Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیدی گاگا کیت هادسون کامرون دیاز کلویی گریس مورتس کاردی بی شایلین وودلی سلما هایک مارگو رابی نیکول کیدمن ویکتوریا بکهام دمی مور بلا حدید ساندرا بولاک هالی بری کشا گوئینت پالترو اوما تورمن

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ با این حال، خیلی از آن ها ادعا می کنند اگر خلاق باشیم راز زیباتر دیده شدن می تواند در چند قدمی مان در همان خانه ی خودمان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مثلاً تا به حال به شستن موهایتان با آب میوه فکر کرده اید؟

در ادامه از ترفندهای زیبایی عجیبی خواهیم گفت که سلبریتی های زن هالیوود به کار می برند.

لیدی گاگا

لیدی گاگا از طرفداران چسب لیفت صورت است و از آن برای تغییر فرم صورت خود استفاده می کند. او در اینباره گفته: «وقتی روی سرم تور کلاه گیس می گذارم و به صورتم چسب می زنم، برایم حکم یک جور مراقبه را دارد. همه ی روزهای من اینطوری شروع می شود. مثل یک جور ذکر است.»

کیت هادسون

کیت هادسون با میکاپ آرتیست های زیادی کار کرده است و بنابراین تعجبی ندارد که در روتین مراقبتی اش از چند ترفندی استفاده می کند که از حرفه ای ها دیده. هادسون می گوید یک ترفند که برای شاداب کردن دوباره ی یک چهره ی خسته و رنگ دادن به گونه ها یاد گرفته فرو بردن صورت در آب یخ به مدت یک دقیقه است.

کامرون دیاز

میکاپ آرتیست کامرون دیاز، گوچی وستمن، ترفند این بازیگر برای از بین بردن سریع جوش ها را فاش کرده است. او می گوید دیاز بعد از ترکاندن جوش، به پوست خود یک دارو که جلوی عفونت زخم را بگیرد می زند و بعد از آن هم قطره چشم می زند. این کار جلوی قرمزی و التهاب پوست را می گیرد.

کلویی گریس مورتس

شاید فکر کنید که روغن زیتون هیچ فایده ای برای جوش ندارد اما کلویی گریس مورتس که با جوش های کیستی بزرگ شده، می گوید صورت خود را با روغن زیتون می شوید چون این کار کمک می کند پوستش از جوش در امان بماند.

کاردی بی

میکاپ آرتیست کاردی بی، اریکا لاپرل می گوید برای اینکه پوست این خواننده را قبل از آرایش کردنش آماده کند، از یک ابزار درماپلنینگ (لایه برداری خارجی ترین لایه ی پوست) که معمولاً تیغ است استفاده می کند تا پوست ظاهر یکدست تری پیدا کند. با این کار، پرزهای روی صورت برداشته می شوند و پوست لایه برداری می شود.

شایلین وودلی

شایلین وودلی گفته وقت هایی که موهایش کوتاه است، تنها یک بار در ماه موهای خود را با شامپو می شوید. او گفته: «مو هر چه چرب تر، بهتر.» یک دلیل دیگر او برای این کار این است که به خاطر جنس موهایش باید محصولات کمتری به آن ها بزند.

سلما هایک

شستشوی صورت با شوینده های مخصوص صورت یکی از کارهایی است که خیلی هایمان بعد از بیدار شدن از خواب انجام می دهیم. با این حال، به عقیده ی سلما هایک برای انجام این کار بهتر است تا پایان روز صبر کرد. این بازیگر می گوید مادربزرگش به او یاد داد که پوست در خواب احیا می شود و اگر صبح ها قبل از هر کاری صورت خود را بشویید، چربی و pH ای که پوست تان طی شب به آن دست یافته، از میان می رود.

مارگو رابی

به اعتقاد مارگو رابی، نرم کننده های لب بی تأثیرند. به همین دلیل او با کرمی که از آن برای تسکین پوست تحریک شده و عرق سوخته ی نوزادان استفاده می شود، لب های خود را مرطوب نگه می دارد.

نیکول کیدمن

نیکول کیدمن همیشه موهایی زیبا و درخشان دارد. به عقیده ی او، یک راه مراقبت از موها، شستشوی آن ها با آب میوه های مختلف، بسته به رنگ موها است. او می گوید: «اگر موهایتان قرمز است، آن را با آب کرن بری بشویید.»

ویکتوریا بکهام

محصولاتی که ویکتوریا بکهام برای درخشان کردن پوست خود از آن ها استفاده می کند حاوی ماده ی عجیبی هستند: فضله ی پرنده! بکهام از طرفدان محصولات پوستی سنتی ژاپنی است که گیشاها از آن ها استفاده می کنند. این محصولات حاوی نوعی خمیر هستند که با فضله ی بلبل درست می شود.

دمی مور

دمی مور در یکی از مصاحبه های خود از تجربه ی زالو درمانی اش گفته است. او در اینباره گفته: «آن ها زالوی مرداب نیستند. طبی و کاملاً پرورشی اند. یک مختصر آنزیمی دارند که وقتی نیش تان می زنند، در خون تان آزاد می شود و در مجموع خیلی کم خونریزی می کنید. سلامت تان هم به حد اعلا می رسد.»

بلا حدید

بلا حدید دوست دارد آرایشش طبیعی و ملایم باشد به همین دلیل دراز کش آرایش می کند. در این حالت، صورت هیچ انقباضی ندارد و آرایش ملایم تر می شود.

ساندرا بولاک

ساندرا بولاک روش عجیبی برای مقابله با چین و چروک هایش در پیش گرفته است. او زیر چشم هایش پماد بواسیر می زند که حاوی فنیل افرین است. از این ماده برای کاهش التهاب و ورم استفاده می شود.

هالی بری

هالی بری در شامپو بدن خود پودر قهوه می ریزد، چون کافئین و لایه برداری ملایم به افزایش گردش خون و یکدست شدن پوست کمک می کند.

کشا

کشا از رنگ مخصوص ریش آقایان برای رنگ کردن ابروهای خود استفاده می کند. او در اینباره گفته: «ابروهایم را خیلی تیره و خشن می کند.»

گوئینت پالترو

گوئینت پالترو از طرفداران زنبوردرمانی است، روشی درمانی که در آن فرد توسط زنبورها نیش زده می شود. به گفته ی پالترو، این کار به از میان رفتن التهاب و جای زخم کمک می کند. این شیوه ی درمانی هزاران سال قدمت دارد. با این حال، پالترو اذعان کرده که درد زیادی دارد.

اوما تورمن

اوما تورمن از طرفداران حمام شیر است. کلئوپاترا و الیزابت اول، ملکه ی انگلیس هم از این روش استفاده می کردند. علاوه بر شیر، می توان عصاره های گیاهی و نمک اپسوم هم داخل وان ریخت.

آلفا هیدروکسی اسید درون شیر پوست را لایه برداری ملایمی می کند و به این ترتیب، آن را نرم تر و جوان تر می کند. بعد از حمام شیر باید بدن را آبکشی کرد.

منبع: روزیاتو لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر بازیگر هالیوود اخبار حاشیه اخبار مرتبط زندگی عجیب بازیگر سریال یاغی قبل از معروف شدن؛ جایی برای خوابیدن نداشتم! ۱۴۰۱/۵/۵ حضور جنجالی حامد آهنگی در برج خلیفه دبی + فیلم ۱۴۰۱/۵/۵ غوغای دهه نودی ها در کنسرت رضا صادقی + فیلم ۱۴۰۱/۵/۵ جذاب ترین سکانس های کنسرت سی صد + فیلم ۱۴۰۱/۵/۵ حال بد نفیسه روشن پس از خودکشی! + عکس ۱۴۰۱/۵/۵ شلوار پاره همسر مهران غفوریان سوژه شد! + عکس ۱۴۰۱/۵/۵ آخرین ویدیو ها هر لحظه به حجم آب گرفتگی معابر شیراز افزوده می شود + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ ۲۳:۵۱ سیل در روستای «غدیرگه» نی ریز استان فارس + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ ۲۲:۳۴ آبگرفتگی زیرگذر در رفسنجان + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ ۲۲:۰۷ روغن ۱۵ درصد ارزان شد ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ ۲۲:۰۵ چگونه هنگام غرق شدن خودرو، جان خود را نجات دهیم؟ + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۰۸ ۲۱:۵۹ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال خرید تتر خرید بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۰۰:۰۵ فال ابجد روزانه امروز یکشنبه ۹ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۲۳:۵۷ با همسر شکاکم چطور رفتار کنم؟ ۲۳:۴۲ واقعا پشت هر مرد موفق، یک زن ایستاده است؟ ۲۳:۴۰ یک اشتباه رایج در مورد کاهش وزن ۲۳:۳۶ چگونگی استعلام اصالت مدارک قضایی مشخص شد ۲۳:۳۳ بین زوال عقل و آلزایمر چه تفاوتی وجود دارد؟ ۲۳:۳۰ بایدن کرونا گرفت ۲۳:۲۸ چگونه هاشور و سایه ابرو را پاک کنیم؟ ۲۳:۱۰ میزان گرد و غبار در اهواز به ۶۷ برابر حد مجاز رسید ۲۳:۰۴ افسردگی پس از ازدواج چرا به سراغ عروس ها می آید؟ ۲۲:۵۵ بهترین ماسک چروک دست با اثر باورنکردنی ۲۲:۴۴ چکار کنیم خط چشممون نریزه؟ ۲۲:۲۴ راه حلی برای اینکه در مکان نامناسب نخندیم ۲۲:۱۵ فکر می کنید شما هم «والدین سمی» هستید؟ + روش تشخیص ۲۲:۱۱ اینطوری انگشتر مناسب خودت و انتخاب کن ۲۲:۰۶ درخشش سردار آزمون در اولین بازی فصل ۲۲:۰۵ روغن ۱۵ درصد ارزان شد ۲۱:۵۸ بهترین رنگ ها برای آشپزخانه؛ مد و رنگ سال را فراموش کنید ۲۱:۵۵ فعالیت سامانه مانسون در نیمه جنوبی کشور تا سه روز آینده ۲۱:۵۲ فروش دلاری بلیط هواپیما در پروازهای داخلی! ۲۱:۳۳ قیمت جدید داروها در دسترس مردم قرار گرفت ۲۱:۲۹ آرایش مناسب با رنگ موی مشکی و پرکلاغی + عکس ۲۱:۲۵ سردار حاجی زاده: در حوزه فضایی به سرعت در حال پیشرفت هستیم ۲۱:۲۳ گرد و خاک شدید هوای اهواز را سرخ کرد + فیلم ۲۱:۱۳ تشکر رهبر معظم انقلاب از حضور سریع مسئولان و تلاش گروه های امدادی در مناطق سیل زده ۲۱:۱۱ ماجرای بی احترامی مدیرعامل صرافی بایننس به ایران! ۲۱:۰۸ خشک کردن آلو به روش بازاری + فوت و فن ۲۱:۰۶ صادرات دام زنده آزاد شد / جزییات مصوبات شورای قیمت گذاری ۲۱:۰۳ محور «رفسنجان - کرمان» مسدود است ۲۱:۰۱ عرضه محصولات گروه سایپا بدون قرعه کشی در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو ۲۰:۴۷ لحظه ورود گرد و غبار شدید به اهواز + فیلم ۲۰:۳۵ لباس های آب رفته به درد می خورن؟ ۲۰:۲۵ تولید زعفران ۵۰ درصد کاهش یافت ۲۰:۲۲ رژگونه های طبیعی و ساخت آنها در منزل ۲۰:۱۶ سیلاب های اخیر ۹.۵میلیون مترمکعب به ذخایر آبی استان تهران اضافه کرد ۲۰:۱۰ مردان سمی که برای ازدواج مناسب نیستند را بشناسید ۲۰:۱۰ جبهه اصلاحات؛ احتضار یا کما؟ ۲۰:۰۴ ناترازی بانک ها، بودجه ها و بحران صندوق های بازنشستگی سه ابرچالش ایران ۱۹:۵۸ افتتاح ساختمان جدید شعبه بیمه دی در کرمانشاه ۱۹:۵۶ چه زمان متوجه می شویم فرزندمان به بلوغ رسیده؟ + نکات آموزشی ۱۹:۴۸ محور کرج- چالوس بازگشایی شد ۱۹:۳۱ قیمت مسکن در منطقه ۱ تهران در مرز ۸۵میلیون تومان! ۱۹:۲۳ روغنی که در زیبایی معجزه می کند را بشناسید ۱۹:۱۹ وام بدون ضامن شامل همه سهامداران عدالت می‌شود / نحوه دریافت وام با توثیق سهام ۱۹:۱۶ خودروهای وارداتی تا شهریور می رسند اما ... ۱۹:۱۰ آخرین قیمت طلا و سکه در بازار ۱۹:۰۹ واکنش جالب رسانه پرتغالی به گلزنی های طارمی + عکس ۱۹:۰۸ پذیرش بیت‌ کوین در مقیاس جهانی چگونه رشد می‌ کند؟ ۱۸:۵۹ جهش هفت میلیونی قیمت پژو ۲۰۷ / پژو ۲۰۶ دوباره گران شد +جدول قیمت ۱۸:۴۱ خرید از «وانتی» ممنوع؛ قوانینی برای حفظ سلامت در آلودگی هوا اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه تبلیغات ارز دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بازیگر هالیوود اخبار حاشیه لایه برداری ۱۴۰۱ ۵ ۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۷۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام برنامه‌های روز و هفته جهانی نجوم از فردا

همزمان با آغاز روز و هفته جهانی نجوم از ۲۴ اردیبهشت ماه جاری، گروه‌های نجومی برای اجرای برنامه‌های خود می‌توانند از فردا شنبه، ۸ اردیبهشت نسبت به ثبت‌نام خود در انجمن نجوم ایران اقدام کنند.

به گزارش ایسنا، طبق تقویم جهانی، روز جهانی نجوم سال ۱۴۰۳ در ایران جمعه ۲۸ اردیبهشت خواهد بود که مقارن با شب نهم ماه قمری است و هفته نجوم از دوشنبه ۲۴ اردیبهشت تا یکشنبه ۳۰ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

طبق اطلاعیه انجمن نجوم ایران، بیش از نیم قرن است که روز و هفته جهانی نجوم با هدف ترویج علم، تبدیل به پلی میان مردم و منجمان شده است و سال‌هاست که این رویداد همزمان با سراسر این کره خاکی در ایران نیز برگزار می‌شود. از سال ۱۴۰۱ و پس از وقفه دو ساله به علت شیوع ویروس کووید-۱۹، روز و هفته نجوم با رویکردی متفاوت و همکاری مشترک گروه‌های نجومی در دو محوریت برنامه‌های حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

علی ابراهیمی سراجی، دبیر برگزاری هفته جهانی نجوم ۱۴۰۳ در گفت‌وگو با ایسنا، هفته و روز جهانی نجوم را یکی از رویدادهای عمومی و ترویجی دانست که افراد در قالب گروه، انجمن و مؤسسه و غیره در سراسر ایران در آن شرکت می‌کنند و گفت: در دو سال اخیر (۱۴۰۱ و ۱۴۰۲) گروه‌ها و انجمن‌های نجوم مختلف در رویدادهای این روز و هفته جهانی ثبت‌نام و گزارش‌های خود را در قالب تصاویر و فیلم و متن برای ما ارسال می‌کردند.

وی افزود: بر اساس گزارش‌های ارسالی در سال ۱۴۰۱ تعداد برگزارکننده‌های برنامه های این روز و هفته ۵۷ مورد بوده و تعداد برگزارکنندگان در سال ۱۴۰۲ به ۷۲ مورد ارتقاء یافت. تعداد برنامه‌های برگزار شده در سال ۱۴۰۱ نیز ۱۶۹ مورد و در سال ۱۴۰۲ به ۲۴۹ مورد افزایش یافته است.

به گفته دبیر برگزاری هفته جهانی نجوم ۶۴ درصد از این برنامه‌ها از سوی بخش خصوصی، ۲۹ درصد از سوی بخش دولتی و ۷ درصد از سوی بخش خصولتی برگزار شده است.

به گفته وی بر اساس گزارش‌های دریافت شده از برگزارکنندگان هفته و روز جهانی نجوم سال ۱۴۰۲، در مدت زمان این برنامه، ابزارهای رصدی گوناگونی مورد استفاده قرار گرفته است که این ابزارها شامل تلسکوپ‌های شکستی، تلسکوپ‌های بازتابی با قطر دهانه‌های مختلف، تلسکوپ‌های ترکیبی، تلسکوپ‌های خورشیدی و انواع دوربین‌های دو چشمی است.

به گفته وی، تعداد برنامه‌های اجرا و یا برنامه‌ریزی شده توسط برگزارکنندگان در سراسر کشور در هفته و روز جهانی نجوم سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به  این شرح است:

ابراهیمی خاطر نشان کرد: زمان ثبت نام رویدادها در این رویدادهای جهانی از فردا شنبه ۸ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • (ویدئو) لحظه ترور سلبریتی مشهور عراقی
  • عادت عجیبی که مهاجم تیم ملی ترک نمی‌کند!
  • افزایش سرمایه گذاری خارجی در آذربایجان شرقی
  • تهیه کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز تبرئه شد
  • تهیه کننده مشهور متهم به تجاوز تبرئه شد
  • اتفاق عجیب درباره ترانه علیدوستی، مردم را گیج کرد
  • نگاه به سینما جدی نیست/ بررسی پیدایش هالیوود در مستند «پشت صحنه»
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های روز و هفته جهانی نجوم از فردا
  • (ویدئو) ویدئوی عجیبی که ۳.۵ میلیون نفر را سرکار گذاشت!