Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@22:49:10 GMT

اینتر 2-2 لیون؛ لوکاکو و لاکازت آماده فصلی طولانی

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۸۰۱۲

دو مهاجم جدید دو تیم در این بازی گلزنی کردند اما هیچ کدام از دو تیم موفق به پیروزی نشدند. 

امشب از ساعت 23:00 دو تیم اینتر و لیون در یک دیدار دوستانه در استادیوم دینو مانوتزی (چزنا) به مصاف هم رفتند. لیون با 2 گل از لاکازت و چرکی 2-0 پیش افتاد اما بلافاصله پس از گل دوم، لوکاکو توانست یکی از گل ها را جبران کند و در ادامه نیکولو بارلا گل تساوی را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بازی در نیمه دوم با تعویض های زیادی همراه بود و برای اینتر، اشکرینیار، دارمیان، مخیتاریان، کورداز، اصلانی، بلانووا، کوریا، ژکو، گوزنس و گالیاردینی به عنوان بازیکن ذخیره در طول بازی به میدان رفتند. لیون هم 5 تعویض انجام داد. 

اطلاعات بازی بازی دوستانه تاریخ: شنبه 8 مرداد 1401 ساعت: 23:00 به وقت تهران استادیوم: دینو مانوتزی (چزنا) گلزنان اینتر: لوکاکو (51)، بارلا (65) گلزنان لیون: لاکازت (31)، چرکی (50) ترکیب ابتدایی اینتر

اونانا، دی آمبروزیو، دی فرای، باستونی، دومفریز، بارلا، بروزوویچ، چالهان اوعلو، دی مارکو، لوکاکو، لائوتارو مارتینز

ترکیب ابتدایی لیون

لوپس، گوستو، مندس، لوکبا، تاگلیافیکو، لپنان، عوار، پاکتا، تته، لاکازت، توکو اکامبی

آمار بازی

 

اخبار داغ 

حواشی حضور اسکوچیچ در اردوی ترکیه استقلال سردار آزمون در ایران یک قهرمان ملی است / گزارش نشریه بیلد اشتفان افنبرگ: در بایرن مونیخ همه از رفتن روبرت لواندوفسکی خوشحال هستند ژول کونده در تست پزشکی بارسلونا / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۸۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تصویر دردناکی که ستاره پرسپولیس منتشر کرد

اوستوف اورونوف، ستاره نیم فصل دوم پرسپولیس، در دیدار مقابل آلومینیوم اراک زننده یکی از گل‌های زیبای این بازی لقب گرفت. هرچند تیمش در پایان با حذف از این تورنمنت وداعی تلخ با جام حذفی داشت. ستاره ازبکستانی پرسپولیس که در نیم فصل دوم به این تیم اضافه شده است، در این بازی نیز کاملا آماده نشان می‌داد و با گل و پاس گل کار را به پایان رساند. یکی از انتقادات شکل گرفته علیه اوسمار در این بازی نیز تعویض او پیش از پایان نیمه دوم بود.

به نظر می‌رسد یکی از دلایل اصلی تعویض این هافبک تکنیکی، مصدومیت شدیدی بود که به واسطه خطا‌های پیاپی حریف شکل گرفته است. اورونوف در این بازی بار‌ها مورد هدف بازیکنان روبروی خود قرار گرفته بود و در چند مرحله نیز خطا‌ها به شکلی بود که او را کاملا عصبانی کرده و از داور بازی خواستار توجه بیشتر به این موضوع و تذکر به خطاکار شده بود.

این تصویری است که نشان می‌دهد خطا‌های شکل گرفته علیه اوستون اورونوف چه بلایی بر سر پای او آورده است و به نظر می‌رسد همین مسئله عامل اصلی تعویض او برابر آلومینیوم بوده است.


منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با تورینو
  • ده روسی: ترکیب ناپولی در سطح اینتر است؛ اندیکا از ابتدای بازی به میدان می‌رود
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • (عکس) تصویر دردناکی که ستاره پرسپولیس منتشر کرد
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • اورونوف: این وضع مصدومیت پای من است
  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!
  • علیرضا بیرانوند آماده بازگشت به میادین + ویدئو
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)