Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@09:41:35 GMT

تلاش استکبار برای انحراف مردم از مسیر ولایت

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۷۸۸۷

تلاش استکبار برای انحراف مردم از مسیر ولایت

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: آمریکا، استکبار، رژیم صهیونیستی و منافقین همواره کوشیده اند مردم را از مسیر درست شناخت سعادت و ولایت منحرف سازند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله سید احمد خاتمی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در دومین شب از ماه محرم در جمع عزاداران حسینی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) کیش، با بیان اینکه برخی از افراد منطق شأن این است که هم امام معصوم (ع) را دوست دارند و هم دشمنان آن‌ها را گفت: این منطق، منطق قرآن و اهل بیت علیهم السلام نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: حجت ما در راه شناخت درست مسیر تولی و تبری، مواضع ولایت است و براساس مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌توان مسیر درست را شناخت.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، افزود: آمریکا، استکبار، رژیم صهیونیستی و منافقین همواره کوشیده اند مردم را از مسیر درست شناخت سعادت و ولایت منحرف سازند.

آیت الله خاتمی تصریح کرد: برای شناخت نهضت سرور و سالار شهیدان سه منبع شامل تاریخ، سخنان امام حسین (ع) و زیارت نامه ائمه اطهار علیه السلام می‌توانند راهنمای خوبی باشند.

عزاداران حسینی جزیره کیش در دومین شب از ماه محرم، با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی با حضور در مسجد امام حسن مجتبی کیش به عزاداری پرداختند.

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۷۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید موسی موسوی به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله وانا الیه راجعون

خبر ارتحال عالم رباني ومجاهد مرحوم ماموستا ملا احمد فخری موجب كمال تاثر گردید. این فقیه بصیر از پیشگامان انقلاب اسلامی و از یاوران صدیق  حضرت امام و مقام معظم رهبری بود وهمواره با زهد و تواضع خاص  توفیق بالائی در خدمت خالصانه به مردم  داشت وشمع جمعی برای یاوران انقلاب بود. اینجانب  این فقدان اسفبار  را محضر روحانیت خدوم و مردم بزرگوار آن منطقه و خانواده و فرزندان ایشان تسلیت عرض نموده، غفران و علو درجات وجبران این ضایعه را از خداوند منان مسئلت دارم.

سیدموسی موسوی
نماینده سابق حضرت امام و رهبری معظم در منطقه کردستان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مسدود شدن مسیر‌های انحراف در تسهیلات تولید با برات الکترونیکی
  • کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • علم الهدی : در بحث حجاب ، نمی شود مردم تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن