Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@07:12:22 GMT

۲۵ خودرو و ۳۰۰ راس دام طعمه سیل در کلات شدند

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۶۸۶۴

۲۵ خودرو و ۳۰۰ راس دام طعمه سیل در کلات شدند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت:در پی وقوع سیل تابستانی شالیزارها، باغات و اراضی کشاورزی شهرستان آسیب زیادی دیده اند و تا این لحظه دستکم ۳۰۰ راس دام تلف شده اند. - اخبار استانها -

محسن نجات در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس ،بر اثر سیل امروز عصر در شهرستان کلات به زیرساختهای خدماتی و حوزه کشاورزی و دامداری  خسارت زیادی وارد شده است همچنین در پی بارش باران و وقوع سیل در شهرستان کلات آب، برق و گاز  چند منطقه روستایی و شهری کلات قطع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد:در پی وقوع سیل تابستانی شالیزارها، باغات و اراضی کشاورزی شهرستان آسیب زیادی دیده اند و تا این لحظه حداقل 300 راس دام تلف شده اند. آب و برق روستای اسلام قلعه نیز قطع شده و گاز در بخش‌هایی از شهر کلات نادر نیز قطع است.

پیداشدن دومین مفقودی سیل الیگودرز/ 2 هزار رأس دام تلف شد بررسی اقدامات سازمان هواشناسی پس از دریافت هشدارهای سیلاب‌های اخیر در سازمان بازرسی / پای محیط زیست هم به‌میان آمد 2 نفر در سیل "چاهک" ایوانکی سمنان مفقود شدند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: سیلاب امروز پنج خودرو در مناطق روستایی و 20 خودرو را نیز در شهر کلات با خود برده است خوشبختانه همه راه‌های اصلی و روستایی شهرستان بازگشایی شده و مشکلی بابت تردد در این محورها وجود ندارد.

انتهای پیام/282/ن

 

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۶۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بیش از ۶۰ هزار تن گندم در کنگاور

محمد خزایی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کنگاور با اشاره به اینکه سطح زیر کشت گندم شهرستان کنگاور ۱۵ هزار هکتار است، گفت : با توجه به بارش‌های مناسبی که در سال زراعی جاری داشته‌ایم عملکرد مناسبی را از مزارع شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم در سال زراعی جاری تولید گندم از مرز ۶۱ هزار تن عبور کند که در صورت تحقق این امر این میزان تولید گندم در شهرستان در چند سال اخیر کم سابقه خواهد بود.

او به کشاورزان توصیه کرد؛ جهت رسیدن به این هدف با مشورت کارشناسان مراکز جهاد کشاورزی نسبت به سمپاشی با سن گندم و زنگ زرد گندم اقدام نمایند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کنگاور افزود: کمیته برداشت محصولات کشاورزی در وقت مناسب تشکیل شده و تمهیدات لازم در خصوص برداشت غلات انجام خواهد شد.

خزایی از کشاورزان شهرستان خواست مراقب حوادث احتمالی بویژه آتش سوزی در سطح مزارع و مراتع شهرستان باشند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تولید بیش از ۶۰ هزار تن گندم در کنگاور
  • رفع تداخل ۵ هزار و ۲۵۳ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • کامیون حامل بیسکویت طعمه حریق شد
  • ۳۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشمر سند دار شد 
  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل
  • خاموشی چاه‌های کشاورزی در رفسنجان
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • سیل به کشاورزی بشرویه ۱۸۵ میلیارد خسارت زد
  • احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج