Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@20:28:03 GMT

واکنش مهدی دوستی به شایعه وزیر شدنش

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۷۷۷۶

واکنش مهدی دوستی به شایعه وزیر شدنش

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان امشب در نشست شورای آموزش و پرورش هرمزگان اظهار کرد: حاضریم وقت بیشتری را در استان برای بحث آموزش و پرورش با توجه به اهمیت موضوع بگذاریم و این مسائلی که مطرح می‌شود در رابطه با رفتنم از هرمزگان و وزیر شدن صحت ندارد و اطلاعی نیز از آن ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این اطمینان را می‌دهم که  برای هرمزگان برنامه‌های بلندمدتی دارم و حتی خانواده خود را نیز در این استان ساکن کرده‌‌ام و قرار نیست جایی برویم.

استاندار هرمزگان در بخش دیگری از سخنانش تصریح‌کرد: در حوزه آموزش و پروش باید برای برنامه‌ها شاخص‌های قابل ارزیابی نیز قرار داده شود ضمن اینکه لازم است پروژه‌های اولویت‌دار آموزشی در بخش خصوصی که نیاز به کمک و مساعدت دارند مشخص شود تا با بررسی دقیق روش‌های کمک به آن‌ها از طریق تسهیلات بانکی مشخص شود.

 دوستی خاطرنشان‌کرد: ما برای آموزشگاه‌های آزاد نیز ارزش بسیاری قائل هستیم چنانچه خیلی از ماها زبان انگلیسی یا کامپیوتر را در همین آموزشگاه‌های آزاد فرا گرفته‌ایم از این رو حمایت از این مراکز نیز مورد تاکید است چرا که بایستی بستر آموزش در حوزه‌های مختلف را برای فرزندان‌مان‌ فراهم کنیم لذا لازم است حمایت از آموزشگاه‌های آزاد نیز به صورت ویژه دیده شود و کمتر نسبت به آن‌ها نگاه  تجاری وجود داشته باشد.

استاندار هرمزگان در پایان با تاکید بر شفاف‌سازی رویه محاسبه بهای آب و برق آموزشگاه‌های آزاد خواستار ارائه گزارشی از روند تاسیس و تجهیز هنرستان‌های تخصصی در سراسر استان شد.

انتهای پیام/ 3728

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی دوستی استاندار هرمزگان آموزشگاه های آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۷۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از غرفه هرمزگان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس؛ احمد وحیدی وزیر کشور با حضور در ششمین نمایشگاه بین‌المللی توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران از غرفه‌های استان‌های مختلف کشور از جمله هرمزگان بازدید کرد و مستقیما در جریان فرصت‌های صادراتی استان قرار گرفت.
زنجیره فولاد، میگو، ماهی و جلبک از محصولات معرفی شده از سوی شرکت‌های دانش‌بنیان هرمزگان در این نمایشگاه است.

بیشتربخوانید: رشد صادرات غیر نفتی در هرمزگان

دیگر خبرها

  •  استخدام سه هزار معلم جدید در آموزش و پرورش هرمزگان
  • جذب سه هزار معلم جدید در آموزش و پرورش هرمزگان
  •  جذب سه هزار معلم جدید در آموزش و پرورش هرمزگان
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • بازدید وزیر کشور از غرفه هرمزگان در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • مکان دقیق مرگ افلاطون و جزییات به بردگی گرفته شدنش با کشف پاپیروسی سوخته معلوم شد
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی