Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به شیوع کرونا گفت: هیات‌های مذهبی در ایام عزاداری محرم با در نظرگرفتن شیوه‌نامه‌های بهداشتی به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

به گزارش ایسنا، حسین مدرس خیابانی در نشست ستاد استانی مدیریت و مقابله با ویروس کرونا، اظهار کرد: طبق آخرین رنگ‌بندی اعلام شده، شهرستان میرجاوه در وضعیت نارنجی، شهرستان‌های زابل، زاهدان، سراوان، خاش، مهرستان، دلگان در وضعیت زرد کرونایی و سایر شهرستان‌های استان در وضعیت آبی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، افزود: در هفته گذشته هزار و ۲۸۷ مورد مبتلا به ویروس کرونا ثبت، ۱۴۶ مورد بستری و یک نفر نیز بر اثر این ویروس، جان باخت.

استاندار سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: هزار و ۷۳۱ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، ۷۸۴ نفر در دانشگاه علوم پزشکی زابل، سه هزار و ۸۶۹ نفر در محدوده دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، طی هفته گذشته اقدام به تزریق واکسن کردند.

وی با بیان اینکه اعزام تیم‌های سیار واکسیناسیون در حاشیه شهر، مراکز پر جمعیت و ادارات باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: از ظرفیت علما، روحانیون، ائمه جمعه، صاحبان کلام برای ترغیب جامعه به تزریق واکسن اقدام شود.

مدرس خیابانی، بیان کرد: با توجه به افزایش موارد مثبت کرونا، جدی گرفتن شیوه‌نامه‌های بهداشتی و تزریق دز یادآور گامی اساسی در مبارزه با ویروس کرونا است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۶۲۸۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه درمان کودکان زیر هفت سال در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان رایگان شد

  محمدکاظم مومنی  اظهار کرد: طبق ابلاغ وزارت بهداشت تمامی بیمارستان‌های دولتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان موظف اند پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیص و درمانی، دارو و ترخیص کودکان زیر هفت سال که دارای بیمه هستند را به صورت رایگان انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه خدمات دارویی قابل ارائه به کودکان زیر هفت سال که به صورت سرپایی در بیمارستان ها انجام شود رایگان نیست تصریح کرد: رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال گامی بلند جهت حمایت از آینده سازان مملکت و خانواده‌های آنان است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان عنوان کرد: کودک تا هفت سالگی در معرض خطر انواع بیماری‌ها قرار دارد که ممکن است برخی از این بیماری ها را تا آخر عمر به همراه داشته باشد بر همین اساس باید درمان در دوران کودکی آغاز شود و به پیشگیری از بروز بیماری‌ها کمک شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کسب رتبه دوم کشوری در هفدهمین جشنواره شهید مطهری
  • اعتراض دانشجویان به تعطیلی ۲۳ ماهه مسجد دانشگاه شریف
  • هزینه درمان کودکان زیر هفت سال در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان رایگان شد
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد