تست پزشکی بارسلونا / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سالگرد درگذشت ورزشی نویس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۶۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشخوان روزنامه‌های ورزشی ۱۱ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،روزنامه‌های ورزشی سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ به موضوعات مختلف فوتبال و فوتسال پرداخته اند.

دیگر خبرها

  • چنار ۸۰ ساله‌ای که در دل ساختمان ۵ طبقه زنده ماند
  • ببینید | ۱۴ اردیبهشت سالروز درگذشت ناصر چشم آذر
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به درگذشت مسعود اسکویی
  • ملاقات مدیرعامل باشگاه استقلال و شهردار منطقه ۵ تهران
  • درگذشت مجری سرشناس ورزشی صداوسیما
  • صدای ماندگار رادیو خاموش شد/ مسعود اسکویی درگذشت
  • درگذشت مسعود اسکویی گوینده و مجری رادیو
  • مسعود اسکویی گوینده ورزشی درگذشت
  • پیشخوان روزنامه‌های ورزشی ۱۱ اردیبهشت