Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سی سخت، کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه درخشان زاده فرماندار دنا، راستا مدیرکل راهداری، محسنی رئیس جمعیت هلال احمر دنا و شهردار سی سخت به صورت شبانه از جاده کوه گل و عشایر منطقه پادنا بازدید کردند. 

در این بازدید، حاجی زاده معاون عمرانی استاندار با تاکید بر اینکه منطقه گردشگری کوه گل باید هرچه سریعتر بازگشایی شود گفت: به دلیل حجم عظیم مسافر به منطقه گردشگری کوه گل می طلبد که هر چه سریعتر دستگاههای اجرایی به کمک شرکت برف و آفتاب بیایند و در اولین فرصت نسبت به بازگشایی این جاده گردشگری اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حاجی زاده در بازدید از عشایر منطقه پادنا هم گفت: هر چند این عشایر واقع در منطقه پادنا در حوزه استحفاظی استان اصفهان هستند ولی وظیفه ذاتی می طلبید که به کمک هم نوع خودمان بیاییم و آنها را در این بحران همراهی کنیم که بنا به گفته عشایر منطقه پادنا، فرماندار دنا و جمعیت هلال احمر شهرستان دنا برای آنها سنگ تمام گذاشتند و از روز اول با توزیع مواد غذایی و گرمایشی گرفته تا نجات دادن احشام و خودروهای گرفتار شده آنها در سیل به آنها خدمت کرده و آنها را نجات دادند. 

حاجی زاده عنوان کرد: همت و تلاش فرماندار دنا، اداره راهداری شهرستان دنا در بازگشایی جاده جهت سهولت در عبور و مرور و جمعیت هلال احمر با کمک رسانی به موقع باعث شد که ما در بین این عشایر خسارت جانی و تلفات انسانی نداشته باشیم و خسارات به حداقل برسد که جا دارد خدا قوتی به همه این مسئولان و همکاران آن‌ها داشته باشیم.

درخشان زاده فرماندار دنا هم گفت: با توجه به بارندگی های اخیر خساراتی به زیرساخت های منطقه  گردشگری کوه گل وارد شد که در بازدیدی که معاون عمرانی استاندار از منطقه داشتند خسارات وارد شده برآورد شد و مقرر گردید شهرداری سی سخت و راهداری دنا ظرف چند ساعت آینده نسبت به بازگشایی این مسیر اقدام کنند چرا که پس از بارندگی قطعا خیل عظیم مسافر به منطقه گردشگری کوه گل را داریم و مسافران و گردشگران باید با خیالی آسوده و مسیری امن وارد این منطقه گردشگری شوند. 

 

 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حاجی زاده معاون عمرانی استاندار گردشگری کوه گل منطقه گردشگری فرماندار دنا منطقه پادنا حاجی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۸۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی

شماری از شهروندان بندرعباسی از بسته بودن سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن گلایه دارند و خواستار اعلام زمان بازگشایی سامانه شدند.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان در این خصوص گفت: سامانه به محض تعیین تکلیف متقاضیانی که پیش از این نام نویسی کرده اند برای ثبت نام مجدد در دسترس قرار می‌گیرد.

سعید حاجبی افزود: طی مدت سه سال فراهم بودن امکان ثبت نام در سامانه ۸۰ هزار نفر در بندرعباس نام نویسی کرده اند که تاکنون پالایش ۶۰ هزار نفر انجام شده است.

وی گفت: مبلغ آورده برای متقاضیان تغییر نکرده و ۴۰ میلیون تومان است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان افزود: قیمت تمام شده برای هر واحد براساس تاریخ روز است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کولیدر منطقه‌ای بکر برای توجه به مسئله گردشگری عشایر است
  • بازگشایی جاده سه هزار تنکابن پس از ۵ ماه (فیلم)
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • توجه به بسته‌بندی صنایع‌دستی در اولویت قرار بگیرد
  • زمان بازگشایی سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن برای متقاضیان بندرعباسی
  • تحقق کامل تعهد اشتغال استان کرمانشاه
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • ◄ جاده گردشگری هونجان اسفرجان به شهرضا؛ پرحادثه و پرتوریست
  • ۳ رویداد گردشگری قزوین ثبت ملی شد
  • تاکید طالبان بر ساخت راه برای توسعه ارتباط افغانستان و منطقه