Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو تیم ملی والیبال نشسته مردان گفت: هر چند مدتی به دلیل کمردرد در اردوی تیم ملی حضور نداشتم، اما با این وجود برای قهرمانی تیم ملی والیبال نشسته در جهانی بوسنی تلاش می‌کنم.

مرتضی مهرزاد در گفت‌وگو با ایران اکونومیست، درباره وضعیت خود برای شرکت در اردوهای آمادگی مسابقات قهرمانی جهان والیبال نشسته در بوسنی، اظهار کرد: هر چند در ۲ اردوی قبل به دلیل کمردرد شرایط مناسبی برای حضور در اردو نداشتم، اما الان وضعیت خوبی دارم و تلاشم در تمرینات تکرار قهرمانی تیم والیبال نشسته در قهرمانی جهان بوسنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در این مسابقات چون سهمیه بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس نیز توزیع می‌شود، کار بسیار سختی را پیش‌رو داریم و باید با تمام قدرت در بوسنی حاضر شویم تا تیم ایران دوباره روی سکوی قهرمانی قرار بگیرد.

این عضو تیم ملی والیبال نشسته در پاسخ به این پرسش که با وجود درد ناحیه کمر آیا مشکلی برای تمرین شما ایجاد شده است؟ خاطرنشان کرد: از امروز که تمرینات را شروع کردم شرایطم خوب است و مشکل خاصی وجود ندارد، البته امکانات خوبی نیز در اردوها فراهم شده که امیدوارم پاسخگوی زحمات کادر فنی باشم.

مهرزاد در پایان درباره وضعیت تیم ملی نیز اظهار کرد: تیم ملی در شرایط خوبی به‌سر می‌برد و تلاش همه بازیکنان بر این است که بهترین عملکرد را در جریان تمرینات داشته باشند تا ضمن دفاع از عنوان قهرمانی در بوسنی، سهمیه پارالمپیک پاریس را نیز کسب کنیم.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: مرتضی مهرزاد عضو تیم ملی والیبال نشسته

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم ملی والیبال نشسته والیبال نشسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۸۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده‌سازان والیبال حریفان جهانی خود را شناختند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۷ سال پسر جهان از سوم تا دهم شهریور به میزبانی بلغارستان و با حضور ۱۶ تیم برگزار خواهد شد.   قرعه‌کشی این مسابقات روز چهار‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه برگزار شد و ۱۶ تیم شرکت کننده حریفان خود را شناختند.   مرحله مقدماتی این رقابت‌ها به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد و تمام ۱۶ تیم ملی شرکت کننده به مرحله یک هشتم نهایی صعود خواهند کرد. برندگان نخستین بازی مرحله حذفی راهی مرحله یک چهارم نهایی خواهند شد، در حالی که بازنده‌ها برای تعیین جایگاه‌های نهایی از رده‌بندی نهم تا شانزدهم در پلی‌آف بازی خواهند کرد.   گروه بندی مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۷ سال پسر جهان به قرار زیر است:   گروه A: بلغارستان، مکزیک، چین‌تایپه، اسپانیا   گروه B: ایران، مصر، تونس و لیبی   گروه C: ایتالیا، آرژانتین، پورتوریکو، کوبا   گروه D: بلژیک، برزیل، شیلی، ازبکستان   تیم والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران با سرمربیگری آرش صادقیانی هفتمین اردوی آماده‌سازی خود را با حضور ۲۳ بازیکن از روز گذشته (چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت) در سالن باشگاه پیکان آغاز کرده است و حسین وزیری (مشاور فنی و استعدادیابی)، وحید صادقی، اصغر نجفی، مهدی هادی، حسام الدین نائیجی و وحید خورشیدی (مربیان)، امیرحسین ضمیری نداف (بدنساز)، امیرحسن صمیمی (آنالیزور) و مانی میراب‌زاده اردکانی (فیزیوتراپ)، دیگر اعضای کادر فنی تیم والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران هستند که آرش صادقیانی را در اردو‌های آماده سازی همراهی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • امیری در تلاش برای جانشینی عالیشاه در قائمشهر
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران 
  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی
  • آینده‌سازان والیبال حریفان جهانی خود را شناختند
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال
  • بزرگ‌ترین انتقال تاریخ والیبال ایران!
  • حریفان ایران در جام جهانی مشخص شدند
  • معرفی رقبای جهانی آینده‌های والیبال ایران
  • گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد