Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@15:36:57 GMT

داستان عجیب‌ترین شماره تاریخ فوتبال چه بود؟

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۶۴۸۰

داستان عجیب‌ترین شماره تاریخ فوتبال چه بود؟

به گزارش "ورزش سه"، ایوان زامورانو، ستاره سابق فوتبال شیلی در تابستان 1997 به اینتر پیوست و ابتدا او لباس شماره 9 و رونالدو پیراهن شماره 10 را به تن می کردند. اما یک سال بعد فوق ستاره برزیلی به عدد مورد علاقه خود رسید و زامورانو نیز شماره عجیب 8+1 را پوشید. حالا ایوان زامورانو فاش کرد این اقدام پیشنهاد ساندرو ماتزولا، اسطوره باشگاه اینتر برای تزریق روحیه به رونالدو بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایوان زامورانو به TyC Sports گفت: "من بهترین مهاجم جهان، لوئیس نازاریو دلیما رونالدو را در کنار خود به عنوان هم تیمی داشتم و تماشای او در تمرینات بسیار لذت بخش بود. فیزیکی، تکنیک، سرعت و درخشش رونالدو در نبردهای یک در مقابل یک باورنکردنی بود. هنگام اولین بازی رونالدو با لباس اینتر، او چیزی در مورد شماره به من نگفت.

من به بازی با شماره 9 ادامه دادم و او شماره 10 را از آن خود کرد. ما این شانس را داشتیم که در پاریس و در مقابل لاتزیو، جام یوفا را فتح کردیم. من، رونالدو و خاویر زانتی موفق به گلزنی شدیم و یک ضیافت واقعی از آمریکای جنوبی را ترتیب دادیم. بعد از جام جهانی 1998 رونالدو از نظر فیزیکی و سطح انرژی در شرایط خوبی نبود. من مکالمه ای که با ساندرو ماتزولا داشتم و او به من گفت چرا شماره 9 را به رونالدو ندهیم تا او خوشحال شود و روحیه بگیرد؟

من اصلا مخالفتی نداشتم و پیراهنم را به بهترین بازیکن دنیا دادم. اما از او پرسیدم خودم چه پیراهنی بپوشم و ساندرو ماتزولا به من پاسخ داد که چرا شماره 18 را نمی پوشی؟ ما یک علامت جمع در وسط دو عدد قرار می دهیم. پرسیدم آیا این کار ممکن است و پاسخ ماتزولا مثبت بود. ابتدا از یک نوار وسط دو عدد استفاده می‌کردیم، اما بعد از بازی چهارم یا پنجم، سازنده ورزشی پیراهن‌های اینتر شروع به ارسال پیراهن من با شماره 8+1 کرد و آن لباس به پرفروش ترین پیراهن تاریخ فوتبال ایتالیا تبدیل شد."

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رونالدو ایوان زامورانو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۶۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد

پدر ستاره انگلیسی رئال مادرید، طرفدار سرسخت زین الدین زیدان است.

طرفداری | جود بلینگام، هافبک انگلیسی رئال مادرید فاش کرد پدرش به شدت شیفته زین الدین زیدان است و همیشه پیراهن او را می پوشد.

به گزارش Movistar، در حالی پدر جود بلینگام طرفدار سرسخت زین الدین زیدان است که حال پسرش در رئال مادرید پیراهنی را بر تن می کند که روزی ستاره فرانسوی می پوشیده است. جود بلینگام در مورد علاقه پدرش به زیدان گفت:

پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌ کرد. خنده دار است چون به نحوی چرخه ای کامل رخ داده و حال من پیراهن شماره 5 رئال مادرید را بر تن می کنم.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • رونمایی از تیاگو سیلوا در پیراهن فلومیننزه / عکس
  • خاطره خاص بلینگام: این زیدان که می‌گی کی هست!‏
  • کاسانو: توتی و باجو بهترین بازیکنان شماره ۱۰ در تاریخ فوتبال ایتالیا هستند
  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • گل‌گهر با دو پیراهن در بازی خانگی!
  • اتفاق عجیب در لیگ برتر فوتبال ؛ یک تیم با ۲ پیراهن | تصاویر
  • اتفاق عجیب؛ بازیکنان گل گهر بین دو نیمه لباس شان را تغییر دادند!
  • اتفاق عجیب در گل گهر؛ تغییر پیراهن در نیمه دوم!
  • تغییر عجیب پیراهن گل گهر در دیدار با شمس آذر
  • نخستین هت تریک کریستیانو رونالدو با پیراهن رئال مادرید در لالیگا (5 می، 2010) / فیلم