Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاسدار اکبر نوروزی در دیدار با خانواده معظم شهیدان «علی جوانمردی، قاسم آتش‌بار و پرویز ایران پناه»، گفت: شهدا و خانواده بزرگوار ایشان در دین مبین اسلام و مکتب وحی از چنان جایگاه رفیع و منزلتی برخوردار هستند، که مشابه آن را کسی ندارد و اغلب به حال آن‌ها غبطه می‌خوریم.

وی با بیان اینکه خانواده معظم شهدا اعم از والدین، همسر و فرزندان آن‌ها از جهات مختلف شایسته تکریم و احترام ویژه هستند، گفت: این قشر از جامعه به دلیل اهلیت، شایستگی اکتسابی و نقشی که در همراهی با شهید ایفا می‌کنند، ازطرف‌دیگر به خاطر انتسابی که با شهید دارند، شایسته تجلیل و احترام ویژه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه مهاباد با بیان اینکه، بخشی از تکریم و تعظیم شهید در احترام و تجلیل از خانواده ایشان متبلور می‌شود، افزود: مساله تکریم خانواده شهید نه‌تن‌ها به عنوان یک حرکت مطلوب بلکه یک وظیفه همگانی برای جامعه و نظام اسلامی به شمار می‌رود.

وی بیانات حضرت امام (ره) پیرامون این طیف از جامعه را جلوه‌ای از نگرش دین مبین اسلام درباره این قشر والامقام دانست و گفت: شهدا و ایثارگران میراث گرانبها و الگویی برای انقلاب اسلامی به شمار می‌روند و دیدار با این خانواده‌ها موجب عزت و پالایش روح انسان می‌شود.

فرمانده سپاه مهاباد گفت: پس باید به این مهم بیش از گذشته توجه شود و از هر فرصت برای دیدار و دلجویی از خانواده معظم شهدا حداکثر استفاده به عمل آید.

نوروزی افزود: بدون‌تردید خانواده شهدا دارای ویژگی و برجستگی‌های خاصی بوده‌اند، که این توفیق بزرگ یعنی خانواده شهید شدن نصیب آن‌ها شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدای دفاع مقدس ایثارگران و جانبازان سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۷۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت شهادت شهید مطهری و روز معلم با حضور در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و مدرسه شاهد نرگس، یاد و خاطره شهید مطهری را گرامیداشت و روز معلم را تبریک گفت.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی بیان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی عنوان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • دیداری از جنس تکریم خانواده شهدا
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • دیدار با خانواده‌های معظم شهدا به مناسبت هفته کار و کارگر