Web Analytics Made Easy - Statcounter

کشتی‌گیران کشورمان در مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان به یک مدال نقره و یک مدال برنز دست یافتند.

به گزارش ایران اکونومیست، مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان روزهای ۷ و ۸ مردادماه در شهر رُم ایتالیا برگزار شد و در پایان تیم ایران توسط رضا سلیمانیان در وزن ۸۰ کیلوگرم به مدال نقره و عرشیا حدادی در وزن ۴۸ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا لطفی در وزن ۱۱۰ کیلوگرم نیز پنجم شد.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۴۸ کیلوگرم عرشیا حدادی در دور نخست  با نتیجه ۸ بر صفر عظیم عبدیکالیکوف از قرقیزستان را شکست داد و راهی مرحله یکچهارم نهایی شد.

وی در این مرحله مقابل کریستین کاستیلو از آمریکا با نتیجه ۸ بر ۶ مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به گروه بازنده ها رفت.

وی در این گروه باید با نتیجه ۱۳ بر یک مقابل اوزگور جاگلیان از ترکیه پیروز شد و به دیدار رده بندی راه یافت. حدادی در این دیدار با نتیجه ۱۱ بر صفر رسول گالبورایف از فرانسه را مغلوب کرد و به مدال برنز دست یافت.
 
در وزن ۵۵ کیلوگرم امیر مهدی نجاتی زاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۹ بر صفر مغلوب حوسان بای عثمان اف از ازبکستان شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله یکچهارم نهایی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۶۵ کیلوگرم محمد مهدی ممیوند در دور نخست  با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب الیاس عیسایف از آذربایجان شد و با توجه به حضور این کشتی‌گیر در دیدار فینال به گروه بازنده ها رفت.

وی در این گروه با نتیجه ۱۲ بر ۲  آلپ بگنجوف از ترکمنستان را مغلوب کرد اما در دور بعد مقابل آیکین بولاتولی از قزاقستان با نتیجه ۹ بر ۸ شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۸۰ رضا سلیمانیان در دور نخست مقابل زاخاری دی رایدر از آمریکا با نتیجه ۱۰ بر صفر به پیروزی دست یافت. وی در دور بعد با نتیجه ۵ بر ۳ از سد اسلاوی استامنوف از بلغارستان گذشت.

سلیمانیان در مرحله یکچهارم نهایی مقابل آسخاب خاجی اف از قزاقستان با نتیجه ۶ بر ۳ به پیروزی دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل محمدامین عبداله یف از تاجیکستان با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری دست یافت و راه دیدار فینال شد. سلیمانیان در دیدار پایانی با نتیجه ۶ بر ۳ مغلوب مور ساچین از هند شد و به مدال نقره رسید.

در وزن ۱۱۰ کیلوگرم محمد رضا لطفی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل علیخان کوساینوف از قزاقستان با نتیجه ۸ بر ۲ به برتری دست یافت.

وی در دور بعد و در مرحله یکچهارم نهایی با نتیجه ۱۰ بر ۲ رالفس لوکینس از لتونی را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. لطفی در این مرحله با نتیجه ۹ بر ۱۱ مغلوب لوان لاگویلاوا از فرانسه شد و راهی دیدار رده بندی شد. حریف وی در این دیدار مقابل سینگ جاسپوران از هند با نتیجه ۴ بر صفر شکست خورد و پنجم شد.

فردا شب و در رقابت‌های رده‌بندی و فینال پنج وزن دوم این مسابقات محمدرضا اسدی در وزن ۵۱ کیلوگرم و ابراهیم الهی در وزن ۶۰ کیلوگرم برای کسب مدال طلا، امیرمحمد نوازی در وزن ۴۵ کیلوگرم و عرفان علیزاده در وزن ۹۲ کیلوگرم برای کسب مدال برنز به میدان می‌روند.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: کشتی ، کشتی آزاد ، فدراسیون کشتی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: کشتی کشتی آزاد فدراسیون کشتی مرحله یکچهارم نهایی مدال برنز مدال نقره کشتی آزاد دست یافت رقابت ها بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۷۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان

تیم منتخب ساواته ایران موفق به کسب دو مدال برنز در مسابقات آزاد بلغارستان شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  رقابت‌های آزاد ساواته طی روزهای 8 و 9 اردیبهشت به میزبانی شهر پلوودیو کشور بلغارستان برگزار شد و تیم منتخب ساواته ایران به دو مدال برنز دست یافت.

در این مسابقات  آرمان محسنی مهر در  وزن 75- کیلوگرم و مسعود محمدی در وزن 85- کیلوگرم در استایل آسوت (کنترلی) موفق به کسب دو مدال برنز شدند. 

کوروش رفیعی به عنوان سرپرست و سرمربی و فرزاد خلاق دوست به عنوان مربی نفرات اعزامی را همراهی کردند.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران