Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@20:41:36 GMT

تصویب طرح تحول حاشیه شهر مشهد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۷۴۰۸

تصویب طرح تحول حاشیه شهر مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، در اجرای طرح تحول حاشیه شهر مشهد, ٢٠١ پروژه  زیرساختی با هزینه‌ای بیش از ٧ هزار میلیارد تومان برای امسال به تصویب ستاد بازآفرینی استان رسید.

لازم به توضیح اینکه با روی کار آمدن دولت سیزدهم و تاکید ویژه رئیس جمهور, طرح تحول حاشیه شهر مشهد به منظور ایجاد جهش در تکمیل زیرساخت‌ پهنه‌های حاشیه‌ای شهر مشهد برای یک بازه ۴ساله در قالب رویکرد یکپارچه و هم‌افزایی دستگاه‌‌ها و نهادهای مرتبط، در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طرحها شامل تکمیل و توسعه تاسیسات زیربنایی، ارتقای سرانه‌های خدمات آموزشی، بهداشتی و درمانی، اداری و انتظامی و سایر بخش‌های زیرساختی  و کالبدی تعریف شده است.

عملیات اجرایی پروژه‌های طرح تحول حاشیه شهر مشهد مقدس به زودی و در هفته دولت آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: مشهد حاشیه شهر حاشیه شهر مشهد استانداری خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۷۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در جلسه عصر امروز شورای‌عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت؛ تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

به گزارش قدس آنلاین جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز سه‌شنبه به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی با تصویب سه مصوبه برگزار شد.

اولین مصوبه این جلسه نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود که با رای اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

این سند با وجود برخورداری از غنای مبنایی، فاقد نقشه راه اجرایی بود که با تلاش شش ماهه وزارت آموزش و پرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای‌عالی انقلاب فرهنگی کلیات آن تدوین و در جلسه امروز این شورا تصویب شد.

همچنین در جلسه امروز دو نفر از اعضای حقیقی شورای سیاستگذاری جایزه دکتر کاظمی آشتیانی و پنج نفر از اعضای حقیقی برای عضویت در هیئت امنای بنیاد سعدی با نظر موافق اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شدند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی
  • تصویب نقشه راه اجرایی سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • در جلسه عصر امروز شورای‌عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت؛ تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب سند اجرایی تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد