Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۵ مرد جوان که در یک خانه در محله ستارخان زندانی شده بودند، توسط مأموران پلیس آزاد شدند.

به گزارش ایمنا، اوایل مردادماه سال جاری رسیدگی به پرونده کلاهبرداری و زندانی شدن ۱۵ مرد در یک خانه در خیابان ستارخان در دستور کار بازپرس دادسرای ناحیه دو و کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

ماجرای این پرونده زمانی فاش شد که هفته گذشته کسبه محله ستارخان، سقوط مشکوک مرد جوانی را از پنجره یک ساختمان در خیابان ستارخان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اعلام این خبر، تیمی از مأموران کلانتری ۱۱۸ ستارخان برای بررسی صحنه راهی محل حادثه شدند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند. همچنین امدادگران اورژانس که همزمان با مأموران پلیس در محل حادثه حاضر شده بودند، مرد جوان را برای سیر مراحل درمان به بیمارستان منتقل کردند.

تحقیقات میدانی مأموران پلیس نشان داد، مرد جوان از شهرستان برای کار در یک شرکت به تهران آمد، اما در ادامه توسط چند نفر در خانه زندانی شد و پس از گذراندن چند روز اسارت، خود را برای فرار به خیابان پرتاب کرده است.

بدین ترتیب مأموران پلیس با تماس تلفنی با قاضی کشیک، دستور بازرسی از خانه موردنظر را دریافت کردند و بلافاصله وارد خانه شدند. مأموران به محض حضور در خانه موردنظر با ۱۵ مرد زندانی مواجه شدند که توسط پنج مرد لاغراندام زندانی شده بودند.

همین امر کافی بود تا مأموران خیلی زود پنج مرد را به اتهام زندانی کردن افراد داخل خانه دستگیر و به دادسرای ناحیه دو منتقل کنند. تحقیقات تکمیلی بازپرس پرونده مشخص کرد، متهمان در ابتدا این ۱۵ مرد را به بهانه کار در یک شرکت دولتی اغفال و سپس آنها را به تهران دعوت کرده‌اند.

بررسی‌های بیشتر نشان داد، مالباختگان پس از حضور در یک ساختمان در محله ستارخان توسط پنج مرد زندانی شدند و هدف ضرب و جرح قرار گرفتند. همچنین متهمان که خود عضو یک شرکت هرمی بودند، در ازای آزادی ۱۵ مرد زندانی، از آنها درخواست پول کرده‌اند.

با دستور بازپرس دادسرای ناحیه دو، متهمان برای کشف جرایم احتمالی همچنان در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار دارند و حال جسمی پسر جوان که از ساختمان سقوط کرده بود، مساعد گزارش شده است.

منبع: تسنیم

کد خبر 592322

منبع: ایمنا

کلیدواژه: گروگانگیری ماجرای گروگانگیری دستگیری گروگانگیران گروگانگیری همسر صیغه ای آدم ربایی در ایران مجازات آدم ربایی علت آدم ربایی آدم ربایی و سرقت آدم ربایی در تهران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مأموران پلیس مرد زندانی مرد جوان ۱۵ مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۷۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: اقدام به موقع ماموران وظیفه‌شناس سنندج در خاموش کردن خودروی دچار آتش‌سوزی، موجب نجات جان دو نفر از شهروندان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی آزادی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: مأموران انتظامی سنندج در حین گشت زنی در محله شریف آباد، متوجه آتش گرفتن خودرویی در آن حوالی که یک راننده و یک سرنشین داخل خودرو هستند، می‌شوند.

وی افزود: مأموران وظیفه شناس بلافاصله با کپسول اطفا حریق داخل خودرو سازمانی با یک اقدام شجاعانه، پژو روا که از ناحیه موتور دچار آتش سوزی شده بود، خاموش می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه این حادثه تلفات جانی نداشته است، گفت: اقدام همراه با سرعت عمل مأموران موجب خوشحالی شهروندان شد.

سردار آزادی تصریح کرد: پلیس با تمام توان در راستایی ایجاد امنیت و آرامش شهروندان تلاش می‌کند و این را یک افتخار برای خود می‌داند.

کد خبر 749094

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی زاهدان
  • توقیف ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز