Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-30@16:21:25 GMT

تصفیه خانه هفتم تهران وارد مدار شد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۷۴۹۵

تصفیه خانه هفتم تهران وارد مدار شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: با وجود اینکه تصفیه خانه هفتم چندین ساعت از مدار خارج شده بود، هیچگونه قطعی آب در هیچ کجای استان تهران نداشتیم و حدود دو ساعت پیش تصفیه خانه هفتم وارد مدار شد و جریان آب به سمت جنوب و جنوب شرق استان تهران در یک حد مناسب است.

به گزارش ایران اکونومیست از روابط عمومی شرکت آبفای استان تهران، «محمدرضا بختیاری» افزود: به دلیل بارندگی شدیدی که در زمان بسیار کوتاهی در برخی نقاط استان از جمله شرق استان و رودخانه جاجرود رخ داد، آب بالادست سد ماملو دچار کدورت بسیار بالایی شد که باعث از مدار خارج شدن تصفیه خانه هفتم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: به دلیل بارش‌های شدید چند روز گذشته، آب شرب شهرهای پاکدشت، قرچک، خیرآباد، ورامین و فرن آباد موقتا قطع شده است.

بختیاری افزود: بدلیل پیش بینی بارندگی، تقریبا از ۳۰ ساعت قبل مخازن تمام شهرها از جمله جنوب شرق استان تهران در یک حد مناسبی نگه داشته شد.

بختیاری ادامه داد: با وجود اینکه تصفیه خانه هفتم چندین ساعت از مدار خارج شده بود هیچ گونه قطعی آب در هیچ کجای استان تهران نداشتیم. حدود دو ساعت پیش تصفیه خانه هفتم وارد مدار شد و جریان آب به سمت جنوب و جنوب شرق استان تهران در یک حد مناسب است

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: قطعی آب در هیچ جای استان از جمله جنوب شرق استان را نداریم.
 

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: محمدرضا بختیاری ، شهر تهران ، ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: محمدرضا بختیاری شهر تهران ایرنا تصفیه خانه هفتم جنوب شرق استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۷۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی وارد بوشهر می‌شود/افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده

فرج‌الله شکوهی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، تا روز سه شنبه در ساعاتی از بعد از ظهر تا اوایل شب در ارتفاعات، وزش باد و احتمال بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: از اواخر وقت سه شنبه تا روز پنجشنبه با ورود سامانه جدید و افزایش ناپایداری‌ها، افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده باران مورد انتظار است.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: سواحل استان نیز در این مدت متلاطم پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی ساعات آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد، در ساعاتی از ظهر تا اوایل شب در مناطق شمالی و ارتفاعات شرقی استان افزایش ابر، با احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی پیش‌بینی می‌شود.

شکوهی‌پور بیان کرد: جهت وزش باد متغیر، غالباً شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و فردا در مناطق شمالی، ۱۰ تا ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی افزود: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و فردا در سواحل شمالی ۶۰ تا ۱۲۰ و در فراساحل شمالی تا ۱۵۰ سانتیمتر خواهد بود.

کد خبر 6090906

دیگر خبرها

  • گذرهای پرنور ایستگاه‌های فضایی از آسمان ایران- دهه دوم اردیبهشت
  • بازدید علمی دانش آموزان از تصفیه خانه آب ارومیه
  • واحد‌های بخار نیروگاه طرشت وارد مدار تولید شد
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • حال خوش تالاب های کانی برازان و قوپی باباعلی مهاباد
  • تصفیه‌خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • سامانه بارشی وارد بوشهر می‌شود/افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر