Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@14:18:04 GMT

نصب ۱۰ سامانه ثبت تخلف سرعت جدید در خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۸۰۵۳

نصب ۱۰ سامانه ثبت تخلف سرعت جدید در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی رئیس اداره مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از نصب ۱۰ سامانه ثبت تخلف سرعت در این استان خبر داد.

امین بهزادنیا در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر ۲۹ سامانه ثبت تخلف سرعت در این استان نصب شده که این سامانه ها در حال فعالیت بوده است و تخلف های صورت گرفته را ثبت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: علاوه بر آن برای نصب ۱۰ سامانه ثبت تخلف دیگر نیز قرار داد منعقد شده است که کار نصب آن تا مهر ماه به اتمام خواهد رسید.

بهزادنیا افزود: برای فعالیت این سامانه ها باید کد پلیس اخذ شود که اخذ این کد کمی زمان بر است.

وی ادامه داد: این سامانه ها در محورهای دو راهی پیش قلعه به راز و جرگلان، محور چمن بید به گرمه، بجنورد به شیروان و بجنورد به چمن بید در حال نصب است.

این مقام مسئول در ارتباط با دوربین های نظارت تصویری نیز بیان کرد: در حال حاضر این دوربین ها در جاده های اصلی و شریانی استان متصل است که تعداد آن ها به ۲۵ دستگاه می رسد.

وی تصریح کرد: این دوربین ها برای انجام عملیات راهداری، کنترل وضعیت جوی، ترافیکی، تصادفات و سوانح ثبت شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی دوربین ثبت تخلف سرعت خراسان شمالی سرعت زیاد سامانه ثبت تخلفات سامانه ثبت تخلف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۸۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از صاحب سینما شدن شهرستان راز و جرگلان با همکاری موسسه سینما شهر خبر داد.

تقی صادقی امروز (۱۱ اردیبهشت ماه) گفت: تجهیزات سینمای راز و جرگلان با همکاری و مساعدت موسسه سینما شهر با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار خریده و این ماه در کانون فرهنگی و هنری شهید رجایی راز و جرگلان نصب خواهد شد.

وی به همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان برای در اختیار قرار دادن فضای مورد نیاز اشاره و بیان کرد: با نصب این تجهیزات مردم راز و جرگلان ۲۰ سال بعد از شهرستان شدن، سینما خواهند داشت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی این اداره کل، وی افزود: ظرفیت سالن برای تماشای فیلم ۱۲۰ نفر است و با راه‌اندازی این سینما، خراسان شمالی دارای هفت سینما در بخش دولتی خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران»/عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت
  • مشاهده یک قلاده پلنگ در پارک ملی گلستان
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود
  • همه ۲۵ شهر خراسان شمالی به طرح ملی جی نف متصل می‌شود
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • هوای ابری و بارانی در لرستان
  • جریمه تاوان ثبت نکردن موادبهداشتی فروشگاه مواد غذایی در کرمانشاه