Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت 2 MB

به گزارش همشهری آنلاین، اورژانس مشهد اعلام کرد: هفت نفر از سرنشینان خودرو ون در مشهد بر اثر سیل در اطراف این کلانشهر جان باختند. خودروی ون در مسیر میامی به روستای چنار بر اثر شدت بارش‌ها و سیل واژگون می‌شود و با کمال تاسف سرنشینان آن جان خود را از دست می‌دهند. این حادثه که عصر امروز بدنبال بارش‌های شدید باران در مشهد و در شهرهای دیگر خراسان رضوی رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ تبعه عراقی به همراه راننده ایرانی بر اثر سیلاب در اطراف مشهد جان باختند

داوری، فرماندار مشهد هم در این باره گفت: در پی بارندگی عصر امروز باوجود هشدارهایی که داده شده بود یکی از ون‌هایی که در مسیر میامی در حال تردد بوده و هشدار هم دریافت کرده بود، درگیر حادثه سیل و واژگون می‌شود.

او گفت: در این حادثه در ون مربوطه ۱۳ نفر حضور داشتند، ۱۲ تبعه عراقی و یک راننده ایرانی، در سیل متاسفانه پنج خانم و دو آقا فوت می‌کنند که یک نفر از آقایان راننده ایرانی ون بوده است. خودروی ون در مسیر میامی در محدوده روستای چنارک در اطراف مشهد بر اثر شدت بارشها گرفتار سیل می‌شود، متاسفانه ۳ نفر در این حادثه مفقودند و جستجوی برای یافتن آنان ادامه دارد و ۳ نفر نیز به بیمارستان منتقل شده‌اند.

کد خبر 694470 برچسب‌ها سيل مرگ خبر مهم مشهد

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سيل مرگ خبر مهم مشهد بر اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۷۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور طبس

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، طباطبایی گفت: این حادثه حوالی ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه سه شنبه رخ داد و این اتوبوس حامل دانش‌آموزان پسر هنرستان ذکایی یزد و از یزد عازم مشهد مقدس بوده که دارای ۴۹ سرنشین است.

وی افزود: این حادثه در مجموع ۱۰ مصدوم داشت که حادثه‌دیدگان، سه دانش‌آموز، یک معلم، دو راننده اتوبوس، دو راننده ایسوزو، یک راننده و یک سرنشین تریلر بوده‌اند.

دیگر خبرها

  • برخورد هولناک کامیون با کودکان در قرقیزستان + فیلم
  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد
  • فرماندار: طرح تأمین پارکینگ اطراف حرم مطهر رضوی را تحویل دولت داده‌ایم 
  • واژگونی تیبا یک نفر را به کام مرگ کشاند
  • خودروهای برقی به سرنشینان دیگر خودروها آسیب می‌رسانند
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • حمله هولناک دسته‌جمعی مسلحانه به یک پزشک در خوزستان
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور طبس