Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-02@04:20:16 GMT

مردی با ۵۲ اسب مسابقه!

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۶۲۸۲۳۸

مردی با ۵۲ اسب مسابقه!

او با ۸/۴ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام، بیش از متس هوملز ۳۳ ساله مشهور قهرمان جهان از دورتموند (۱/۴ میلیون)  فالوئردارد - و این تنها بخشی از چیزی است که باید در مورد او بدانید. لورکوزن در ژانویه گذشته با ۵/۲میلیون یورو از زنیت سن پترزبورگ، بهترین گلزن لیگ برتر روسیه ۲۰/۲۰۱۹ (۱۷ گل) را قبل از پایان نقل و انتقالات زمستانی به اردوی خود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این بازیکن تهاجمی همه کاره، بایر نه تنها در نهایت یک کلکسیونر جام‌های قهرمانی (او چهار قهرمانی، یک جام و دو سوپرکاپ با زنیت در روسیه کسب کرد)، بلکه بزرگ‌ترین علاقه‌مند به اسب در بوندسلیگا را نیز بدست آورد: آزمون (اهل گنبد)، که منسوب به ترکمن هاست صاحب ۵۲  اسب مسابقه است.
آزمون تنها به دلیل اشتیاق به ورزش سوارکاری شخصیت شگفت انگیزی نیست. او می توانست به عنوان یک بازیکن والیبال هم در دنیا بدرخشد.  والیبال ورزش مهمی در خانواده او بوده و هست. او در این رشته و در رده زیر ۱۵ سال حتی به تیم ملی رسید، اما بعد تصمیم گرفت به فوتبال بپردازد. آزمون هفته گذشته در کمپ تمرینی لورکوزن در زل آم سی/کاپرون، ناگهان با نمایش کلاس خود در والیبال ساحلی همه را غافلگیر کرد.
پس از روستوف و زنیت، لورکوزن سومین باشگاهی است که آزمون را  به لیگ قهرمانان اروپا می‌فرستد. در جام جهانی قطر، کل کشور به مهاجم متکی است. انتظار می رود آزمون به عنوان کاپیتان دوم، ایرانی‌ها را در گروه انگلیس، آمریکا و ولز به مرحله یک هشتم نهایی برساند.اگر این اتفاق بیفتد، او دیگر یک ستاره مخفی در بوندسلیگا نخواهد بود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سردار آزمون بوندس لیگا اشپورت بیلد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۸۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید

به گزارش "ورزش سه"، با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه دکتر مرادی و مهدی اسلامی نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت) با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شد.

در این سفر یک روزه مسئولان فدراسیون والیبال از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند و سپس سید میلاد تقوی در جلسه‌ای با دکتر فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در این جلسه علاوه بر مرادی و اسلامی، امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد نیز حضور داشتند و در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

دیگر خبرها

  • پیشنهادات سردار آزمون از لالیگا، سری‌آ و لیگ برتر انگلیس
  • پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار
  • موضع رسمی باشگاه لورکوزن درباره سردار آزمون
  • پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون
  • موضع رسمی لورکوزن درباره سردار آزمون
  • موضع رسمی لورکوزن درباره دشمنی به نام سردار آزمون
  • مربی سابق تیم ملی والیبال در روسیه جام گرفت
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد