Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-30@04:51:31 GMT

روسیه: کی‌یف اسرای اوکراینی را بمباران کرد!

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۷۳۹۳

در ادامه اقدامات ارتش اوکراین برای مقصر نشان‌دادن نیروهای روسیه در ارتکاب به جنایات جنگی روسیه، این بار یک زندان اسرای اوکراینی در منطقه دونتسک موشک‌باران شد. وزارت دفاع روسیه امروز (جمعه) اعلام کرد حمله هوایی به زندان دونتسک که در آن اسرای گردان افراطی و نئونازی «آزوف» نگهداری می‌شدند، توسط ارتش اوکراین انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تفریح کودکانه سردار ازمون در روسیه! +عکس

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، در بیانیه این وزارتخانه آمده است: در حمله اوکراین به بازداشتگاه واقع در شهر اُلِنیفکا در جمهوری دونتسک با استفاده از موشک‌های آمریکایی همیارس، ۵۳ اسیر جنگی اوکراینی کشته و ۷۵ نفر از آنها زخمی شدند».

وزارت دفاع روسیه با بیان اینکه ۸ نفر از کارکنان این زندان نیز دچار جراحاتی با شدت‌های متفاوت شدند، حمله به این تأسیسات را اقدام تحریک‌آمیز آشکار برای ارعاب مردم اوکراین علیه روسیه توصیف کرد.

تهمینه میلانی به روسیه می‌رود!

این وزارتخانه همچنین افزود: «در حال حاضر تعداد زیادی از سربازان اوکراینی با آگاهی از نگرش انسان دوستانه طرف روسی نسبت به اسیران جنگی، داوطلبانه سلاح‌های خود را زمین می‌گذارند. این اقدام تحریک‌آمیز وحشتناک با هدف ارعاب سربازان اوکراینی و دلسرد کردن آنها از تسلیم شدن انجام شده است».

امروز همچنین «دیمیتری پولیانسکی» معاون نماینده روسیه در سازمان ملل از برگزاری نشست دوباره شورای امنیت درباره اوکراین در روز جمعه به درخواست طرف‌های غربی خبر داده و هشدار داد که مسکو هم مسائلی را برای بیان کردن دارد.

پیش از این، «میخائیل پودولیاک» مشاور رئیس جمهور اوکراین با اعلام خبر تسلط روس‌ها بر تأسیسات حرارتی شهر ووهلهیرسک در منطقه دونتسک، گفت روسیه در حال استقرار نیروهای خود به سمت خِرسون، ملیتوپل و زاپوروژیا است.

مصدومیت شدید سردار آزمون در لیگ روسیه

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: اوکراین وزارت دفاع روسیه جنگ اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۷۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نابودی سیستم موشکی ۱۰۰ میلیون دلاری روسیه در حمله اوکراین

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین/منطقه دونباس اوکراین به زودی سقوط می کند
  • ۸۰۵ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • پشت‌ پرده مذاکرات مسکو و کی یف / توافق روسیه و اوکراین چطور از دست رفت؟
  • مسکو: روسیه «نووباخموتوکا» را آزاد کرد/ دفع ۱۳ ضدحمله اوکراینی‌ها
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • عملیات بمباران عقبه اوکراینی‌ها با بمب‌های نیم تنی
  • حمله گسترده روسیه به زیرساخت‌های انرژی اوکراین در سه منطقه/ اعزام خلبانان اوکراینی به فرانسه برای آموزش جنگنده اف-۱۶
  • کمبود شدید سرباز در اوکراین/ ارسال مهمات غربی چاره کار نیست
  • (ویدئو) نابودی سیستم موشکی ۱۰۰ میلیون دلاری روسیه در حمله اوکراین
  • نبردی که تکلیف پیروز جنگ در شرق اوکراین را مشخص می‌کند/ چاسیویار؛ شهری که کلید دونباس را به کرملین تقدیم می‌کند +نقشه و تصاویر