Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن نجات مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی شامگاه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: در پی بارش باران و وقوع سیل در شهرستان کلات آب، برق و گاز  چند منطقه روستایی و شهری کلات قطع شده است.

وی افزود: هم اکنون گروه های خدمات گاز و برق در حال رفع مشکل در این شهرستان هستند.

فرماندار کلات نیز در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: در پی وقوع سیل تابستانی شالیزارها، باغات و اراضی کشاورزی شهرستان آسیب زیادی دیده اند و تا این لحظه دستکم ۳۰۰ راس دام تلف شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی صلاحی افزود: آب شهر کلات نادر کدر شده و آب و برق روستای اسلام قلعه نیز قطع شده است، البته گاز در بخشهایی از شهر کلات نادر نیز قطع است.

وی گفت: سیلاب امروز دستکم پنج خودرو در مناطق روستایی و ۲۰ خودرو را نیز در شهر کلات با خود برده است، البته ممکن است آمار افزایش یابد اما بواسطه اطلاع رسانی قبلی خوشبختانه با تلفات انسانی مواجه نبوده ایم.

فرماندار کلات ادامه داد: بارش ها در ارتفاعات روی داده و سیلاب در مناطقی جاری شده که بارندگی نداشته یا باران کمی داشته اند، لذا گردشگران و مردم محلی نباید تصور کنند بارشها شدید نبوده لذا همچنان توصیه می شود گردشگران از نزدیک شدن به رودخانه ها خودداری کنند.

صلاحی گفت: خوشبختانه هم اکنون همه راهای اصلی و روستایی شهرستان بازگشایی شده و مشکلی بابت تردد در این محورها وجود ندارد.

شهرستان مرزی و ۳۷ هزار نفری کلات در ۱۵۸ کیلومتری شمال شرق مشهد دارای چهار شهر کلات، حسن آباد لایین، چنار و زاوین است.

برچسب‌ها مدیریت بحران بارش باران کلات سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدیریت بحران بارش باران کلات مدیریت بحران بارش باران کلات سیل شهر کلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۶۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارات بخش حمل و نقل غزه از ۳ میلیارد دلار گذشت

طارق زعرف، وزیر حمل و نقل و ارتباطات فلسطین شامگاه یکشنبه فاش کرد که در نتیجه جنگ رژیم صهیونیستی برای هفتمین ماه، خسارات بخش حمل و نقل غزه بیش از ۳ میلیارد دلار رسیده است. 

براساس گزارش القدس العربی،زعرب در جریان بررسی خسارات بخش حمل و نقل در غزه، در جلسه تشکیلات خودگردان در رام الله در مرکز کرانه باختری اشغالی صحبت کرد.

او گفت: کمیته‌های وزارت حمل و نقل تخمین می‌زنند که نیرو‌های اشغالگر حدود ۵۵ هزار خودرو را در نوار غزه منهدم کردند که معادل ۶۰ درصد خودرو‌های دارای مجوز در نوار غزه است.

این وزیر صهیونیستی افزود: خسارات بخش حمل‌ونقل در غزه بیش از ۳ میلیارد دلار است که زیرساخت‌ها و وسایل نقلیه شهروندان را شامل می‌شود.

زعرب ادامه داد: رژیم اشغالگر حدود ۹۴۵ کیلومتر از جاده‌های غزه را که معادل ۶۵ درصد شبکه جاده‌ای است با هزینه‌ای بیش از ۲ میلیارد دلار تخریب کرد.

پیش از این نیز سازمان ملل متحد با اشاره به حجم گسترده ویرانی های نوار غزه در پی حملات و بمباران های گسترده ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که روند آواربرداری در این منطقه احتمالا ۱۴ سال طول می کشد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • سیلاب عامل اصلی مرگ و میر ماهیان سد ۱۵ خرداد
  • سیلاب عامل اصلی مرگ و میر ماهیان سد ۱۵ خرداد دلیجان است
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • سیل به کشاورزی بشرویه ۱۸۵ میلیارد خسارت زد
  • مراقبت کنید طرح هادی درزمین‌های مرغوب کشاورزی و روستایی اجرا نشود
  • خسارت ۳.۲ میلیاردی سیل اخیر به تأسیسات پارک ملی هفتادقله
  • خسارات بخش حمل و نقل غزه از ۳ میلیارد دلار گذشت
  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی
  • طالبان در سیلاب هم آب را به ایران بست | چانه‌زنی بر سر آب به کجا رسید؟