Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، خلیل عبداللهی اظهار کرد: به دنبال بارندگی‌ها در استان فارس ۳۵ شهرستان درگیر سیل و آبگرفتگی شدند و شدت بارندگی در برخی شهرها مانند شهر شیراز افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در شهر شیراز نزدیک به ۵۵ میلیمتر بارندگی داشته‌ایم گفت: در حال حاضر معابر شیراز دچار آبگرفتگی شدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران افزود: ورودی شیراز_اصفهان و پل شهید اسکندری در محور شیراز_مرودشت به دلیل بارندگی شدید مسدود شده‌اند و خیابان صنایع نیز به دلیل بارندگی شدید یک طرفه شده است.

عبداللهی گفت: هم‌اکنون با توجه به بارندگی‌ها، مسیر دروازه قرآن تا حدی دچار آبگرفتگی شده اما وضعیت تحت کنترل است و نیروهای خدمات‌رسان شهرداری در حال تخلیه کردن آب ناشی از بارندگی در این منطقه هستند تا تردد و عبور و مرور به راحتی صورت گیرد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس اظهار کرد: عملیات تخلیه در شهر حسامی در شهرستان سرچهان، یک روستا در سروستان، یک روستا در کوهچنار، ۶ روستا در بختگان، ۶ روستا در داراب به دلیل حجم زیاد بارش‌ها صورت گرفته و مسیر سه روستای کازرون مسدود شده است.

منبع: ایرنا لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر سیل اخبار حوادث اخبار مرتبط آبگرفتگی زیرگذر در رفسنجان + فیلم ۱۴۰۱/۵/۸ تخریب یک خانه در خیابان کارگر شمالی تهران در پی بارش شدید باران + فیلم و عکس ۱۴۰۱/۵/۸ شمار قربانیان سیل‌ به ۶۱ نفر رسید ۱۴۰۱/۵/۸ تکه تکه شدن فاجعه بار پراید در سیل دیروز + فیلم ۱۴۰۱/۵/۸ شمار فوتی‌ سیل‌های اخیر به ۵۹ تن رسید ۱۴۰۱/۵/۸ دستور تخلیه شهر دَهِج در شهربابک صادر شد + تکمیلی ۱۴۰۱/۵/۸ آخرین ویدیو ها سیل در روستای «غدیرگه» نی ریز استان فارس + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ ۲۲:۳۴ آبگرفتگی زیرگذر در رفسنجان + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ ۲۲:۰۷ روغن ۱۵ درصد ارزان شد ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ ۲۲:۰۵ چگونه هنگام غرق شدن خودرو، جان خود را نجات دهیم؟ + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ ۲۱:۵۹ فروش دلاری بلیط هواپیما در پروازهای داخلی! ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ ۲۱:۵۲ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال خرید تتر خرید بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۲۲:۴۴ چکار کنیم خط چشممون نریزه؟ ۲۲:۲۴ راه حلی برای اینکه در مکان نامناسب نخندیم ۲۲:۱۵ فکر می کنید شما هم «والدین سمی» هستید؟ + روش تشخیص ۲۲:۱۱ اینطوری انگشتر مناسب خودت و انتخاب کن ۲۲:۰۶ درخشش سردار آزمون در اولین بازی فصل ۲۲:۰۵ روغن ۱۵ درصد ارزان شد ۲۱:۵۸ بهترین رنگ ها برای آشپزخانه؛ مد و رنگ سال را فراموش کنید ۲۱:۵۵ فعالیت سامانه مانسون در نیمه جنوبی کشور تا سه روز آینده ۲۱:۵۲ فروش دلاری بلیط هواپیما در پروازهای داخلی! ۲۱:۳۳ قیمت جدید داروها در دسترس مردم قرار گرفت ۲۱:۲۹ آرایش مناسب با رنگ موی مشکی و پرکلاغی + عکس ۲۱:۲۵ سردار حاجی زاده: در حوزه فضایی به سرعت در حال پیشرفت هستیم ۲۱:۲۳ گرد و خاک شدید هوای اهواز را سرخ کرد + فیلم ۲۱:۱۳ تشکر رهبر معظم انقلاب از حضور سریع مسئولان و تلاش گروه های امدادی در مناطق سیل زده ۲۱:۱۱ ماجرای بی احترامی مدیرعامل صرافی بایننس به ایران! ۲۱:۰۸ خشک کردن آلو به روش بازاری + فوت و فن ۲۱:۰۶ صادرات دام زنده آزاد شد / جزییات مصوبات شورای قیمت گذاری ۲۱:۰۳ محور «رفسنجان - کرمان» مسدود است ۲۱:۰۱ عرضه محصولات گروه سایپا بدون قرعه کشی در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ۲۰:۴۷ لحظه ورود گرد و غبار شدید به اهواز + فیلم ۲۰:۳۵ لباس های آب رفته به درد می خورن؟ ۲۰:۲۵ تولید زعفران ۵۰ درصد کاهش یافت ۲۰:۲۲ رژگونه های طبیعی و ساخت آنها در منزل ۲۰:۱۶ سیلاب های اخیر ۹.۵میلیون مترمکعب به ذخایر آبی استان تهران اضافه کرد ۲۰:۱۰ مردان سمی که برای ازدواج مناسب نیستند را بشناسید ۲۰:۱۰ جبهه اصلاحات؛ احتضار یا کما؟ ۲۰:۰۴ ناترازی بانک ها، بودجه ها و بحران صندوق های بازنشستگی سه ابرچالش ایران ۱۹:۵۸ افتتاح ساختمان جدید شعبه بیمه دی در کرمانشاه ۱۹:۵۶ چه زمان متوجه می شویم فرزندمان به بلوغ رسیده؟ + نکات آموزشی ۱۹:۴۸ محور کرج- چالوس بازگشایی شد ۱۹:۳۱ قیمت مسکن در منطقه ۱ تهران در مرز ۸۵میلیون تومان! ۱۹:۲۳ روغنی که در زیبایی معجزه می کند را بشناسید ۱۹:۱۹ وام بدون ضامن شامل همه سهامداران عدالت می‌شود / نحوه دریافت وام با توثیق سهام ۱۹:۱۶ خودروهای وارداتی تا شهریور می رسند اما ... ۱۹:۱۰ آخرین قیمت طلا و سکه در بازار ۱۹:۰۹ واکنش جالب رسانه پرتغالی به گلزنی های طارمی + عکس ۱۹:۰۸ پذیرش بیت‌ کوین در مقیاس جهانی چگونه رشد می‌ کند؟ ۱۸:۵۹ جهش هفت میلیونی قیمت پژو ۲۰۷ / پژو ۲۰۶ دوباره گران شد +جدول قیمت ۱۸:۴۱ خرید از «وانتی» ممنوع؛ قوانینی برای حفظ سلامت در آلودگی هوا ۱۸:۳۰ محدودیت پذیرش در رشته های پزشکی منطقی نیست ۱۸:۳۰ آینده ای به شدت رقابتی در پیش داریم ۱۸:۲۶ نابودی ۵ هزار تن ماهی سردآبی در سیل اخیر / مزارع پرورش ماهی لرستان و مازندران امشب هوشیارتر باشند ۱۸:۲۵ ۲۹ خوراکی برای دندان ها معجزه می کند ۱۸:۱۴ در ایام محرم از مصرف زعفران های آسیاب‌ شده خودداری شود ۱۸:۱۰ نوسازی ناوگان حمل و نقل ریلی ذوب آهن اصفهان ۱۸:۰۷ کمترین تورم تیر در گیلان / همدانی ها بیش از بقیه فشار قیمتها را حس کردند ۱۸:۰۱ ادارات دولتی یزد فردا تعطیل شد ۱۸:۰۰ قیمت جدید کولر آبی چند؟ (جدول) ۱۷:۵۷ اعلام تحصن صدری ها در پارلمان ۱۷:۵۷ ارزش سهام عدالت من (۸ مردادماه) اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه تبلیغات ارز دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سیل اخبار حوادث ۱۴۰۱ ۰۵ ۰۸ فیلم ۱۴۰۱ ۱۴۰۱ ۵ ۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۷۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی + سایت فروش، قیمت و زمان ثبت نام اردیبهشت ۱۴۰۳

ثبت نام سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی در اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز شد.

به گزارش ایمنا، عرضه خودروهای وارداتی بر مبنای فرآیند نوبت دهی طرح یکپارچه عرضه خودرو آغاز شد.

بیشتر بخوانید:

لاماری ایما هیبریدی نیسان سانی وارداتی جهان نوین آریا ثبت نام سامانه یکپارچه خودرو

متقاضیان محترم سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی که در اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام نموده و اولویت آن‌ها مشخص شده می‌توانند جهت انتخاب خودرو اقدام کنند.

زمان ثبت نام سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی

ثبت نام برای متقاضیان واجد شرایط از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ تا ساعت ۲۳:۵۹ روز سه شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ در دسترس است.

سامانه ثبت نام خودرو وارداتی

سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی به نشانی saleauto.ir مشخصات فنی خودروهای عرضه شده را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

محصولات سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی

متقاضیان محترم می‌توانند یک اولویت از سبد محصولات اعلامی زیر را انتخاب کنند لازم به ذکر است هیچ گونه ثبت نام جدیدی در این مرحله انجام نشده و انتخاب خودرو در سامانه صرفاً برای ثبت نام کنندگان مرحله اول که در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ حساب خود را بلوکه کرده‌اند است.

الف- خودروهای دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی:

جدول شماره ۱: قیمت فروش محاسباتی قطعی خودروهای وارداتی در مبادی ورودی واحد: دستگاه / ریال

نام شرکتنشان تجاریمدلقیمت فروش قطعی درمبادی ورودی به ریال
جهان نوین NISSAN SUNNY ۱۱.۰۷۱.۴۰۰.۰۰۰
آرین پارس موتور Lamari EAMA HEV ۱۵.۴۳۴.۰۰۰.۰۰۰
بی ام کارز Hongqi EQM۵EV (خودرو برقی) ۱۸.۰۵۴.۶۰۰.۰۰۰

تبصره: قیمت مندرج در جدول شماره ۱، قیمت قطعی در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل: بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و … به قیمت‌های فوق اضافه می‌گردد که واردکنندگان با رعایت آئین نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو می‌توانند نسبت به دریافت آن اقدام نموده و در موعد مقرر نسبت به تحویل خودرو اقدام نمایند.

ب- خودروهای دارای قیمت علی‌الحساب در مبادی ورودی:

جدول شماره ۲- برآورد قیمت فروش محاسباتی علی الحساب خودروهای برقی وارداتی در مبادی ورودی واحد: ریال / دستگاه

نام شرکتنشان تجاریمدلقیمت فروش علی الحساب در مبادی ورودی به ریال
معین خودرو ایرانیان Honda ENS1 (خودرو برقی) ۱۸.۵۰۰.۰۰۰.۰۰۰
ایران خودرو Luna GRE (خودرو برقی) ۹.۴۵۰.۰۰۰.۰۰۰
جزییات ثبت نام خودرو وارداتی

تبصره ۱ - قیمت علی‌الحساب اعلام شده، قیمت در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و … در هنگام صدور فاکتور نهایی به قیمت‌های قطعی و مصوب اضافه خواهد شد. واردکنندگان می‌توانند پس از فراخوان اولیه و با دریافت ۵۰% قیمت علی الحساب نسبت به انعقاد قرارداد با متقاضی اقدام نمایند

تبصره ۲ - قیمت قطعی خودروهای مذکور پس از ارائه کلیه مستندات و مدارک مثبته و بر اساس آخرین ضوابط و مقررات تعیین و متعاقباً در سامانه بارگذاری خواهد شد.

تبصره ۳ - عدم واریز وجه در هر یک از مراحل ذکر شده و حداکثر ۵ روز پس از فراخوان صورت گرفته، به منزله انصراف از طرح بوده و متقاضی از اولویت بندی سامانه خودروهای وارداتی حذف می‌گردد.

تبصره ۴ –کلیه شرکت‌های واردکننده می‌بایست مطابق آئین‌نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو نسبت به تحویل خودرو و دریافت وجه از مشتریان اقدام نمایند در صورت تأخیر در تحویل و … قراردادهای مذکور مشمول جرایم مندرج در آئین نامه فوق خواهند شد.

تبصره ۵ - تخصیص خودرو در این مرحله بر اساس رتبه ثبت‌نامی قبل متقاضی و اولویت انتخابی خودرو انجام می‌گیرد.

تبصره ۶ - آن دسته از ثبت نام کنندگان خودرو وارداتی که در مراحل قبل انتخاب خودرو انجام داده و در پرتال خود گزینه عدم تخصیص را مشاهده می‌نمایند، در صورت تمایل نسبت به خودروهای ارائه شده در جداول فوق در این مرحله خودرو جدید انتخاب کنند.

تبصره ۷ - اطلاعات کلیه متقاضیان مرتبط با این طرح حسب ماده ۱۹ آئین‌نامه اجرایی ماده ۱۴ الحاقی قانون مبارزه با پولشویی و طرح مالیات برعایدی سرمایه در اختیار نهادهای ذیربط قرار می‌گیرد.

کد خبر 751023

دیگر خبرها

  • وضعیت عجیب ایران مال بعد از بارندگی شدید در تهران (فیلم)
  • ببینید | وضعیت عجیب ایران مال بعد از بارندگی شدید در تهران
  • نصب تابلوی اتوبان ورودی اصفهان به‌نام «شهیدالقدس سرلشکر محمدرضا زاهدی»
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت
  • قیمت پژو پارس افزایش یافت +جدول
  • بارندگی شدید و سیل از دبی به سمت ارمنستان روان شد | فیلم
  • فردا آخرین مهلت دریافت مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ است
  • فردا، مهلت پایانی مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ
  • سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی + سایت فروش، قیمت و زمان ثبت نام اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سیل و بارندگی شدید در افغانستان ۱۴ کشته برجای گذاشت