Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، مهرداد حسن زاده در تشریح آخرین وضعیت تاثیر استان از بارش‌های سامانه مانسونی افزود: باتوجه به فعالیت سامانه بارشی تا روز دوشنبه، بارندگی در مناطق شمالی استان آغاز شده است.

حسن‌زاده تاکیدکرد: بارش‌ها در استان بویژه شهرستان حاجی آباد و توابع با احتمال بروز رگبار شدید باران همراه با رعد و برق و وقوع تگرگ، تندباد لحظه‌ای و گرد و خاک ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: احتمال گسترش دامنه اثر تداوم فعالیت سامانه بارشی در نقاط دیگر استان نیز وجود دارد و در حوزه دریایی هم مواج بودن دریا به دلیل وزش باد نسبت شدید جنوب شرقی پیش‌بینی شده است.

وی توصیه کرد: مردم در جزایر هرمز، قشم، لارک، هنگام و کیش از انجام فعالیت‌های تفریحی و شنا پرهیز کنند و تمهیدات لازم جهت رفت و آمد ایمن شناورها به ویژه در بنادر غربی استان اندیشیده شود.

حسن زاده در پایان گفت: طبق دستور استاندار هرمزگان تا عادی شدن وضعیت جوی استان و استان های همجوار تمام نیروهای امدادی، راهداری، تیم های فنی و خدماتی، مدیران استانی، فرمانداران، بخشداران و دهیاران همچنان در حال آماده باش کامل هستند و لازم است مردم استان در مناطق شهری و روستایی همچنان از قرارگرفتن در مسیر رودخانه های فصلی، مراتع، ارتفاعات خودداری کنند و هنگام مشاهده نور صاعقه از قرارگرفتن در محوطه باز، کنار درختان، پنجره، وسایل برقی و گازی پرهیز کرده و مراقب خود و خانواده بویژه کودکان و سالمندان باشند.

23

کد خبر 1656856

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان هرمزگان بارندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۷۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان

به گزارش همشهری آنلاین پس از بارش های اخیر در کرمان سیلاب به گلزار شهدای این استان وارد شده است.

کد خبر 847179 برچسب‌ها سيل خبر مهم استان‌ کرمان

دیگر خبرها

  • بزرگترین بلوار ورودی جنوبی یزد ساماندهی می‌شود
  • ورود سامانه بارشی جدید از دهم اردیبهشت به ایلام
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • راه‌ها در خراسان جنوبی باز شده، اما همچنان ناایمن هستند
  • اقدام فوری برای مرمت بند خاکی ابراهیم آباد
  • آخرین وضعیت گلزار شهدای کرمان پس از ورود سیلاب
  • سیلاب وارد بخش سنگان شهرستان خواف شد
  • تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
  • کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری
  • همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است