Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@23:02:25 GMT

لیورپول ۳-۱ سیتی؛ مشت اول را کلوپ زد!/عکس

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۷۴۴۴

لیورپول ۳-۱ سیتی؛ مشت اول را کلوپ زد!/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ لیورپول و منچسترسیتی در سال های اخیر بر سر تمامی عناوین قهرمانی در فوتبال انگلیس با یکدیگر مبارزه کرده اند. امشب و در اولین تقابل فصل، تیم یورگن کلوپ نمایش بهتری داشت و موفق شد با نتیجه ۱-۳ از سد سیتیزن ها عبور کند.

لیورپول بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و با گذر از سد ژائو کانسلو بود که محمد صلاح فرصت داشت گل اول را به ثمر برساند، اما ضربه این ستاره مصری به تور کنار دروازه سیتی برخورد کرد و این موقعیت از دست رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه هفتم این دیدار، این بار کوین دی بروین از سمت چپ به سمت دروازه لیورپول حرکت کرد، اما ضربه او نیز پای ویرژیل فن دایک و در ادامه تور کنار دروازه برخورد کرد و راهی کرنر شد.

دقایقی بعد این بار لیورپول روی ارسال ترنت الکساندر آرنولد صاحب فرصت گلزنی شد، اما ضربه سر اندرو رابرتسون چندان دقیق نبود و راهی به دروازه منچسترسیتی پیدا نکرد.

اما در دقیقه ۲۱ لیورپول به گل اول دست یافت. پاس رو به عقب محمد صلاح به ترنت آرنولد رسید. این مدافع انگلیسی به سمت دروازه سیتی ضربه زد و شوت او بعد از برخورد به سر ناتان آکه، وارد گوشه دروازه ادرسون شد.

دقایقی بعد ارلینگ هالند، ستاره تازه وارد منچسترسیتی در دو صحنه متوالی فرصت داشت گل تساوی را به ثمر برساند، اما اولین بار آدریان واکنش خوبی نشان داد و در صحنه دوم نیز در نهایت حرکت هالند منجر به ضربه سر محرز شد و توپ در اختیار دروازه بان لیورپول قرار گرفت. در ادامه تلاش دو تیم و به خصوص منچسترسیتی برای گلزنی اثربخش نبود و نیمه نخست با برتری ۰-۱ لیورپول به اتمام رسید.

منچسترسیتی نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی ریاض محرز روی پاس رودری و با حرکت از سمت چپ فرصت داشت گل تساوی را به ثمر برساند، اما آدریان با عکس العملی مناسب دروازه لیورپول را نجات داد.

در دقیقه ۶۳ و روی پاس خوب جوردن هندرسون بود که داروین نونیز در مرکز محوطه جریمه منچسترسیتی در موقعیتی تک به تک قرار گرفت و فاصله ای تا زدن گل دوم لیورپول نداشت، اما ادرسون به خوبی ضربه او را دفع کرد و تیمش را همچنان در جریان بازی نگه داشت.

اما دقایقی بعد منچسترسیتی بالاخره به گل تساوی دست یافت. ضربه فیل فودن از مرکز موطه جریمه توسط آدریان به صورت ناقص دفع شد. در ریباند خود فودن در ضربه زدن ناکام ماند و در ادامه و در مقابل شلوغی دروازه این جولیان آلوارز بود که توانست در موقعیتی دشوار دروازه لیورپول را باز کند.

اما در دقیقه ۸۰ و بعد از برخورد توپ به دست روبن دیاس در محوطه جریمه، داور پس از بازبینی صحنه به سود لیورپول پنالتی اعلام کرد. محمد صلاح، گلزن مصری مرسی سایدی ها پشت توپ قرار گرفت و علیرغم تشخیص ادرسون، موفق به زدن گل دوم شد.

در دقیقه ۸۸ اندرو رابرتسون فرصت داشت کار سیتی را تمام کند، اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه حریف به بیرون رفت. اما در اوقات اضافی ارسال محمد صلاح از سمت راست با پاس رابرتسون به مرکز محوطه همراه شد و داروین نونیز توانست با ضربه سر گل سوم را به ثمر برساند.

در ثانیه های پایانی ارلینگ هالند در دهانه دروازه موقعیتی فوق العاده را به شکلی عجیب دیرک کوبید تا در نهایت لیورپول در این بازی ۱-۳ به برتری دست یابد.

بیشتر بخوانید:

گاف بزرگ ویلموتس که تبدیل به برگ برنده ایران شد! به اسکوچیچ بگویید سیاه شدم و اشتباه کردم! سکوت رونالدو شکست؛ «تمام رسانه‌ها دروغ می‌گویند»/عکس

257 258

کد خبر 1656866

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لیورپول منچسترسیتی ثمر برساند محمد صلاح اما ضربه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۷۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقصد احتمالی یورگن کلوپ: بازگشت به خانه

به گزارش "ورزش سه"، نزدیک به 5 ماه پیش بود که یورگن کلوپ در خبری غافل‌گیرکننده اعلام کرد لیورپول را ترک می کند. او بعد از 9 سال گفت خسته شده و در خود انرژی لازم برای ادامه دادن نمی بیند. کلوپ لیورپول را به همه افتخارات ممکن رساند ولی از فصل بعد باید منتظر مربی دیگری روی نیمکت لیورپول باشیم که احتمالا آرنه اسلوت خواهد بود.

کلوپ در مصاحبه با سایت باشگاه گفته بود که به هیچ عنوان در فصل بعد مربیگری نخواهد کرد و کنار خانواده استراحت می کند اما از فصل 26-2025 به مربیگری بر می گردد.

گمانه زنی ها در مورد آینده کلوپ زیاد است و امروز سایت ایندیپندنت ادعا کرد شنیده ها در مورد اینکه کلوپ می خواهد به دورتموند برگردد، قوت گرفته اند.

کلوپ قبل از لیورپول به مدت هفت فصل هدایت دورتموند را برعهده داشت و بین سال های 2008 تا 2015 توانست زردها را دو بار قهرمان بوندسلیگا کند. ادین ترزیچ، مربی فعلی دورتموند، یک سال دیگر نیز قرارداد دارد و اکنون گفته می شود کلوپ احتمالا جانشینش خواهد شد.

دیگر خبرها

  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی
  • یورگن کلوپ، مرد هزار چهره! تیزر جالب کمپانی آلمانی مشاوره مالی با حضور سرمربی لیورپول / فیلم
  • مقصد احتمالی یورگن کلوپ: بازگشت به خانه
  • آیا ایده فروش محمد صلاح توسط لیورپول منطقی است؟
  • جدول لیگ برتر انگلیس از زمان ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی / عکس
  • نظر وین رونی در مورد زمان اعلام خروج کلوپ از لیورپول و تاثیرش روی عملکرد بازیکنان / زیرنویس فارسی
  • نظر یورگن کلوپ در مورد آرنه اسلوت، سرمربی مورد نظر لیورپول / زیرنویس فارسی
  • پس از درگیری کلوپ و مهاجم مصری، صلاح در لیورپول می‌ماند
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • با وجود اختلاف با کلوپ؛ محمد صلاح در لیورپول می‌ماند