Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال آلومینیوم اراک موفق شد در دیداری تدارکاتی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و گل‌گهر سیرجان در ادامه روند آماده‌سازی پیش‌فصل خود از ساعت ۱۸:۱۰ عصر امروز شنبه در دیداری تدارکاتی در کمپ الیاف تهران به‌مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت شاگردان سیدمهدی رحمتی در تیم آلومینیوم، تیمِ امیر قلعه‌نویی را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلومینیوم این بازی را با ترکیب حسین پورحمیدی، امیرمحمد هوشمند، سیدمحمداحسان حسینی، حسین مددی، میثم مجیدی، محمدرضا شکیب‌خو، امین جهان‌کهن، امیر نوری، محمدعلی صفیا، سجاد آقایی و رضا جبیره آغاز کرد.

گل‌گهر نیز در این دیدار با ترکیبی متفاوت و با حضور عرفان پورحاتمی، شایان مصلح، مهران گلزاری، مسیح زاهدی، مهدی تیکدری، مصطفی شیخ، میثم نامور، نوید عاشوری، محمد خدابنده‌لو، رضا شکاری و کی‌روش استنلی به مصاف آلومینیوم رفت.

محمدعلی صفیا در دقیقه ۴۰ با شوت زمینی دروازه گل‌گهر سیرجان را باز کرد و نیمه‌اول با برتری یک بر صفر آلومینیوم خاتمه یافت.

در جریان نیمه‌دوم نیز آلومینیوم توانست در دقیقه ۷۱ با ضربه‌ایستگاهی تماشایی سجاد آقایی گل دوم را وارد دروازه گل‌گهر کند.

شاگردان رحمتی در دیدار تدارکاتی اخیرشان مقابل مس کرمان نیز به پیروزی ۲ بر صفر رسیده بودند.

کد خبر 592335

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال لیگ برتر ایران لیگ برتر فوتبال ایران دیدار تدارکاتی اردوی آماده سازی آلومینیوم اراک باشگاه آلومینیوم اراک تیم فوتبال گل گهرسیرجان گل گهر سیرجان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بر صفر گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۷۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمدمهدی لطفی پس از اینکه در دیدار حساس مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس نمایش درخشانی داشت و توانست پاس گل سوم آلومینیوم را با ارسال دیدنی از روی کرنر به شروین بزرگ بدهد و زمینه‌ساز کامبک تیمش در وقت‌های اضافه شود، برابر فولاد خوزستان نیز عملکرد موفقی ارائه داد.

این هافبک ریزنقش در دیدار مقابل فولاد خوزستان پس از حملات متوالی از سمت چپ زمین توانست تاثیر خود را بگذارد و پاس رو به جلوی او با ارسال یونس اکبرپور و ضربه سر محمدامین کاظمیان تبدیل به گل مساوی آلومینیوم اراک شود.

لطفی که پیش از دیدار مقابل فولاد خوزستان توانسته بود چهار پاس گل برای نتیجه‌گیری آلومینیوم اراک بدهد، در بازی اخیرشان هم عملکرد خوبی داشت تا بتوانند با کسب امتیاز به استقبال دیدارهای آینده بروند.

آلومینیوم اراک دو روز دیگر باید به مصاف پیکان برود که برخی بازیکنان این تیم از جمله محمدمهدی لطفی تجربه حضور در جمع خودروسازان را دارند و به دنبال درخشش و کسب پیروزی برابر تیم سابق خود هستند.

دیگر خبرها

  • دومین پیروزی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بین المللی امارات
  • تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!
  • تساوی سرد و بی‌روح گل‌گهر و شمس آذر
  • پیروزی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بین المللی امارات
  • حسینی زیر و بم حریف را می‌شناسد
  • شمس‌آذر و فرصت خلق‌‌شگفتی در سیرجان!
  • ویژگی یک استاد نمونه، همیشه شاگرد خوب بودن است
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)