Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@19:18:48 GMT

سیلاب خسارت جانی در استان اصفهان نداشت

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۷۹۴۰

سیلاب خسارت جانی در استان اصفهان نداشت

منصور شیشه فروش بیان کرد: اقدامات مهمی در زمینه کمک رسانی به حادثه دیدگان به عمل آمد. در بخش مخابرات و برق محل هایی که دچار آسیب شده بود با سیم های بازسازی تعمیر شدند.

او گفت: آب اضطراری در مناطق آسیب دیده تامین و به عشایر در زمینه نجات دام کمک شد و همینطور هدایت سیلاب به دشت ها صورت گرفت.

شیشه فروش افزود: خوشبختانه حوادث اخیر تلفات جانی در اصفهان نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در پاسخ به چگونگی جبران خسارت چنین گفت: شنبه ۸ مرداد، نیروهای ارزیابی از سوی دستگاه های اجرایی برای ارزیابی و برآورد خسارت به مناطق ارسال شدند.

شیشه فروش اضافه کرد: شرکت های بیمه موظف شده اند تا خسارت های بخش کشاورزی و مسکن را برآورد کنند و سریعا ضمن ارزیابی، جبران خسارت و غرامت کنند.

او معتقد است: جهاد کشاورزی در بخش کشاورزی، بررسی فنی را انجام داده و ظرف دو روز گزارش ها از تمامی بخش ها جمع آوری شده و برای تامین منابع اعتباری جبران خسارت اقدام می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: عشایر و بخش کشاورزی در بخش باغات، کندوهای زنبور عسل و … آنهایی که بیمه باشند، بانک کشاورزی ارزیابی های لازم را انجام داده و غرامت به افراد پرداخت می‌شود؛ اما افرادی که بیمه نبودند جهاد کشاورزی با گزارش وزارت جهاد پیگیری خواهد کرد تا بتوانند تسهیلاتی را دریافت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیل در اصفهان باران تابستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۷۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد

مهدی قمصریان در یاسوج افزود: در اغلب این حوادث، مقصر‌ها فاقد بیمه شخص ثالث بودند.

وی اضافه کرد: امسال پنجمین سالگرد تصویب قانون اجباری بیمه شخص ثالث است که بر این اساس دارندگان وسایل نقلیه موتوری موظف به داشتن بیمه شخص ثالث هستند.

قمصریان ادامه داد: برطبق این قانون ارائه هر گونه خدمت به وسایل نقلیه موتوری اعم از پلاک گذاری و کارت سوخت و سند مبتنی بر داشتن بیمه است.

مدیرعامل صندوق تامیین خسارت‌های بدنی کشور گفت: در کشور هم اکنون ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزاروسیله نقلیه موتورسیکلت وجود دارد که از این تعداد ۱۰ میلیون فاقد بیمه شخص ثالث هستند.

وی همچنین افزود: هم اکنون ۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار خودرو در کشور وجود دارد که از این تعداد دو میلیلون خودرو فاقد بیمه شخص ثالث هستند که پلیس موظف است این وسایل را متوقف کند.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • سیل به کشاورزی بشرویه ۱۸۵ میلیارد خسارت زد
  • خسارت ۳.۲ میلیاردی سیل اخیر به تأسیسات پارک ملی هفتادقله
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان
  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • مهار ۱۷ میلیون متر مکعب رواناب در سازه های آبخیزداری خراسان جنوبی
  • پیگیری برای پرداخت غرامت به خسارت دیدگان بخش مسکونی سیل در استان
  • برداشت ۱۵ هزار تن گندم از مزارع استان بوشهر