Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساکت الهامی در صفحه اینستاگرامی خود نسبت به حواشی قدیمی و جدید نوشت: پشت من را خالی کردند تا رکیک‌ترین فحش را بشنوم!؛ از همه آن‌هایی که پشت نام نساجی به من اهانت می‌کنند،شکایت می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و هوادار تهران، به جهت آماده‌سازی پیش‌فصل، در گرین پارک ترکیه اردو زده‌اند و در یک هتل اقامت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اواخر هفته گذشته اتفاق عجیب و باورنکردنی رخ داد و در محل اردوی تیم نساجی در ترکیه بین حمید مطهری، سرمربی نساجی با ساکت الهامی و عادل باباپور، سرمربی و مربی هوادار کتک‌کاری بسیار شدیدی رخ داده است، به حدی که طرفین دچار خون‌ریزی شده‌اند.

این موضوع باعث شد تا خیلی‌ها نسبت به ساکت الهامی شروع به صحبت کنند و او را مقصر این دعوای عجیب بدانند؛ الهامی پس از چند روز سکوت نسبت به این ماجرا و همچنین اتفاقات اواخر زمان حضورش در نساجی و آن درگیری‌های میان او و مدیران نساجی واکنش نشان داد و در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

«سلام بر اهالی فوتبال و طرفداران تیم محبوب نساجی

روزی که به لطف خدا، با همدلی بازیکنان غیور و کادرفنی متعهد و با همراهی شما دریادلان و دعای خیر مردم شریف قائم‌شهر، نساجی قهرمان جام‌حذفی شد، هرگز تصور نمی‌کردم روزی بابت این قهرمانی سرزنش شوم و باشگاهی که با هم به قهرمانی و سهمیه آسیا رسیدیم، من را بابت دفاع از حق و حقوق نساجی متهم بداند. باورکردنی نیست؛ گناه من این است که وقتی سرمربی باشگاه نساجی بودم، آبرو و اعتبارم را کف دستم گرفتم و جلوی رقبا ایستادم و شوربختانه همان‌ها که در اراک پشت من را خالی کردند تا رکیک‌ترین فحش را بشنوم و هرگز حاضر نشدند از مربی خود حمایت کنند، حالا طوری رفتار می‌کنند که انگار نه انگار تمام تلاش من برای قهرمانی نساجی و سربلندی این تیم محبوب بود و برای مربیان تیم‌های حریف غصه می‌خورند!

البته که برای من حساب شما هواداران پرشور و فهیم نساجی از این بیانیه نویسان جداست. نساجی را این بیانیه‌ها و ادا بازی‌ها به موفقیت نرساند و بعد از این هم نمی‌رساند.‌

بگذارید این دوستان در بیانیه‌ها موارد را بشمارند، آن‌چه من می‌شمارم، موفقیت‌های به‌دست آمده با همراهی شما در نساجی است، موفقیت‌هایی که چه بخواهند و چه نخواهند، به‌نام من و در کارنامه من نوشته شده و با بیانیه هم پاک نمی‌شود.

مردم قائم‌شهر و هواداران نساجی من را خوب می‌شناسند و خوب می‌دانند نساجی مثل تراکتور بخشی از وجود من است، اما امروز به هوادار تعهد دارم و تمام توانم و حتی جانم را پای این تعهد می‌گذارم.

امیدوارم نساجی هم در فصل جدید موفق باشد که موفقیت این تیم و رضایت شما آرزوی من است.

ناچارم خلاف میل باطنی‌ام از آن‌ها که از سر حسادت، تهمت ناروا زدند، به کمیته اخلاق شکایت کنم، این اقدام شکایت از نساجی نیست، شکایت از کسانی است که پشت نام نساجی مخفی شده‌اند. خداوند، فوتبال ما و نساجی را از شر این حاسدان در امان نگه دارد.

یا علی‌مدد»

کد خبر 592277

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال فوتبال ایران لیگ برتر تیم فوتبال نساجی مازندران نساجی مازندارن هوادار تهران تیم فوتبال هوادار ساکت الهامی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ساکت الهامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۶۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلک پورشه خالی شد

پورشه کاهش سود ۳ ماهه اول را به دلیل افزایش هزینه‌ها اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، شرکت خودروسازی پورشه از کاهش ۳۰ درصدی سود عملیاتی در سه ماهه اول خبر داد و به سرمایه‌گذاری بیشتر در آنچه که این خودروساز لوکس آلمانی بزرگترین سال عرضه محصولات خود در تاریخ نامیده است، اشاره کرد.

سود عملیاتی در سه ماه اول سال ۲۰۲۴ به ۱.۲۸ میلیارد یورو (۱.۳۷ میلیارد دلار) رسید، در حالی که فروش برای این دوره به ۹.۰۱ میلیارد رسید که از ۸.۷۷ میلیارد پیش بینی شده بود.

اولیور بلوم، مدیرعامل پورشه در بیانیه‌ای گفت: «ما در وضعیت چالش‌برانگیز، در مسیر خود باقی می‌مانیم و با قاطعیت راهبرد خود را دنبال می‌کنیم.»

خودروسازان آلمانی در تلاش هستند تا تقاضای چین را احیا کنند، به طوری که تحویل به بزرگترین بازار آنها در مقابل رقبای بی ام و و مرسدس کاهش یافته است و پورشه ۲۴ درصد کاهش در تحویل سه ماهه ثبت کرده است. مدیر مالی پورشه، اظهار کرد در حالی که تقاضا در چین همچنان به چالش کشیده می شود، این شرکت با دوری از جنگ قیمتی که بازار محلی را در بر گرفته است، حاشیه سود را به خطر نمی اندازد.

بر اساس گزارش رویترز، این گروه چشم انداز سال ۲۰۲۴ خود را برای حاشیه سود ۱۵ تا ۱۷ درصدی در سال ۲۰۲۴ حفظ کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • مهار تمساح با دستان خالی!
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • پیام لیبرمن به سیاستمداران اسرائیلی: ساکت باشید
  • شکست سکوت رسانه‌های فارسی زبان در برابر اعتراضات دانشجویان آمریکا
  • قلک پورشه خالی شد
  • واکنش جباری به خبر شکایت باشگاه پرسپولیس: مگر به مسائل شخصی درویش ورود کردم؟
  • خاطره‌ای که حال ساکت را خوب می‌کند
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن